eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Naprawa, serwisowanie i legalizacja sprzętu Zespołu Ratownictwa Chemicznego i pododdziałów Jednostki Wojskowej 3537 w Brodnicy - Sprawa nr 13/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-08

Grudziądz: Naprawa, serwisowanie i legalizacja sprzętu Zespołu Ratownictwa Chemicznego i pododdziałów Jednostki Wojskowej 3537 w Brodnicy - Sprawa nr 13/2013
Numer ogłoszenia: 94844 - 2013; data zamieszczenia: 08.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ) , ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa, serwisowanie i legalizacja sprzętu Zespołu Ratownictwa Chemicznego i pododdziałów Jednostki Wojskowej 3537 w Brodnicy - Sprawa nr 13/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa, serwisowanie i legalizacja (kalibracja) sprzętu należącego do Zespołu Ratownictwa Chemicznego i pododdziałów JW 3537 w Brodnicy, wymienionych w Rozdziale III SIWZ, zgodnie z warunkami określonymi w Załączniku Nr 7 do SIWZ (OWU) dla poszczególnych zadań. Przedmiot zamówienia podzielono na 9 następujących zadań: 1) ZADANIE NR 1: Serwisowanie i legalizacja sprzętu wykrywającego gazy (sygnalizatorów bezruchu, detektorów gazów, mierników): a) Sygnalizator bezruchu FIREFLY II w ilości: 10 szt. b) Detektor jednogazowy TOXI VISION EX w ilości: 1 szt. c) Detektor jednogazowy TOXI PRO 02 w ilości: 1 szt. d) Detektor jednogazowy TOXI PRO CO w ilości: 1 szt. e) Detektor jednogazowy TOXI PRO H2S w ilości: 1 szt. f) Detektor jednogazowy TOXI PRO NH3 w ilości: 1 szt. g) Wskaźniki rurkowe Toximeter II (walizka) w ilości: 1 szt. h) Detektor wielogazowy iTX w ilości: 1 szt. i) Miernik PPBRAE 3000 w ilości: 1 szt. j) Miernik GAMMARAE II w ilości: 1 szt. k) Detektor gazów QRAE PLUS w ilości: 2 szt. Zakres usług w urządzeniach wykrywających gazy obejmuje: 1) Inspekcja wizualna, 2) Inspekcja funkcji, 3) Ewentualna wymiana sensora, 4) Ewentualna wymiana zasilaczy, żarówek żarnikowych, baterii w urządzeniach posiadających je, 5) Wystawienie świadectw sprawdzenia dla detektorów gazu, 6) Kalibracja gazami kalibracyjnymi, 7) Diagnostyka czujników, 8) Serwis okresowy zostanie opisany w książce obsługi technicznej urządzenia, 9) Wystawienie certyfikatu dopuszczającego do pracy w środowisku skażonym (niebezpiecznym), 10) Ewentualna wymiana elementów elektronicznych w sygnalizatorach bezruchu, 11) Wymiana rurek wskaźnikowych w Toximeter II (w związku z utratą terminu ważności). 2) ZADANIE NR 2: Serwisowanie i legalizacja pomp: a) Pompa do przetaczania cieczy niebezpiecznych DEPA ELRO GP 20/10Ex w ilości: 1 szt. b) Pompa MEWA w ilości: 13 szt. c) Pompa pływająca AQUAFAST w ilości: 1 szt. Zakres usług przy pompach obejmuje: 1) Sprawdzenie szczelności, 2) Dezynfekcję, 3) Końcową kontrolę dopuszczającą do użytkowania, 4) Wystawienie certyfikatu dopuszczającego do pracy w środowisku skażonym (niebezpiecznym), 5) Serwis okresowy opisany zostaje w książce obsługi technicznej urządzenia. 3) ZADANIE NR 3: Serwisowanie i legalizacja sprężarek: a) Sprężarka IC-200 Posejdon w ilości: 1 szt. b) Sprężarka CTP-250 w ilości: 3 szt. c) Rampa panel do ładowania butli w ilości: 1 szt. Zakres usług przy sprężarkach obejmuje: 1) Sprawdzenie szczelności, 2) Dezynfekcję, 3) Końcową kontrolę dopuszczającą do użytkowania, 4) Wystawienie certyfikatu dopuszczającego do pracy w środowisku skażonym (niebezpiecznym), 5) Wymiana filtrów powietrza, oleju, badanie air-check, 6) Serwis okresowy opisany zostaje w książce obsługi technicznej urządzenia, 7) Ewentualna naprawa (wymiana) zaworów i sprawdzenie stanu technicznego (Rampy panelu do ładowania butli). 