eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna Góra › Remont sieci kanalizacji deszczowej i systemu rowów odwadniających na terenie miasta Kamienna Góra

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-07

Kamienna Góra: Remont sieci kanalizacji deszczowej i systemu rowów odwadniających na terenie miasta Kamienna Góra
Numer ogłoszenia: 94842 - 2008; data zamieszczenia: 07.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kamienna Góra, Plac Grunwaldzki 1, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 6455124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamiennagora.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.bip.kamiennagora.pl/przetargi.php

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sieci kanalizacji deszczowej i systemu rowów odwadniających na terenie miasta Kamienna Góra.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont sieci kanalizacji deszczowej i systemu rowów odwadniających na terenie miasta Kamienna Góra. Zakres zadania obejmuje następujące podstawowe czynności: 1. W zakresie utrzymania sieci kanalizacji deszczowej - Odbudowa studni rewizyjnej z PP Ø 1000 mm na 1 m głębokości (podstawa studzienki z kinetą i dnem z PP, segmenty pierścieniowe z PP, nasady, redukcyjne z PP z Ø 1000 do Ø 600, teleskop z PVC-U, pierścień żelbetowy odciążający, właz ryglowany D 400 żeliwny); studnie z PP. - Regulacja pionowa studni rewizyjnych Ø 1000 mm z wymianą włazu ryglowanego klasy D 400 żeliwnego, kołnierzowego. - Regulacja pionowa studni rewizyjnych Ø 1000 mm. - Mechaniczne czyszczenie studzienek Ø 1000 mm, Ø 1200 mm. - Odbudowa studzienki ściekowej z dnem PP rurą karbowaną PP Ø 500 mm (uszczelka, rura teleskopowa PVC-U, pierścień odciążający żelbetowy, wpust klasy D 400 żeliwny, kołnierzowy na zawiasach). - Regulacja pionowa studni Ø 500 mm z wpustem deszczowym żeliwnym, kołnierzowym na zawiasach (ruszt + rama) klasy D 400. - Regulacja pionowa studni Ø 500 mm. - Mechaniczne czyszczenie wpustów ulicznych wraz z przykanalikiem. - Mechaniczne czyszczenie kanałów Ø 300 mm do Ø 500 mm, - Wymiana kanałów rurowych PCV Ø 160 mm, Ø 200 mm, Ø 400 mm. - Wymiana włazu ryglowanego kołnierzowego, żeliwnego D 400. - Wymiana rusztu żeliwnego do wpustu deszczowego. - Wymiana kompletu do wpustu deszczowego żeliwnego, kołnierzowego D 400 (rama + ruszt). - Wymiana pokrywy nastudziennej betonowej pełnej Ø 900 mm. - Wymiana rury PP karbowanej dwuściennej Ø 500 mm (wycięcie nawierzchni, wykop, usunięcie starej sieci, podsypka min. 15 cm po ubiciu, ubicie, ułożenie nowej rury, obsypanie, zasypanie niesortem i tłuczniem, ubicie, ułożenie nowej nawierzchni). - Odbudowa studni betonowej Ø 1000 mm. 2. W zakresie utrzymania i konserwacji systemu rowów odwadniających: - Wykaszanie porostów z wygrabieniem. - Usuwanie namułu z cieków. - Remont konstrukcji betonowych. - Rozbiórka konstrukcji betonowych. - Wykopy rowów i kanałów. 3. Wykonanie ww. robót i czynności obejmuje dodatkowo: - Prace pomiarowe w terenie (m.in. obmiar wykonanych robót sporządzony w księdze obmiaru). - Uzyskanie niezbędnych zgód i pozwoleń od właścicieli nieruchomości, na których wykonywane będą roboty ( w tym uzyskanie zgody na zajęcie pasa drogowego). - Pełne oznakowanie robót zgodne z projektem zabezpieczenia i zastępczej organizacji ruchu w czasie prowadzonych robót, sporządzonym przez Wykonawcę (jeżeli zajdzie taka konieczność) oraz dokonywanie opłat za zajęcie pasa ruchu drogowego. - Dostarczenie potrzebnych materiałów. - Wywóz gruzu, ziemi itp. oraz innych zanieczyszczeń na składowisko przyjmujące tego typu odpady oraz koszty z tym związane (m.in. ewentualna opłata za składowisko). - Uczestniczenie w odbiorach robót, przeglądach sieci, ustaleniach technicznych warunków przyłączeń do sieci, uzgodnieniach branżowych. - Dojazd na miejsce awarii, rozpoznanie, określenie stanu faktycznego, przyczyny jego zaistnienia, sposobu usunięcia uszkodzenia, zakresu robót z powiadomieniem Zamawiającego. Współpraca w zakresie realizacji niniejszego zamówienia będzie odbywała się w ramach umowy głównej, której istotne postanowienia przedstawione są w