eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żagań › USŁUGA W ZAKRESIE SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ URZĘDU SKARBOWEGO W ŻAGANIU UL. X-LECIA 26 ORAZ UTRZYMANIA CZYSTOŚCI WOKÓŁ BUDYNKU NA PARKINGU, PIELĘGNACJI ZIELENI I WYWOZU NIECZYSTOŚCI (KOD CPV - 74700000-6)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-07

Żagań: USŁUGA W ZAKRESIE SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ URZĘDU SKARBOWEGO W ŻAGANIU UL. X-LECIA 26 ORAZ UTRZYMANIA CZYSTOŚCI WOKÓŁ BUDYNKU NA PARKINGU, PIELĘGNACJI ZIELENI I WYWOZU NIECZYSTOŚCI (KOD CPV - 74700000-6)
Numer ogłoszenia: 95051 - 2008; data zamieszczenia: 07.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Żaganiu, ul. X-lecia PL 26, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 0-68 4560410, fax 0-68 4560401.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.zagan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA W ZAKRESIE SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ URZĘDU SKARBOWEGO W ŻAGANIU UL. X-LECIA 26 ORAZ UTRZYMANIA CZYSTOŚCI WOKÓŁ BUDYNKU NA PARKINGU, PIELĘGNACJI ZIELENI I WYWOZU NIECZYSTOŚCI (KOD CPV - 74700000-6).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRACE OGÓLNOPORZADKOWE W BUDYNKU URZĘDU SKARBOWEGO W ŻAGANIU ULICA X-LECIA 26 1.POWIERZCHNIA DO SPRZĄTANIA WYNOSI - 1.081, 09 M2 2.POWIERZCHNIA POSESJI PRZYNALEŻNEJ 1885, 34 M2 W TYM 1286,84 M2 POWIERZCNIA PARKINGU, 3. POWIERZCZNIA TRAWNIKÓW 598, 50 M2 4. ZAPEWNIENIE KONTENERA ORAZ WYWÓZ NIECZYSTOŚCI PO JEGO ZAPEŁNIENIU SWOIM TRANSPORTEM.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt.1 do 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. z 2007 Dz. U. Nr 223, poz. 1655) oraz warunki określone w Specyfikacji Istaotnych Warunków Zamówienia, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, e) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu polegać będzie na sprawdzeniu czy zostały złożone dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu i czy z treści złożonych dokumentów wynika, że wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia ( formuła sełnia/ nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewnidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówienim wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofet; 3. aktulane zaświadczenie własciwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społrcznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualną infromację z Karajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia ałaściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 6. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Formularz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Można: odebrać w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 107 (I piętro) poniedziałek - piatek w godzinach od 8 do 15 SIWZ - formularz nieodpłatny.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Żaganiu ulica X-lecia 26 pokój 107.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 30.06.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.