4) ZADANIE NR 4: Serwisowanie i legalizacja sprzętu do uszczelniania zbiorników, sterowników pneumatycznych, reduktorów: a) Zestaw do uszczelniania zbiorników HLS - 2 w ilości: 1 szt. b) Zestaw korków uszczelniających OLS w ilości: 1 szt. c) Sterownik pneumatyczny SCV3U w ilości: 1 szt. d) Sterownik pneumatyczny SCV10U w ilości: 1 szt. e) Reduktor ciśnieniowy PRV 823U w ilości: 2 szt. Zakres usług w powyższych urządzeniach obejmuje: 1) Sprawdzenie szczelności urządzeń pneumatycznych; 2) Dopuszczenie do użytku; 3) Wystawienie certyfikatu dopuszczającego do pracy w środowisku skażonym (niebezpiecznym). 5) ZADANIE NR 5: Serwisowanie i legalizacja latarek VULCAN Typ EX: a) Latarki VULCAN TYP EX w ilości: 13 szt. Zakres usług w powyższych urządzeniach obejmuje: 1) Wystawienie świadectw sprawdzenia dla latarek elektrycznych, dopuszczających do ich wykorzystania w strefie narażonej na wybuch oparów cieczy niebezpiecznych, 2) W latarkach w zależności od stopnia zużycia wymiana baterii i żarówek, 3) Wystawienie certyfikatu dopuszczającego do pracy w środowisku skażonym (niebezpiecznym). 6) ZADANIE NR 6: Serwisowanie i legalizacja odzieży ochronnej: a) Odzież ochronna barierowa OOB-1 w ilości: 18 szt. b) Kombinezon chemoodporny PRO-CHEM TYP F w ilości: 16 szt. Zakres usług przy odzieży ochronnej barierowej OOB-1 obejmuje następujące czynności: 1) Sprawdzenie szczelności; 2) Dezynfekcję; 3) Końcową kontrolę dopuszczającą do użytkowania; 4) Sprawdzenie akumulatorów zasilających pompy tłoczące powietrze do odzieży; 5) Sprawdzanie filtrów powietrza i ich wymiana w przypadku utraty ważności do daty następnego badania; 6) Wystawienie certyfikatu dopuszczającego do pracy w środowisku skażonym (niebezpiecznym); 7) Czyszczenie, smarowanie i uszczelnianie zamka, szyby i przewodów powietrznych; 8) Serwis okresowy opisany zostaje w książce obsługi technicznej. Zakres usług przy kombinezonach chemoodpornych PRO-CHEM TYP F obejmuje następujące czynności: 1) Sprawdzenie szczelności; 2) Dezynfekcję; 3) Końcową kontrolę dopuszczającą do użytkowania; 4) Wystawienie certyfikatu dopuszczającego do pracy w środowisku skażonym (niebezpiecznym); 5) Serwis okresowy opisany zostaje w książce obsługi technicznej. 7) ZADANIE NR 7: Serwisowanie i legalizacja automatycznego sygnalizatora skażeń AP-4C: a) Sygnalizator skażeń AP - 4c w ilości :2 szt. Zakres usług w powyższym urządzeniu obejmuje: 1) Inspekcję wizualną; 2) Inspekcję funkcji; 3) Serwis okresowy zostanie opisany w książce obsługi technicznej urządzenia. 8) ZADANIE NR 8: Serwisowanie i legalizacja wagi WAS 160/X oraz wagi WPX 4500. a) Waga WAS 160/X w ilości: 2 szt. b) Waga WPX 4500 w ilości: 2 szt. Zakres usług w powyższych urządzeniach obejmuje: 1) Inspekcję wizualną; 2) Diagnostykę funkcji; 3) Serwis okresowy zostanie opisany w książce obsługi technicznej urządzenia. 9) ZADANIE NR 9: Naprawa i legalizacja urządzenia ph METR CP 401: a) Ph METR CP 401 w ilości: 1 szt. Zakres usług w powyższym urządzeniu obejmuje: 1) Inspekcję wizualną; 2) Naprawę elementu pomiarowego; 3) Serwis okresowy zostanie opisany w książce obsługi technicznej urządzenia. 2. Częstotliwość i terminy dokonywania usług naprawczych, serwisowych i legalizacyjnych sprzętu: 1) Nie później niż co 3 miesiące, licząc od daty wpisu w książce obsługi technicznej: a) sprężarki IC-200 Posejdon (serwis okresowy z wymianą oleju oraz badaniem AIR-CHECK); b) sprężarek CTP-250 (serwis okresowy z wymianą oleju oraz badaniem AIR-CHECK); c) odzieży barierowej OOB-1. 