eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rogowo › Przebudowę istniejącej sieci wodociągowej wraz z budową przyłączy wodociągowych w miejscowości Mięcierzyn

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-24

Rogowo: Przebudowę istniejącej sieci wodociągowej wraz z budową przyłączy wodociągowych w miejscowości Mięcierzyn
Numer ogłoszenia: 95037 - 2011; data zamieszczenia: 24.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rogowo , ul. Kościelna 8, 88-420 Rogowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3024053, faks 52 3024275.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://rogowo.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowę istniejącej sieci wodociągowej wraz z budową przyłączy wodociągowych w miejscowości Mięcierzyn.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącej sieci wodociągowej wraz z budową przyłączy wodociągowych w miejscowości Mięcierzyn na działkach nr: 22/1, 25, 29/6, 29/12, 29/15, 29/16, 29/17, 29/18, 29/19, 60, 67, 69, 72, 73, 74, 76, 78/4, 83, 85, 88, 89, 90, 96/1, 97, 98, 109/1, 126/1, 127/1, 134/1, 135/2, 136/2, 136/4, 148, 153, 160, 161, 162, 163, 164, 166, 167/2, 171, 173/5, 174, 176, 177, 178, 183/1, 184/4, 184/5, 185, 188, 190/1, 196/1, 198, 199, 200, 202, 203, 204, 205, 206/2, 208, 210/4, 213, 216, 218, 220, 222, 228, 229, 230, 231, 232, 234, 235, 239, 242, 246, 247, 250/2, 256/2, 3181/1, 3182/1 w obrębie ewidencyjnym Mięcierzyn i na działce nr 146 w obrębie ewidencyjnym Budzisław, gmina Rogowo. Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie w szczególności: 1)Przebudowa sieci wodociągowej z hydrantami (naziemnymi) i zasuwami o łącznej długości 7 425,1 m, w tym: a)sieć wodociągowa O 110 mm PE o długości 677,2 m; b)sieć wodociągowa O 110 mm PCV o długości 4 206,9 m; c)sieć wodociągowa O 90 mm PCV o długości 2 513,0 m; d)sieć wodociągowa O 63 mm PE o długości 28,0 m. 2)Budowa przyłączy wodociągowych w ilości 69 sztuk o łącznej długości 1 318,0 m, w tym: a)przyłącze wodociągowe O 50 mm PE o długości 84,0 m; b)przyłącze wodociągowe O 40 mm PE o długości 188,0 m; c)przyłącze wodociągowe O 32 PE mm o długości 1 046,0 m. Wszystkie przyłącza winny być zakończone zestawem wodomierzowym (wodomierz skrzydełkowy + zawór antyskażeniowy) zgodnie z projektem budowlanym. Powyższy zakres rzeczowy robót przedstawiony został w: -projekcie budowlanym, -specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, -przedmiarze robót, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ i zamieszczone są na stronie internetowej http://rogowo.bip.net.pl oraz dostępne w siedzibie Zamawiającego w godzinach urzędowania. 3)Zamawiający zaleca dokonanie wizji w terenie przed przystąpieniem do przygotowania oferty. 4)Wymagania dotyczące robót: a)wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż, zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót u Zamawiającego; b)roboty należy prowadzić zgodnie z wymaganiami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, specyfikacja techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wymogami niniejszej SIWZ; c)użyte materiały i urządzenia powinny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, mieć odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie (normy, aktualne atesty, świadectwa, certyfikaty, gwarancje) i zapewniających sprawność eksploatacyjną. d)Wykonawca zabezpieczy teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne oraz innych osób i podmiotów. e)Wykonawca dokona wytyczenia trasy wodociągu wraz z przyłączami do posesji, koszt wytyczenia należy uwzględnić w ofercie f)Wykonawca odtworzy nawierzchnie dróg wg stanu istniejącego przed rozpoczęciem robót budowlanych w zakresie przebudowy istniejącej sieci wodociągowej wraz z budową przyłączy wodociągowych w miejscowości Mięcierzyn. g)Wykonawca winien uiścić stosowne opłaty z tytułu zajęcia pasa drogowego w związku z przebudową sieci wodociągowej budową przyłączy wodociągowych w drodze powiatowej, co należy uwzględnić w ofercie. h)Wykonawca na własny koszt wykona dokumentację powykonawczą (inwentaryzację). 