Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-07
Słupsk: Dostawa środków czystości do higieny kuchennej oraz środki czystości dla służby mundurowej
Numer ogłoszenia: 95010 - 2009; data zamieszczenia: 07.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1872 , ul. Bohaterów Westerplatte 44, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8458406, faks 059 8458267.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.7bow.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości do higieny kuchennej oraz środki czystości dla służby mundurowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy środków czystości do higieny kuchennej oraz środków czystości dla służby mundurowej, zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ. Wartość zamówienia poniżej 133000 euro..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.20.00 - Produkty do zmywania naczyń 39.83.12.40 - Preparaty czyszczące 33.74.13.00 - Środek odkażający do rąk 33.71.19.00 - Mydło 33.74.11.00 - Środek do mycia rąk 33.74.10.00 - Produkty do pielęgnacji rąk 39.83.17.00 - Automatyczne dozowniki mydła 39.52.58.00 - Ściereczki do czyszczenia 33.76.40.00 - Serwetki papierowe 39.83.00.00 - Środki czyszczące 33.70.00.00 - Produkty do pielęgnacji ciała .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokona komisja przetargowa w formie spełnia - nie spełnia, w oparciu o załączone do oferty dokumenty i oświadczenia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia wymagań zawartych w pkt. V SIWZ, do oferty muszą byś załączone: a)oferta dla JW 1872 sporządzona wg wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji b)wykaz materiałów podlegających dostawie, wypełniony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, może ono zostać potwierdzone przez właściwy urząd, który je wydał, klauzulą aktualności na dzień przypadający nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d)oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dn. 29.01.2004r., zgodne z załącznikiem nr 2 i nr 3 do specyfikacji. e)Oświadczenie Wykonawcy o zgłoszeniu przez podmiot wprowadzający, wyrobów kosmetycznych do Centralnego Rejestru Kosmetyków dla pozycji podlegających dostawie 15, 38, 39, 40 - załącznik nr 6 do SIWZ f)Pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót produktami biobójczymi na terenie RP będącymi przedmiotem zamówienia zgodnie z Dz.U. Nr 175/02 poz.1433 : pozycja - 3, 9, 13, 14 w zał. nr 4 do SIWZ. g)Karty informacyjne (ulotka informacyjna) na produkty chemiczne będące przedmiotem zamówienia dla pozycji 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,23,24,38,39,40,41 z zał. nr 4 do SIWZ zawierające co najmniej : - zastosowanie - sposób użycia - skład - środki ostrożności h)Karty charakterystyki preparatu chemicznego lub niebezpiecznego dla pozycji : - 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12, 13, 14, 23, 24 w zał. nr 4 do SIWZ. i)Wyniki badań niezależnego laboratorium lub informacja producenta o zawartość suchej substancji organicznej dla pozycji - 12 w zał. nr 4 do SIWZ. j)Wynik badań niezależnego laboratorium lub informacja producenta dotycząca zawartości aktywnego chloru dla pozycji nr 3 w zał. nr 4 do SIWZ. k)Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcy. W przypadku nie wskazania części zamówienia, która ma być realizowana przez podwykonawcę, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście. W przypadku Konsorcjów lub spółek cywilnych każdy z przedsiębiorców lub podmiotów tworzących konsorcjum lub spółkę cywilną składa oddzielnie dokumenty: a)- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, może ono zostać potwierdzone przez właściwy urząd, który je wydał, klauzulą aktualności na dzień przypadający nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)- Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 zał. nr 2 do SIWZ (składa lider konsorcjum w imieniu konsorcjum) i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dn. 29.01.2004r (zał. nr 3 do SIWZ) składa każdy członek konsorcjum we własnym imieniu W odniesieniu do pozostałych dokumentów konsorcjum lub spółka cywilna składa jeden wspólny dokument. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokona komisja przetargowa w formie spełnia - nie spełnia, w oparciu o załączone do oferty dokumenty i oświadczenia. Dokumenty załączone do oferty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Uznaje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów załączonych do oferty. Gdy kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości jej prawdziwość, Zamawiający może zażądać oryginału dokumentu lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. Wykonawca składa wszystkie dokumenty w języku polskim, a sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone za zgodność przez wykonawcę. Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzającego odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty w języku polskim, a jeśli są wystawione w języku obcym to z pełnym tłumaczeniem na język polski poświadczone za zgodność przez wykonawcę. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których powyżej mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty w języku polskim lub z pełnym tłumaczeniem, poświadczone za zgodność przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać w siedzibie zamawiającego, Jednostka Wojskowa 1872,
76-200 Słupsk, ul. Bohaterów Westerplatte 44 lub pocztą zgodnie z art. 42 pkt 2 Ustawy prawo zamówień publicznych..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2009 godzina 10:45, miejsce: Siedzibia zamawiającego, Jednostka Wojskowa 1872, 76-200 Słupsk, ul. Bohaterów Westerplatte 44, kancelaria jawna, budynek sztabu, parter.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa unitu stomatologicznego z wyposażeniem
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy dróg rowerowych w mieście Słupsk w ramach zadania inwestycyjnego "Rozwój inwestycji Miasta Słupska - opracowanie dokumentacji projektowych - etap III"
- "Dostawa paliw płynnych dla potrzeb ZDP Słupsk" z podziałem na 2 zadania
- Dostawa leku zawierającego substancję czynną Meropenem+Vaborbactem - sprawa 54/TP/2024
- Remont tarasu Słupskiego Ośrodka Kultury przy al. 3 Maja 22 w Słupsku
- Modernizacja systemu i symulatorów łączności operacyjnej i kryzysowej
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych, materiałów edukacyjnych, plastycznych i biurowych, wyposażenie Sali SI w ramach projektu "Lepsza edukacja w Gminie Jastków"
- Sukcesywne dostawy środków czystości dla szkół i placówek oświatowych działających na terenie Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do sprzątania i zmywarek na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
- Sukcesywne dostawy środków czystości do Szkół Podstawowych i Przedszkola nr 8 Gminy Miejskiej Tczew.
- DOSTAWA PIELUCHOMAJTEK ORAZ ŚRODKÓW DO PIELĘGNACJI CIAŁA DLA ODDZIAŁU OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ I HOSPICYJNEJ MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Dostawy środków czystości i higieny oraz worków
więcej: Produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.