2) Nie później niż co 6 miesięcy, licząc od daty wpisu w książce obsługi technicznej: a) Detektora jednogazowego TOXI VISION EX b) Detektora jednogazowego TOXI PRO 02 c) Detektora jednogazowego TOXI PRO CO d) Detektora jednogazowego TOXI PRO H2S e) Detektora jednogazowego TOXI PRO NH3 f) Miernika PPBRAE 3000 g) Miernika GAMMARAE II h) Detektora gazów QRAE PLUS i) Kombinezonów chemoodpornych PRO-CHEM TYP F. 3) Nie później niż co 6 miesięcy, licząc od daty wystawienia świadectwa sprawdzenia: a) Wskaźników rurkowych Toximeter II; b) Detektora wielogazowego iTX. 4) Nie później niż co 12 miesięcy, licząc od daty wpisu w książce obsługi technicznej: a) Sygnalizatorów bezruchu FIREFLY II; b) Pompy do przetaczania cieczy niebezpiecznych DEPA; c) Pompy pływającej AQUAFAST; d) Pomp pływających MEWA; e) Sprężarki IC-200 Posejdon (regulacja i regeneracja zaworów oraz badanie stanu technicznego); f) Sprężarek CTP-250 (regulacja i regeneracja zaworów oraz badanie stanu technicznego); g) Rampy panelu do ładowania butli; h) Zestawu do uszczelniania zbiorników HLS-2; i) Zestawów korków uszczelniających OLS; j) Sterownika pneumatycznego SCV 3U; k) Sterownika pneumatycznego SCV 10U; l) Reduktorów ciśnieniowych PRV 823U; m) Latarek elektrycznych Vulcan Typ Ex; n) Ph METR CP 401; o) Wagi WAS 160/X, p) Wagi WPX 4500; q) Automatycznych sygnalizatorów skażeń AP-4C. 3. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 7 do SIWZ stanowiący Ogólne Warunki Umowy. 4. Zamawiający dopuszcza by realizację całości lub części zamówienia Wykonawca powierzył podwykonawcom..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.31.00-4, 50.51.10.00-0, 50.53.13.00-9, 50.51.41.00-2, 50.80.00.00-3, 50.83.00.00-2, 50.43.30.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 PZP.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 PZP.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 PZP.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy w zw. z art. 26 ust. 2 Ustawy, Zamawiający żąda przedłożenia w treści oferty następujących dokumentów (Podstawa: art. 26 ust. 2d. Ustawy oraz § 3 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane; Dz. U. poz. 231): 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ); 2) oświadczenie o nienależeniu do grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ); 3) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty określone w ust. 1 i 2 Rozdziału VII SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu określonego w Rozdziale VII ust. 2 pkt 3 SIWZ - składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust. 4, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Termin określony w ust. 4 stosuje się odpowiednio. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 7. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących załączników do SIWZ: Nr 1- Formularz ofertowy; Nr 2- oświadczenie o spełnianiu warunków postępowania; Nr 4- Oświadczenie o nienależeniu do grupy kapitałowej;Nr 5- Wykaz części zamówienia, które Wykonawca powierza do realizacji podwykonawcy; Nr 6- Informacja o Wykonawcy;

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego w zakresie dotyczącym: 1) zmiany urzędowej stawki podatku VAT; 2) podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy w wypadku kiedy Wykonawca określi go co do tożsamości w ofercie; 3) zmiany terminów dokonywania serwisu, zmniejszenia ilości serwisowanego sprzętu. Zmiany jak powyżej pkt. 1, 2, 3 wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13wog.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Z kasy JW 4503 ul.Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz: 3,5 zł, na wniosek Wykonawcy- wysyłka: 11,47 zł, bezpłatnie z www.13wog.pl..

