eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Remont wewnętrznych linii zasilających i tablic elektrycznych w Zespole Szkół Nr 1 im. M. Kopernika w Koszalinie, ul. W. Andersa 30

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-07

Koszalin: Remont wewnętrznych linii zasilających i tablic elektrycznych w Zespole Szkół Nr 1 im. M. Kopernika w Koszalinie, ul. W. Andersa 30
Numer ogłoszenia: 94968 - 2008; data zamieszczenia: 07.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 im. M. Kopernika, ul. Władysława Andersa 30, 75-626 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3422218, fax 094 3426836.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekonom.koszalin.ids.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont wewnętrznych linii zasilających i tablic elektrycznych w Zespole Szkół Nr 1 im. M. Kopernika w Koszalinie, ul. W. Andersa 30.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont wewnętrznych linii zasilających i tablic elektrycznych w Zespole Szkół Nr 1 im. M. Kopernika w Koszalinie, ul. W. Andersa 30. Zakres robót: - rozbudowa rozdzielnic głównych RG i RG1 - zainstalowanie tablicy głównej TRG, - zainstalowanie tablic rozdzielczych piętrowych TP1 i TP4, - wymiana istniejącej tablicy TB na parterze, - wykonanie wewnętrznych linii zasilających do tablic, - zainstalowanie wyłącznika ppoż., - demontaż istniejących tablic piętrowych i linii zasilających.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Warunki ogólne: a) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1i2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych złożone na formularzu zgodnym z treścią wzoru zamieszczonego w Rozdziale III SIWZ. 2) Warunki szczegółowe: a) potencjał kadrowy Wykonawca wykaże się dysponowaniem osobami (co najmniej 1) zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą pełniły funkcję kierownika robót tj. posiadającymi niezbędne uprawnienia (w branży elektrycznej) zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego w zakresie objętym zamówieniem i należących do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. b) doświadczenie zawodowe Wykonawca wykaże się odpowiednim doświadczeniem tj. w ostatnich 5-ciu latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, zrealizował co najmniej 1 robotę podobną do przedmiotu zamówienia. Za robotę podobną uznaje się remont instalacji elektrycznej w obiekcie użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 60 tys. zł. 3) Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów określonych w pkt 8 SIWZ. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie, że spełnia warunkiwynikające z art. 22 ust.1 ustawy i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, złożone na formularzu zgodnym z treścia wzoru zamieszczonego w Rozdziale III SIWZ, 2) Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie w funkcji kierownika robót posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego oraz należą do właściwej izby samorządu zawodowego np. Izby Inżynierów Budownictwa złożone na formularzu zgodnym z załącznikiem nr 2 do Rozdziału III SIWZ. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Wykaz wykonanych robót określonych w pkt 5 ppkt 2 lit.b, złożony na formularzu zgodnym z ałącznikiem nr 1 do Rozdziału III SIWZ, 5) Dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione przez Wykonawcę w wykazie zostały wykonane (zakończone) należycie (m.in. referencje).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ekonom.koszalin.pl/bip

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Koszalinie ul. W. Andersa 30 pok. nr 5..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół Nr 1 im. M. Kopernika , 75-626 Koszalin ul.W. Andersa 30 pok. nr 23..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.