To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-15
Piekary Śląskie: Zakup artykułów żywnościowych oraz ich sukcesywna dostawa do placówek Zamawiającego mieszczących się w Piekarach Śląskich
Numer ogłoszenia: 9491 - 2014; data zamieszczenia: 15.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 264759 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Bpa Nankera 103, 41-949 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 288 35 74; 287 95 03, faks 32 287 95 03.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup artykułów żywnościowych oraz ich sukcesywna dostawa do placówek Zamawiającego mieszczących się w Piekarach Śląskich.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup artykułów żywnościowych oraz ich sukcesywna dostawa do placówek Zamawiającego mieszczących się w Piekarach Śląskich w następujących punktach miasta: PAKIET I a) Dzienny Dom Pomocy Społecznej ul. Okrzei 25, b) Świetlica Środowiskowa Nr 1 ul. M.C. Skłodowskiej 107, c) Świetlica Środowiskowa Nr 2 ul. Okrzei 25, d) Punkt Interwencji Kryzysowej ul. Przyjaźni 229, e) Dział Opieki nad Dzieckiem i Rodziną ul. Bytomska 67, f) Klub Integracji Społecznej ul. Wyszyńskiego 31, g) Klub Seniora, ul. Olimpijska 3 h) Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Bpa Nankera 103 z podziałem na części: Część nr 1 - Produkty zwierzęce, mięso i przetwory mięsne Część nr 2 - Drób Część nr 3 - Warzywa, owoce i podobne produkty Część nr 4 - Pieczywo Część nr 5 - Produkty mleczarskie Część nr 6 - Różne produkty spożywcze Część nr 7 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb Część nr 8 - Warzywa i produkty mrożone Część nr 9 - Jaja PAKIET II - Warzywa, owoce i podobne produkty a) Dzienny Dom Pomocy Społecznej, ul. Okrzei 25 b) Świetlica Środowiskowa Nr 1, ul. M.C.Skłodowskiej 107 c) Świetlica Środowiskowa Nr 2, ul. Okrzei 25 2. Szczegółowy wykaz asortymentu z opisem i podziałem na części zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia. 4. Ilości zamawianego towaru z każdego rodzaju mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego z zachowaniem ustalonej wartości umowy. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 5. W przypadku zmian ilości zamawianego towaru skutkujących zmniejszoną wartością umowy Wykonawca otrzyma jedynie zapłatę należną mu z tytułu dostarczonego towaru. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego z tego tytułu. 6. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp jeżeli w przedmiocie zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie, należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych na cały asortyment stanowiący przedmiot zamówienia, tj. produktów innych producentów niż wymienione w dokumentach z zastrzeżeniem, aby każdy artykuł spożywczy był o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych, walorach smakowych, estetycznych, zachowaniu się podczas obróbki gastronomicznej niż wymienione w Załączniku nr 4 do SIWZ. W takim przypadku należy zaznaczyć, jakiego produktu dotyczy oferta równoważna. 7. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości udowodnienie równoważności spoczywa na Wykonawcy. 8. Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie na podstawie ilości faktycznie zrealizowanych dostaw - Formularz asortymentowo- cenowy, stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ. 9. Wykonawca dostarczy zamówione artykuły żywnościowe (dotyczy wszystkich pakietów i części) do placówek Zamawiającego na własny koszt i własne ryzyko. Wykonawca dokona również rozładunku zamówionego towaru w ww. placówkach Zamawiającego. 10. Dostawy winny się odbywać w odpowiednio przystosowanych czystych pojemnikach (opakowaniach) stanowiących własność Wykonawcy i spełniających wymagania przewidziane do przechowywania i przewożenia żywności. 11. Wykonawca dostarczy artykuły żywnościowe środkami transportu spełniającymi odpowiednie wymogi sanitarno-higieniczne. 12. Wykonawca będzie dostarczał artykuły żywnościowe będące przedmiotem zamówienia sukcesywnie w ilościach, terminie i według wskazań określonych przez Zamawiającego zgodnie ze składanymi zamówieniami na podstawie zgłoszenia telefonicznego bądź pisemnego lub faksem przez okres trwania umowy. 13. Zamówiony towar z Rozdziału III PAKIET I ust. 1, pkt. a), oraz PAKIET II ust. 1, pkt a) należy dostarczyć najpóźniej do godziny 700 w dniu wskazanym przez Zamawiającego z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, gdyż obowiązkowa jest terminowość przygotowania posiłków. Dla pozostałych placówek, wg uzgodnionej przez strony godziny podanej przy zamówieniu. 14. Zamówiony towar z rozdziału III PAKIET I ust. 1 pkt h) należy dostarczyć do placówek:(punkt terenowy pracowników socjalnych przy ul. M.C.Skłodowskiej 133, Świetlica Środowiskowa Nr 1 przy ul. M.C.Skłodowskiej 107, Punkt Interwencji Kryzysowej przy ul. Przyjaźni 229, punkt terenowy pracowników socjalnych przy ul. Przyjaźni 53a, punkt terenowy pracowników socjalnych przy ul. Nałkowskiej 20, Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie przy ul. Bpa Nankera 103, punkt terenowy pracowników socjalnych przy ul. Wigury 5, Dział Opieki nad Dzieckiem i Rodziną przy ul. Bytomskiej 67, punkt terenowy pracowników socjalnych przy ul. Piłsudskiego 5, Dzienny Dom Pomocy Społecznej przy ul. Okrzei 25, Klub Integracji Społecznej przy ul. Wyszyńskiego 31, punkt terenowy pracowników socjalnych przy ul. Olimpijskiej 3.) 15. Dostarczone artykuły żywnościowe muszą spełniać wymagania jakościowe wynikające z obowiązujących przepisów prawa oraz właściwych dla przedmiotu zamówienia norm. 16. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wad jakościowych lub posiadających wady eliminujące je do użytku w dostarczanej partii towaru, Zamawiający ich nie przyjmie. 17. W razie zwłoki z dostarczeniem przez Wykonawcę partii towaru lub nie dokonaniem wymiany towaru wadliwego na wolny od wad, Zamawiający zakupi towar u innego sprzedającego, na koszt Wykonawcy. 18. Wykonawca odpowiedzialny jest za przestrzeganie zasad systemu HACCP oraz za zapewnienie właściwej jakości zdrowej żywności i materiałów, wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z całością Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), wraz z załącznikami, które są integralną częścią niniejszej Specyfikacji. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): PAKIET I: Część nr 1 - 15.10.00.00-9 Produkty zwierzęce, mięso i przetwory mięsne Część nr 2 - 15.11.20.00-6 Drób Część nr 3 - 15.30.00.00-1 Warzywa, owoce i podobne produkty Część nr 4 - 15.81.10.00-6 Pieczywo Część nr 5 - 15.50.00.00-3 Produkty mleczarskie Część nr 6 - 15.22.00.00-6 Różne produkty spożywcze Część nr 7 - 15.80.00.00-6 Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb Część nr 8 - 15.33.11.70-9 Warzywa i produkty mrożone Część nr 9 - 03.14.25.00-3 Jaja PAKIET II: 15.30.00.00-1 Warzywa, owoce i podobne produkty.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.11.20.00-6, 15.30.00.00-1, 15.81.10.00-6, 15.50.00.00-3, 15.22.00.00-6, 15.80.00.00-6, 15.33.11.70-9, 03.14.25.00-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet I - Produkty zwierzęce, mięso i przetwory mięsne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.H.U. FILIP Filipczak Czesław, ul. Okulickiego 1, 41-943 Piekary Śląskie, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25956,19 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27048,00
Oferta z najniższą ceną: 27048,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27048,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet I - Drób
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Przetwórstwa Drobiu Marica Sp. j., ul. Straconki 20,, 43-300 Bielsko Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3953,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3354,47
Oferta z najniższą ceną: 3354,47 / Oferta z najwyższą ceną: 4147,50
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet I -Warzywa, owoce i podobne produkty
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.H.U. FILIP Filipczak Czesław, ul. Okulickiego 1, 41-943 Piekary Śląskie, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 374,53 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 276,90
Oferta z najniższą ceną: 276,90 / Oferta z najwyższą ceną: 276,90
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet I - Pieczywo
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Piekarnia - Ciastkarnia KAMA, ul. Przybyły 1A, 41-608 Świętochłowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7814,97 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5942,20
Oferta z najniższą ceną: 5942,20 / Oferta z najwyższą ceną: 7369,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet I - Produkty mleczarskie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.H.U. FILIP Filipczak Czesław, ul. Okulickiego 1, 41-943 Piekary Śląskie, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21736,19 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24678,20
Oferta z najniższą ceną: 24678,20 / Oferta z najwyższą ceną: 24678,20
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Pakiet I - Różne produkty spożywcze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.H.U. FILIP Filipczak Czesław, ul. Okulickiego 1, 41-943 Piekary Śląskie, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31597,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36606,40
Oferta z najniższą ceną: 36606,40 / Oferta z najwyższą ceną: 36606,40
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Pakiet I - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA "MAR-TAD" MARIA I TADEUSZ JĘDRUSIK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA "MAR-TAD" MARIA I TADEUSZ JĘDRUSIK SPÓŁKA JAWNA
- Firma Handlowa MAR-TAD Maria, Tadeusz Jędrusik Sp.j., ul. Struzika 10a/11, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1160,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1340,35
Oferta z najniższą ceną: 1340,35 / Oferta z najwyższą ceną: 1950,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Pakiet I - Warzywa i produkty mrożone
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NORDIS S.A., ul. Głogowska 35, 45-315 Opole, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1156,29 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1247,70
Oferta z najniższą ceną: 1247,70 / Oferta z najwyższą ceną: 1738,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Pakiet I - Jaja
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.H.U. FILIP Filipczak Czesław, ul. Okulickiego 1, 41-943 Piekary Śląskie, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2764,29 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2640,00
Oferta z najniższą ceną: 2640,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2640,00
Waluta: PLN.
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet II - Warzywa i owoce
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.H.U. FILIP Filipczak Czesław, ul. Okulickiego 1, 41-943 Piekary Śląskie, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1838,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2074,60
Oferta z najniższą ceną: 2074,60 / Oferta z najwyższą ceną: 2074,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Zakup i dostawa żywności dla potrzeb Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 9 w Piekarach Śląskich
- Usługa transportu sanitarnego i medycznego pacjentów Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Dostawa oleju opałowego - Kochcice
- Usługa polegająca na udzielaniu schronienia osobom bezdomnym z terenu miasta Piekary Śląskie.
- Dostawa 30 sztuk laptopów z oprogramowaniem
- Dostawa 18 sztuk laptopów z oprogramowaniem
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy żywności dla Przedszkola Akademia Wyobraźni w Marklowicach w okresie lipiec - grudzień 2024, z podziałem na cztery zadania.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów Szkoły Podstawowej nr 43 im. Simony Kossak w Białymstoku w okresie 1 września 2024r do 31 sierpnia 2025r.
- Dostawa żywności i artykułów spożywczych
- Dostawy przypraw, sosów, wody.
- Dostawy warzyw świeżych - wiosna do Zakładu Karnego w Nowym Wiśniczu
- Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich, tłuszczy jadalnych i jaj dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.