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria JW 4503 ul.Czwartaków 1 86-300 Grudziądz, budynek nr 1, pokój nr 7 -osobiście lub przesyłka, wykonawca uwzględnia czas niezbędny na dostarczenie oferty bezpośrednio do kancelarii..

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kopertę należy opisać hasłem: Naprawa, serwisowanie i legalizacja sprzętu Zespołu Ratownictwa Chemicznego i pododdziałów Jednostki Wojskowej 3537 w Brodnicy - sprawa nr 13/2013 nie otwierać do dnia 19.03.2013 r. do godziny 10.00 Uwaga! Na kopercie umieścić należy w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi). Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z opisem (np. potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji i niedostarczenie jej na miejsce składania ofert w terminie jak w SIWZ) ponosi Wykonawca. Wykonawca dla zachowania terminu składania ofert winien uwzględnić czas niezbędny na wystawienie przez osobę pełniącą służbę w biurze przepustek, przepustki upoważniającej do wejścia do kancelarii zamawiającego oraz czas niezbędny na przejście do kancelarii i złożenie ofert..

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1: Serwisowanie i legalizacja sprzętu wykrywającego gazy (sygnalizatorów bezruchu, detektorów gazów, mierników).

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Sygnalizator bezruchu FIREFLY II w ilości: 10 szt. b) Detektor jednogazowy TOXI VISION EX w ilości: 1 szt. c) Detektor jednogazowy TOXI PRO 02 w ilości: 1 szt. d) Detektor jednogazowy TOXI PRO CO w ilości: 1 szt. e) Detektor jednogazowy TOXI PRO H2S w ilości: 1 szt. f) Detektor jednogazowy TOXI PRO NH3 w ilości: 1 szt. g) Wskaźniki rurkowe Toximeter II (walizka) w ilości: 1 szt. h) Detektor wielogazowy iTX w ilości: 1 szt. i) Miernik PPBRAE 3000 w ilości: 1 szt. j) Miernik GAMMARAE II w ilości: 1 szt. k) Detektor gazów QRAE PLUS w ilości: 2 szt. Zakres usług w urządzeniach wykrywających gazy obejmuje: 1) Inspekcja wizualna, 2) Inspekcja funkcji, 3) Ewentualna wymiana sensora, 4) Ewentualna wymiana zasilaczy, żarówek żarnikowych, baterii w urządzeniach posiadających je, 5) Wystawienie świadectw sprawdzenia dla detektorów gazu, 6) Kalibracja gazami kalibracyjnymi, 7) Diagnostyka czujników, 8) Serwis okresowy zostanie opisany w książce obsługi technicznej urządzenia, 9) Wystawienie certyfikatu dopuszczającego do pracy w środowisku skażonym (niebezpiecznym), 10) Ewentualna wymiana elementów elektronicznych w sygnalizatorach bezruchu, 11) Wymiana rurek wskaźnikowych w Toximeter II (w związku z utratą terminu ważności)..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.31.00-4.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2013.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2: Serwisowanie i legalizacja pomp..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Pompa do przetaczania cieczy niebezpiecznych DEPA ELRO GP 20/10Ex w ilości: 1 szt. b) Pompa MEWA w ilości: 13 szt. c) Pompa pływająca AQUAFAST w ilości: 1 szt. Zakres usług przy pompach obejmuje: 1) Sprawdzenie szczelności, 2) Dezynfekcję, 3) Końcową kontrolę dopuszczającą do użytkowania, 4) Wystawienie certyfikatu dopuszczającego do pracy w środowisku skażonym (niebezpiecznym), 5) Serwis okresowy opisany zostaje w książce obsługi technicznej urządzenia..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.10.00-0.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2013.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE NR 3: Serwisowanie i legalizacja sprężarek.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Sprężarka IC-200 Posejdon w ilości: 1 szt. b) Sprężarka CTP-250 w ilości: 3 szt. c) Rampa panel do ładowania butli w ilości: 1 szt. Zakres usług przy sprężarkach obejmuje: 1) Sprawdzenie szczelności, 2) Dezynfekcję, 3) Końcową kontrolę dopuszczającą do użytkowania, 4) Wystawienie certyfikatu dopuszczającego do pracy w środowisku skażonym (niebezpiecznym), 5) Wymiana filtrów powietrza, oleju, badanie air-check, 6) Serwis okresowy opisany zostaje w książce obsługi technicznej urządzenia, 7) Ewentualna naprawa (wymiana) zaworów i sprawdzenie stanu technicznego (Rampy panelu do ładowania butli)..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.13.00-9.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2013.