eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › Budowa kanalizacji deszczowej oraz nawierzchni utwardzonej (faza I) w ul. Żytniej w Oleśnicy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-14

Oleśnica: Budowa kanalizacji deszczowej oraz nawierzchni utwardzonej (faza I) w ul. Żytniej w Oleśnicy
Numer ogłoszenia: 9486 - 2008; data zamieszczenia: 14.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Oleśnicy, Rynek Ratusz, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 0717982116, fax 071 7982117.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji deszczowej oraz nawierzchni utwardzonej (faza I) w ul. Żytniej w Oleśnicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje m.in. wykonanie: 1. kanalizacji deszczowej w ulicy Żytniej z rur typu PP: j 500, o dł. ok. 84 m, PVC j 400 o dł. 99,5 m, PVC j 315 o dł. 270 m, PVC j 250 o dł. 552 m, przykanaliki z rur PVC j 160 o dł. 648 m, 2. nawierzchni drogowej faza 1 - jezdnia pełna podbudowa + bitumiczna warstwa wiążąca wyprofilowana w sposób umożliwiający zbiór wód opadowych do wpustów, regulacja studzienek i zasuw istniejącego uzbrojenia, długość drogi 590m, szerokość drogi 6m.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.24 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 150.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł). Gwarancja ubezpieczeniowa lub gwarancja bankowa oraz poręczenie wymienione w art. 45 ust. 6 pkt 5 ustawy złożone jako wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności - posiadają sprzęt niezbędny do prawidłowego i terminowego wykonania zamówienia, w tym: koparkę, samochód ciężarowy, urządzenie do zagęszczania gruntu, - w ciągu ostatnich pięciu lat zrealizowali przynajmniej 1.500,00 m kanalizacji sanitarnej i/lub deszczowej oraz wybudowali drogi o nawierzchni utwardzonej o łącznej długości co najmniej 1.500,00 m, - dysponują odpowiednią kadrą, w tym osobą lub osobami z uprawnieniami do kierowania pracami w zakresie branży sanitarnej w zakresie sieci oraz w branży drogowej w zakresie budowy dróg, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. dysponują środkami finansowymi w kwocie nie mniejszej niż 1.000. 000,00 PLN oraz wykażą za rok ubiegły obroty nie mniejsze niż: 2.500.000,00 PLN, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, e) dokonali wizji lokalnej terenu gdzie będzie wykonywany przedmiot zamówienia, f) zobowiążą się zapewnić inspektorowi nadzoru odpowiednie pomieszczenie wyposażone w stół, szafę i krzesła w ilości niezbędnej, 2. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji zadania. 3. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów, wymienionych w SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, bedzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów metodą +spełnia-nie spełnia+
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: 1. Wypełniony i podpisany przez upoważnione osoby formularz oferty - załącznik nr 1. 2. Kopię - potwierdzoną za zgodność z oryginałem - pełnomocnictwa (dotyczy podmiotów występujących wspólnie, także podmioty spółki cywilnej). 3. Kserokopię - potwierdzoną za zgodność z oryginałem - dowodu wpłaty wadium. 4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy (w przypadku podmiotów występujących wspólnie - także podmioty spółki cywilnej - każdy składa osobne oświadczenie) - załącznik nr 2. 5. Oświadczenie o dokonanej wizji lokalnej terenu gdzie będzie wykonywany przedmiot zamówienia. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (także podmioty spółki cywilnej) oświadczenie podpisuje pełnomocnik. 6. Oświadczenie wykonawcy o zapewnieniu odpowiedniego pomieszczenia dla inspektora nadzoru. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (także podmioty spółki cywilnej) oświadczenie podpisuje pełnomocnik - załącznik nr 7. 7. Zaakceptowany i podpisany przez Wykonawcę (pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie (także podmioty spółki cywilnej)) wzór umowy wraz z gwarancją jakości - załączniki nr 8, 9. 8. Kalkulację cenową oferty brutto wg załącznika nr 10. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień zobowiązany jest złożyć: 9. Aktualny odpis/wypis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, (także podmioty spółki cywilnej) każdy składa osobno dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu w zakresie jakim będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia. 10. Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Każdy z podmiotów występujących wspólnie (także podmioty spółki cywilnej) składa odpowiednie dokumenty. 11. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 do 8 ustawy. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (także podmioty spółki cywilnej) każdy składa odpowiednią informację. 12. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (także podmioty spółki cywilnej) każdy składa odpowiednią informację. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną do wykonania przedmiotu zamówienia wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zobowiązany jest złożyć: 13. Wykaz wymaganego niezbędnego specjalistycznego sprzętu, narzędzi i urządzeń do wykonania zamówienia - odpowiadający wymogom określonym w opisie warunków udziału w postępowaniu - jakimi dysponuje wykonawca. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (także podmioty spółki cywilnej) każdy składa odpowiedni dokument - załącznik nr 5. 14. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat prac, odpowiadających wymogom określonym w opisie warunków udziału w postępowaniu, z podaniem daty i miejsca wykonania, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. opinia zamawiającego, protokół odbioru końcowego). Podmioty występujące wspólnie składają jeden dokument gdzie należy wyszczególnić prace wykonane przez poszczególne podmioty - załącznik nr 6. 15. Wykaz podmiotów, które przewidziane są do kierowania pracami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia z podaniem zakresu wykonywanych czynności oraz danymi na temat ich kwalifikacji i doświadczenia poprzez załączenie wymaganych prawem uprawnień budowlanych oraz zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik nr 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zobowiązany jest złożyć: 16. Wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (także podmioty spółki cywilnej) każdy składa odpowiednie dokumenty. 17. Informację z banku prowadzącego rachunek wykonawcy, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wymaganej wysokości 1.000.000,00 PLN, (wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). W przypadku podmiotów występujących wspólnie, łącznie muszą wykazać posiadanie niezbędnych środków lub zdolności kredytowej w wymaganej wysokości. Informacja z banku powinna zawierać jednoznaczne, bezwarunkowe wskazanie zdolności kredytowej lub wielkości posiadanych środków - potrzebnych do wykonania przedmiotowego zadania. 18. Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej - przynajmniej deliktowej - w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Każdy z podmiotów występujących wspólnie składa odpowiedni dokument

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.olesnica.pl/article/archive/50

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: bezpłatnie - na wyżej podanej stronie internetowej oraz w siedzibie Zamawiającego -pok. 208 - opłata 50.00 PLN.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2008 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Ogólna w siedzibie Zamawiającego -pok. 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.