części III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Poszczególne roboty/usługi w ramach umowy wykonywane będą na podstawie spisanego pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą protokołu typowania robót określającego każdorazowo zakres robót, ich rodzaj oraz lokalizację a w przypadku sytuacji awaryjnych - na podstawie zlecenia ustnego wydanego przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Ponieważ Zamawiający nie posiada szczegółowej inwentaryzacji geodezyjnej sieci deszczowej i jej urządzeń, do obowiązku Wykonawcy należeć będzie ustalenie kolizji z innymi sieciami i rozpoznanie podłączeń. Sposób wykonania i odbioru prac będących przedmiotem niniejszego postępowania opisany jest w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznik nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia Prace należy wycenić w oparciu o przedmiar robót - załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia. Rozliczenie z Wykonawcą nastąpi kosztorysem powykonawczym. Zamawiający ocenia, że 90 % sieci związanych jest z infrastrukturą mieszkaniową. Pozostała zaś część związku takiego nie wykazuje. W tej sytuacji w protokole typowania oznaczony będzie charakter sieci, której ma dotyczyć robota lub usługa. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie zapewnienie obsługi geodezyjnej oraz wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej. PRZEDMIAR ROBÓT Remont sieci kanalizacji deszczowej i systemu rowów odwadniających na terenie miasta Kamienna Góra lp CPV Wyszczególnienie Jedn. miary Ilość 1 45232400-6 Odbudowa studni rewizyjnej z PP Ø 1000 mm na 1 m głębokości - podstawa studzienki z kinetą i dnem z PP, segmenty pierścieniowe z PP, nasady redukcyjne z PP z Ø 1000 do Ø 600; teleskop z PVC -U , pierścień żelbetowy odciążający , właz ryglowany D 400, żeliwny; studnie z PP szt. 4 2 45232400-6 Regulacja pionowa studni rewizyjnych Ø 1000 mm z wymianą włazu ryglowanego klasy D 400 żeliwnego, kołnierzowego szt. 3 3 45232400-6 Regulacja pionowa studni rewizyjnych Ø 1000 mm szt. 2 4 90220000-5 Mechaniczne czyszczenie studzienek Ø 1000 mm do Ø 1200 mm - osad do 30cm szt. 6 5 90220000-5 Mechaniczne czyszczenie studzienek Ø 1000 mm do Ø 1200 mm - osad do 50cm szt. 6 6 45232400-6 Odbudowa studzienki ściekowej z dnem PP rurą karbowaną PP Ø 500, uszczelką, rurą teleskopową PVC-U, pierścieniem odciążającym żelbetowym , wpustem klasy D 400, żeliwnym , kołnierzowym na zawiasach szt. 3 7 45232400-6 Regulacja pionowa studni Ø 500 mm z wpustem deszczowym żeliwnym, kołnierzowym na zawiasach (ruszt + rama) klasy D400 szt. 3 8 45232400-6 Regulacja pionowa studni Ø 500 mm szt. 3 9 90220000-5 Mechaniczne czyszczenie wpustów ulicznych wraz z przykanalikiem szt. 359 10 90220000-5 Mechaniczne czyszczenie kanałów Ø 300 mm do Ø 500 mm - wypełnienie osadem do 1/3 kanału m 15 11 90220000-5 Mechaniczne czyszczenie kanałów Ø 300 mm do Ø 500 mm - wypełnienie osadem do 1/2 kanału m 15 12 90220000-5 Mechaniczne czyszczenie kanałów Ø 300 mm do Ø 500 mm - wypełnienie osadem do 2/3 kanału m 10 13 45232400-6 Wymiana kanałów rurowych PCV Ø 160 mm m 9 14 45232400-6 Wymiana kanałów rurowych PCV Ø 200 mm m 6 15 45232400-6 Wymiana kanałów rurowych PCV Ø 400 mm m 5 16 45232400-6 Wymiana włazu ryglowanego, kołnierzowego, żeliwnego D 400 szt. 4 17 45232400-6 Wymiana rusztu żeliwnego do wpustu deszczowego szt. 7 18 45232400-6 Wymiana kompletu do wpustu deszczowego, żeliwnego, kołnierzowego D 400 (rama + ruszt) szt. 4 19 45232400-6 Wymiana pokrywy nastudziennej betonowej pełnej Ø 900 mm szt. 4 20 45232400-6 Wymiana rury PP , karbowanej dwuściennej Ø 500 mm - wycięcie nawierzchni, wykop, usunięcie starej sieci, podsypka min 15 cm po ubiciu, ubicie, ułożenie nowej rury, obsypanie, zasypanie niesortem i tłuczniem, ubicie, ułożenie nowej nawierzchni m 14 21 45232400-6 Odbudowa studni betonowej Ø 1000 mm m 2 22 90220000-5 Wykaszanie porostów z wygrabieniem m2 1000 23 90220000-5 Usuwanie namułu z cieków m 139 24 45232400-6 Remont konstrukcji betonowych m3 2 25 45232400-6 Rozbiórka konstrukcji betonowych m3 3 26 45232400-6 Wykopy rowów i kanałów m 4