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE NR 4: Serwisowanie i legalizacja sprzętu do uszczelniania zbiorników, sterowników pneumatycznych, reduktorów.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Zestaw do uszczelniania zbiorników HLS - 2 w ilości: 1 szt. b) Zestaw korków uszczelniających OLS w ilości: 1 szt. c) Sterownik pneumatyczny SCV3U w ilości: 1 szt. d) Sterownik pneumatyczny SCV10U w ilości: 1 szt. e) Reduktor ciśnieniowy PRV 823U w ilości: 2 szt. Zakres usług w powyższych urządzeniach obejmuje: 1) Sprawdzenie szczelności urządzeń pneumatycznych; 2) Dopuszczenie do użytku; 3) Wystawienie certyfikatu dopuszczającego do pracy w środowisku skażonym (niebezpiecznym)..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.41.00-2.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2013.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE NR 5: Serwisowanie i legalizacja latarek VULCAN Typ EX:.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Latarki VULCAN TYP EX w ilości: 13 szt. Zakres usług w powyższych urządzeniach obejmuje: 1) Wystawienie świadectw sprawdzenia dla latarek elektrycznych, dopuszczających do ich wykorzystania w strefie narażonej na wybuch oparów cieczy niebezpiecznych, 2) W latarkach w zależności od stopnia zużycia wymiana baterii i żarówek, 3) Wystawienie certyfikatu dopuszczającego do pracy w środowisku skażonym (niebezpiecznym)..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-2.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2013.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZADANIE NR 6: Serwisowanie i legalizacja odzieży ochronnej:.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Odzież ochronna barierowa OOB-1 w ilości: 18 szt. b) Kombinezon chemoodporny PRO-CHEM TYP F w ilości: 16 szt. Zakres usług przy odzieży ochronnej barierowej OOB-1 obejmuje następujące czynności: 1) Sprawdzenie szczelności; 2) Dezynfekcję; 3) Końcową kontrolę dopuszczającą do użytkowania; 4) Sprawdzenie akumulatorów zasilających pompy tłoczące powietrze do odzieży; 5) Sprawdzanie filtrów powietrza i ich wymiana w przypadku utraty ważności do daty następnego badania; 6) Wystawienie certyfikatu dopuszczającego do pracy w środowisku skażonym (niebezpiecznym); 7) Czyszczenie, smarowanie i uszczelnianie zamka, szyby i przewodów powietrznych; 8) Serwis okresowy opisany zostaje w książce obsługi technicznej. Zakres usług przy kombinezonach chemoodpornych PRO-CHEM TYP F obejmuje następujące czynności: 1) Sprawdzenie szczelności; 2) Dezynfekcję; 3) Końcową kontrolę dopuszczającą do użytkowania; 4) Wystawienie certyfikatu dopuszczającego do pracy w środowisku skażonym (niebezpiecznym); 5) Serwis okresowy opisany zostaje w książce obsługi technicznej..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.83.00.00-2.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2013.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ZADANIE NR 7: Serwisowanie i legalizacja automatycznego sygnalizatora skażeń AP-4C.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Sygnalizator skażeń AP - 4c w ilości :2 szt. Zakres usług w powyższym urządzeniu obejmuje: 1) Inspekcję wizualną; 2) Inspekcję funkcji; 3) Serwis okresowy zostanie opisany w książce obsługi technicznej urządzenia..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.31.00-4.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2013.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ZADANIE NR 8: Serwisowanie i legalizacja wagi WAS 160/X oraz wagi WPX 4500..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Waga WAS 160/X w ilości: 2 szt. b) Waga WPX 4500 w ilości: 2 szt. Zakres usług w powyższych urządzeniach obejmuje: 1) Inspekcję wizualną; 2) Diagnostykę funkcji; 3) Serwis okresowy zostanie opisany w książce obsługi technicznej urządzenia..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.43.30.00-9.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2013.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ZADANIE NR 9: Naprawa i legalizacja urządzenia ph METR CP 401.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Ph METR CP 401 w ilości: 1 szt. Zakres usług w powyższym urządzeniu obejmuje: 1) Inspekcję wizualną; 2) Naprawę elementu pomiarowego; 3) Serwis okresowy zostanie opisany w książce obsługi technicznej urządzenia..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2013.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.