5)Wymagania stawiane Wykonawcy: a)Wykonawca jest zobowiązany do formularza ofertowego załączyć kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową. W związku z tym załączone przez Zamawiającego przedmiary robót winny być sprawdzone i ewentualnie skorygowane na podstawie analizy dokumentacji projektowej i dokonanej wizji lokalnej obiektu; b)Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia; c)wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia; d)Wykonawca zabezpieczy teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne; e)Wykonawca dokona wytyczenia trasy wodociągu wraz z przyłączami do posesji, koszt wytyczenia należy uwzględnić w ofercie; f)Wykonawca w części dróg, gdzie jest nawierzchnia żużlowa, a w miejscu przebiegu sieci wodociągowej wraz z przyłączami należy przed wykonaniem wykopów zdjąć warstwę żużla o grubości 30 cm na długości 5 800,00 m i odwieźć go na odległość 1,0 km na miejsce wskazane przez Zamawiającego. Po ułożeniu sieci wodociągowej wraz z przyłączami i po uprzednim dokonaniu stosownych prób ciśnieniowych (pozytywnych), Wykonawca winien wykop zasypać warstwami wraz z jego zagęszczeniem i z powrotem dowieść zdjętą warstwę żużla w ilości 1 740,0 m3 oraz dokonać zagęszczenia wykopu po trasach przebiegu inwestycji do wskaźnika 0,95. Koszty ww. robót należy uwzględnić w kosztorysie ofertowym; g)Wykonawca odtworzy nawierzchnię dróg wg stanu istniejącego przed rozpoczęciem robót budowlanych w zakresie przebudowy istniejącej sieci wodociągowej wraz z budową przyłączy wodociągowych w miejscowości Mięcierzyn; h)Wykonawca winien uiścić stosowne opłaty z tytułu zajęcia pasa drogowego (po uprzednim uzyskaniu zezwolenie zarządcy drogi) w związku z przebudową istniejącej sieci wodociągowej budową przyłączy wodociągowych w drodze powiatowej, co należy uwzględnić w kosztorysie ofertowym; i)W przypadku uszkodzenia jakichkolwiek urządzeń podziemnych (telekomunikacyjnych, energetycznych, melioracyjnych) oraz ewentualnego uszkodzenia krawędzi nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych Wykonawca będzie zobowiązany we własnym zakresie i na własny koszt je usunąć po uprzednim zawiadomieniu gestora urządzeń. j)Próby ciśnieniowe na szczelność sieci wodociągowej Wykonawca jest zobowiązany prowadzić w odległościach nie mniejszych niż 500 mb, z zastosowaniem urządzenia mechanicznego przy udziale inspektora nadzoru oraz przedstawicieli inwestora będących gestorem sieci wodociągowej. k)Wykonawca robót budowlanych jest zobowiązany przeprowadzić roboty w taki sposób aby zapewnić ciągłość dostawy wody do poszczególnych nieruchomości. l)Wykonawca na własny koszt wykona dokumentację powykonawczą (inwentaryzację). m)Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym; n)Po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót tzn. zgodnie z projektem budowlanym oraz Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przy uwzględnieniu wszystkich pozycji wynikających z przedmiaru robót; o)Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu protokoły z wykonanych pozytywnych prób ciśnieniowych i badań jakie były niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, w tym badanie wody, certyfikaty lub atesty na zastosowany materiał, karty gwarancyjne na każdy wodomierz, dokumentację dotyczącą wykonanych robót budowlanych dokumentację powykonawczą, mapę geodezyjną powykonawczą, kosztorysy szczegółowe powykonawcze (odrębnie na roboty kwalifikowane i niekwalifikowane zgodnie z załączonym przedmiarem robót), książkę obmiaru robót; p)spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa. 6)Możliwość zatrudnienia podwykonawców: a)Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonanie części lub całości zamówienia podwykonawcom; w takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom; b)Zamawiający może zgodnie z art. 647 k.c. wnieść sprzeciw lub zastrzeżenia do umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą a podwykonawcą. 7)Teren realizacji inwestycji objęty jest ochroną archeologiczną (koszty nadzoru archeologicznego pokrywa Zamawiający). 8)Zamawiający wymaga, że: a)Wykonawca udzieli min. 60 miesięcznej gwarancji na wykonanie roboty budowlanej liczonej od dnia następnego po dacie odbioru przedmiotu wykonanego zamówienia przez Zamawiającego. b)Wykonawca wykona prace towarzyszące tj. geodezyjne wytyczenie i inwentaryzację powykonawczą w 3 egz..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Weryfikacja tego warunku nastąpi poprzez odesłanie do odrębnych przepisów, które wskazują na obowiązek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. Wykazaniu spełnienia tego warunku może posłużyć odpowiedni dokument koncesji, zezwolenia lub licencji Wykonawcy (ubiegającego się o zamówienie publiczne-przyszła strona umowy). Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ) potwierdzającego spełnienie tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do weryfikacji spełnienia tego warunku posłużą odpowiednio wykazy wykonanych robót budowlanych. Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawcy udokumentują, że wykonali tj. zakończyli roboty budowlane w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawcy powinni udokumentować co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie budowy, przebudowy sieci wodociągowej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że Weryfikacji spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o potencjał techniczny zdolny do realizacji niniejszego zamówienia (wyposażenie zakładu, urządzenia techniczne). Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 3 do SIWZ) potwierdzającego spełnienie tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a)dysponuje sprzętem minimum: -koparką podsiębierną 0,25 m3; -spycharką; -zagęszczarką wibracyjną do zagęszczania zasypywanych wykopów; -maszyną do wierceń poziomych WP 15/25 rurami o śr. 200 mm; -samochodem samowyładowczym

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi będącymi przedmiotem zamówienia o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń wodociągowych. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ) potwierdzającego spełnienie tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ) potwierdzającego spełnienie tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Inne dokumenty nie wymienione w ust. 1-7 niniejszego rozdziału SIWZ: a)wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz oferty załącznik nr 1 do SIWZ; b)kosztorys szczegółowy (z podziałem na roboty kwalifikowane i niekwalifikowane na podstawie przedmiarów), które należy załączyć do formularza ofertowego; c)projekt umowy (zaparafowany na każdej stronie) stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ; d)harmonogram rzeczowo-finansowy- załącznik nr 1 do projektu umowy; e)zobowiązanie innego podmiotu załącznik nr 9 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający odstąpi od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 2.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, a dotyczących: 1)zmiany kierownika robót bądź osób wskazanych do kontaktu w sprawach realizacji umowy w przypadku zdarzeń uniemożliwiających wykonywanie przez nich wskazanych funkcji; 2)zmiany terminu zakończenia realizacji inwestycji: a)z powodu okoliczności siły wyższej tj. klęski żywiołowej, warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, b)w przypadku prowadzenia badań w wykopaliskach archeologicznych. 3)zmiany obowiązującej stawki podatku VAT: a)zmiana stawki VAT dotyczyć będzie ceny kontraktowej, w części jakiej dotyczą te zmiany przepisów. 4)zmiany sposobu wykonania robót budowlanych na skutek zmian technologicznych spowodowanymi następującymi okolicznościami: a)niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; b)pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót; c)pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; d)konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groził niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy; e)odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych warunki terenowe, w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych; f)konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 4 możliwa jest w szczególności zmiana sposobu wykonania, materiałów i technologii robót, jak i również zmiany lokalizacji budowanych urządzeń. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy jest możliwa w przypadkach wskazanych wyżej, na zasadach określonych w warunkach umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://rogowo.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rogowo, ul. Kościelna 8 88-420 Rogowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2011 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy Rogowo ul. Kościelna 8, 88-420 Rogowo pok. 3-sekretariat (parter) do dnia 8 kwietnia 2011r. do godz. 11:00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie w ramach działania 321. Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.