Ogłoszenie z dnia 2008-05-07
Białystok: dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu wspomagającego zarządzanie nieruchomościami
Numer ogłoszenia: 94973 - 2008; data zamieszczenia: 07.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., ul. Komisji Edukacji Narodowej 58, 15-687 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6640222, fax 085 6640333.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu wspomagającego zarządzanie nieruchomościami.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1.Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu wspomagającego zarządzanie nieruchomościami. 2.Dostawa bazy danych dla 20 użytkowników. 3.Instalacja i konfiguracja oprogramowania na serwerze i stacjach roboczych. 4.Nadzór nad wdrożeniem oraz asysta w pierwszym okresie eksploatacji. 5.Szkolenie pracowników. 6.Nadzór autorski i serwis po okresie wdrożenia
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Spełniają warunki z art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 Ustawy z dnia 19 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19 poz. 177 ze zmianami). 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 19 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19 poz. 177 ze zmianami). 3.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4.Wykażą się co najmniej 5 - letnim okresem pozytywnych doświadczeń w zakresie informatycznych zastosowań w branży mieszkaniowej. (załączyć listę firm z datą wdrożenia, zakresem usług i osobą kontaktową- załącznik nr 6) 5.Wykażą się co najmniej pięcioma wdrożeniami zintegrowanego systemu, który jest przedmiotem oferty i jest zamówieniem podobnym wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. (załączyć listę firm z datą wdrożenia i osoba kontaktową - załącznik nr 5). Zamówieniem podobnym, o którym mowa, jest wdrożenie i aktualizowanie (utrzymanie, serwisowanie) zintegrowanego systemu informatycznego: a.zawierającego moduły o funkcjonalności podanej w pkt.II.1 b.obsługiwanego przez co najmniej 10 użytkowników, c.obsługującego nie mniej niż 3000 lokali mieszkalnych. 6.Posiadają certyfikat ISO w zakresie projektowania, tworzenia, instalacji, wdrażania oraz serwisu zintegrowanych systemów informatycznych wspomagających zarządzanie (załączyć kopię certyfikatu). 7.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a.posiadają potencjał finansowy pozwalający na zaangażowanie środków własnych lub zdolność kredytową, b.są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarcze na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł. (załączyć kserokopie polisy od odpowiedzialności cywilnej) Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia, z zachowaniem art. 26 ustawy Zamówień Publicznych. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie wymaganych warunków: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 st. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień publicznych i o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2. 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Cena powdrożeniowej obsługi ZSI - 10
- 3. Ocena funkcjonalności - 50
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ktbs.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komunalne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w Białymstoku 15-687 Białystok ul. Komisji Edukacji Narodowej 58 tel. (85) 66 40 370.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2008 godzina 14:00, miejsce: sekretariat Komunalne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w Białymstoku 15-687 Białystok ul. Komisji Edukacji Narodowej 58 tel. (85) 66 40 370.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy ul. 5KD-D na odcinku od ul. Ziemskiej do ul. Dolistowskiej w Białymstoku wraz z budową niezbędnej infrastruktury technicznej
- BON-IV.272.21.2024.ŁC Ubezpieczenie mienia i OC Sieci Szerokopasmowej Polski Wschodniej Województwa Podlaskiego
- Naprawa 4 sztuk drycoolerów adiabatycznych thermokey typ JGH2690.CD/3QRFS
- Dostawa gazów medyczno-technicznych
- Dostawa samochodu osobowego typu bus wraz z zabudową i wyposażeniem
- Obsługa serwisowa urządzeń wielofunkcyjnych będących w użytkowaniu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku z podziałem 2 części
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa Oprogramowania w modelu subskrypcyjnym umożliwiającego określanie wartości rynkowej pojazdów mechanicznych wraz z gwarancją producenta
- Zakup radiowego systemu odczytu wraz z dostawą i montażem wodomierzy na terenie Gminy Sadkowice
- Dostawa oprogramowania na potrzeby Wydziału Inżynieryjnego Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu.
- "Zakup i dostawa oprogramowania i sprzętu w ramach projektu CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD GMINY MASŁÓW"
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania komputerowego do zaawansowanych badań geoprzestrzennych dla Instytutu Nauk Rolniczych, Ochrony i Kształtowania Środowiska Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Dostawa licencji oprogramowania deweloperskiego w podziale na części (Toad, Intellij)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.