eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa Wielkopolska › dostawa nii i siatek chirurgicznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-07

Środa Wielkopolska: dostawa nii i siatek chirurgicznych
Numer ogłoszenia: 95044 - 2008; data zamieszczenia: 07.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Czerwonego Krzyża 2, 63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie, tel. 061 2853645, fax 061 2853645.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa nii i siatek chirurgicznych.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa nici i siatek chirurgicznych przez 12 m-cy

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.24 - Szwy wchłanialne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.20 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe Oryginalny kod CPV: 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 15.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie niniejszego przedmiotu zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 9 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9. Dokumenty i oświadczenia wymagane przez Zamawiającego, potwierdzające spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp - na formularzu zgodnym z treścią zał. nr 4 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Profil działalności oferenta odpowiadać musi przedmiotowi zamówienia; 3) Formularz oferty. Oferta może być przygotowana na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 4) Pełnomocnictwo w oryginale do podpisania oferty i reprezentowania oferenta (pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w dokumencie rejestrowym) 5) Oświadczenie Oferenta o posiadaniu w jego siedzibie i udostępnieniu na każde żądanie Zamawiającego wszystkich atestów i świadectw rejestracji na poszczególne pozycje oferty (załącznik nr 4), 6) Deklaracja zgodności dot. oferowanego asortymentu. 7) Katalog materiałów szewnych. Z katalogu musi wynikać nazwa produktu oraz jego oznaczenie kodowe. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 23 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych), każdy podmiot zobowiązany jest do złożenia oświadczenia określonego w pkt 9 ppkt 1 oraz przedstawienia dokumentu określonego w pkt 9 ppkt 2. Dokumenty określone w pkt. 9 ppkt 3 i 4 stanowią potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu, które wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełniać łącznie. WSZYSTKIE DOKUMENTY WINNY BYĆ PRZEDKŁADANE W FORMIE ORYGINAŁU LUB KSEROKOPII POŚWIADCZONEJ ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM PRZEZ DOSTAWCĘ

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srodawlkp-powiat.pl/bip.php punkt menu: jednostki organizacyjne ppkt: SPZOZ - przetargi.

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Środzie Wlkp. ul. Czerwonego Krzyża 2, 63-000 Środa Wlkp - sekretariat.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Środzie Wlkp. ul. Czerwonego Krzyża 2, 63-000 Środa Wlkp - sekretariat.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: nici chirurgiczne.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nici chirurgiczne.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: siatki chirurguczne.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: siatki chirurgiczne.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24-5.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.