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Oryginalny kod CPV: 90.22.00.00 - Usługi czyszczenia kanałów odpływowych Kod CPV wg słownika 2008: 90.64.10.00 - Usługi oczyszczania kanałów ściekowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, w zakresie objętym niniejszym zamówieniem; w tym: a) posiadają zezwolenie w zakresie zbierania i transportu odpadów wydane przez właściwych Starostów lub też są podmiotem od którego nie jest wymagane posiadanie takiego zezwolenia - odpowiednio do przepisu art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. Nr 39, poz. 251 z 2007 r.). 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie o podobnym charakterze; za zamówienia o podobnym charakterze Zamawiający uważa usługi i roboty stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia i wartości nie mniejszej niż 50 tys. zł brutto, b) dysponują osobą, która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji sanitarnych stosownie do przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. Nr 156, poz. 1118 z 2006r. z późn. zm.) i zakresu niniejszego zamówienia, c) dysponują co najmniej następującym sprzętem: - pojazd specjalistyczny do ciśnienieniowego czyszczenia kanalizacji, rurociągów, studzienek i wpustów ulicznych, - samochód ciężarowy lub ciągnik rolniczy z przyczepą, - koparko - ładowarka, d) zapewnią całodobową dyspozycyjność - wskażą numer telefonu alarmowego czynnego przez całą dobę, a w przypadku awarii dotrą na miejsce i dokonają czynności rozpoznawczych w ciągu 2 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przy założeniu, że płatność nastąpi w ciągu 30 dni od otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT; są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 30 tys. zł. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń lub dokumentów: 1. Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz usług i robót wykonanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom i robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. 4. Opinie dotyczące jakości usług i robót, wystawione przez zamawiających te usługi / roboty. 5. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jakim dysponuje Wykonawca. 6. Zezwolenie w zakresie zbierania i transportu odpadów lub oświadczenie, że są podmiotem od którego nie jest wymagane posiadanie takiego zezwolenia - odpowiednio do przepisu art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. Nr 39, poz. 251 z 2007 r.). 7. Dla wskazanej osoby - uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacji sanitarnych w zakresie wymaganym ustawą prawo budowlane oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 8. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kamiennagora.pl/przetargi.php

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kamienna Góra Plac Grunwaldzki 1 58-400 Kamienna Góra Wydział Zamówień Publicznych, Inwestycji i Funduszy Zewnętrznych (pok. 308).

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2008 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Kamienna Góra Plac Grunwaldzki 1 58-400 Kamienna Góra Sekretariat (pok. 209).

IV.3.5) Termin związania ofertą: 26.06.2008.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.