eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › Przebudowa ulicy Przemysłowej w Kętrzynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-09

Kętrzyn: Przebudowa ulicy Przemysłowej w Kętrzynie
Numer ogłoszenia: 9481 - 2009; data zamieszczenia: 09.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kętrzyn , ul. Wojska Polskiego 11, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 752 05 20, faks 089 752 05 31.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ketrzyn.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Przemysłowej w Kętrzynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Przemysłowej w Kętrzynie wraz z infrastrukturą sanitarną i elektroenergetyczną. 1. Przebudowa ulicy Przemysłowej w Kętrzynie obejmuje: a) wykonanie robót związanych z przygotowaniem terenu pod budowę oraz wykonanie robót ziemnych, Parametry przebudowywanej ulicy Przemysłowej: - klasa ulicy - Z - ruch - KR 3 - prędkość projektowa - 50km/h - szerokość jezdni - 2 x 3,50m - szerokość ciągi pieszo - rowerowego - 2,50 m - konstrukcja nawierzchni drogi składa się z następujących warstw: ° warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grubości 5 cm wg PN -S 96025 ° warstwa wiążąca z betonu asfaltowego grubości 6 cm wg normy jw. ° podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego grubości 7 cm wg normy jw. ° podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego 0/63 stabilizowanego mechanicznie lub tłucznia kamiennego o grubości 20 cm wg PN -S - 06102 ° warstwa odcinająca z piasku o grubości 34 cm - ze względu na niespełniony warunek mrozoodporności podłoża nawierzchni drogi należy wykonać wymianę gruntu na głębokości 34 cm w formie warstwy odcinającej z piasku - obramowanie jezdni - krawężniki wystające 15 x 30 ustawiane na ławie betonowej z oporem z betonu B -15, - zagospodarowanie terenu - trawniki, stała organizacja ruchu, - budowa komunikacji dla pieszych z kostki betonowej, brukowej gr. 6 cm wraz z obramowaniem w obrębie skrzyżowania z ulica Mazowiecką od strony miejscowości Kruszewiec , - budowa ciągu pieszo - rowerowego, który należy wykonać jako jednostronny przejezdniowy i jednopłaszczyznowy, wydzielenie pasa dla ruchu rowerowego wyłącznie zmianą koloru kostki brukowej, betonowej gr. 6 cm. Kostkę układać na podsypce cementowo - piaskowej o gr. 3 cm i podbudowie z warstwy piasku o gr. 10 cm. Szerokość ciągu 2,50 m. b) budowę dróg dojazdowych, c) budowę rurociągów (k.d.), d) budowę sieci, przyłączy i drenaży liniowych (k.d.), Odwodnienie ulicy wykonać poprzez wpusty uliczne deszczowe punktowe i liniowe oraz kanał deszczowy główny usytuowany w jezdni ulicy z rur PCV o średnicy 315 mm, przyłącza z rur PCV średnicy 110 i 200 mm. Dla przejęcia wody wypływającej ze skarpy po wschodniej stronie ulicy należy wykonać drenaż w postaci kanału odwadniającego z rur PCV 113 mm z włączeniem do budowanego głównego kanału deszczowego. e) budowę linii energetycznych oraz instalowanie sprzętu oświetleniowego Oświetlenie ulicy Przemysłowej polegać będzie na wykonaniu następujących czynności: montaż 8 lamp sodowych zawieszonych na słupach stalowych z wysięgnikami o długości 2 m. Zasilenie lamp linią kablową YAKY 4 x 25mm2 W celu likwidacji linii energetycznej napowietrznej średniego napięcia kolidującej z projektowana ulicą zaprojektowano jej zastąpienie linią kablowa doziemną SN - 15kV 3x XRUHAKXS 1x70mm2. Linię kablową należy poprowadzić skrajem pasa drogowego z przejściem w poprzek ulicy. Pozostałe sieci uzbrojenia wykonać zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez właścicieli tych urządzeń. 2. Ponadto w ramach zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do: a) opracowania oraz uzgodnienia z odpowiednimi instytucjami projektu organizacji ruchu na czas trwania budowy, wraz z dostarczeniem kopii projektu inspektorowi nadzoru, b) ustawienia tymczasowego oznakowania i ewentualnie sygnalizacji świetlnej oraz oświetlenia nocnego zgodnie z wymaganiami bezpieczeństwa ruchu, c) jeżeli wystąpi konieczność - opłaty za dzierżawę terenu (alternatywna droga dojazdowa do przedsiębiorstw pracujących w obrębie inwestycji, d) utrzymania płynności ruchu e) koszt zabezpieczenia terenu budowy nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest włączony w cenę ofertową. f) doprowadzenie terenu po zakończeniu budowy do idealnego porządku. g) do Wykonawcy robót należy zlecenie uprawnionemu geodecie wyznaczenie zakresu robót i wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Dane określone w dokumentacji projektowej i w specyfikacji technicznej będą uważane za wartości docelowe, od których dopuszczalne są odchylenia w ramach określonego przedziału tolerancji. 3. Zestawienie powierzchni objętej zadaniem: Powierzchnia odjęta zadaniem 7.461,70m2 w tym; - powierzchnia nawierzchni asfaltowej 2872,60 m2 - powierzchnia nawierzchni ciągu pieszo - rowerowego656,60 m2 - powierzchnia terenów zielonych (trawników) 2.835,40 m2 - powierzchnia pozostałych terenów 1.097,10 m2 4. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załączniki nr 4-12 do SIWZ. 5. Szczegółowe informacje dotyczące wykonania zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 6. Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek zapoznać się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, przedmiotem zamówienia, wzorem umowy, jak również uzyskać inne niezbędne informacje potrzebne dla sporządzenia oferty. Zakłada się, że Wykonawca uwzględnił w ofercie dane udostępnione przez Zamawiającego oraz sprawdził w terenie warunki wykonania zadania..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1) wadium w wysokości 10.000,00 złotych należy wnieść w terminie do 02.02.2009 r. do godz. 1200, tj. przed upływem terminu składania ofert, 2) wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej - poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.), 3) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy: Bank Pekao SA nr konta 94 1240 5598 1111 0000 5032 0624. 4) wadium w pozostałych formach należy wnieść wraz z ofertą, przy czym należy je dołączyć w sposób umożliwiający późniejszy zwrot.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, chodzi o budowę lub przebudowę ulicy wraz z infrastrukturą sanitarną i elektroenergetyczną o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł brutto (słownie: jeden milion zł 00/100). c) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion zł 00/100). e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ocena spełnienia warunków określonych w pkt.1 lit. b , lit. c, i lit. d będzie dokonana łącznie w stosunku do wykonawców. 3) opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków. a) Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych przez wykonawcę zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) b) Nie uzupełnienie przez Wykonawców oświadczeń lub dokumentów w określonym terminie skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca dostarczy: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu oferty - załączniku nr 1 do SIWZ), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę, 2) w celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca dostarczy a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, chodzi o budowę lub przebudowę ulicy wraz z infrastrukturą sanitarną i elektroenergetyczną o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł brutto (słownie: jeden milion zł 00/100) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, a także załączy dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wykazanych robót budowlanych (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ), b) w przypadku korzystania w zakresie zaplecza technicznego i osobowego z potencjału innych podmiotów- pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) w celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy dołączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion zł 00/100), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ketrzyn.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Kętrzynie 11-400 Kętrzyn ul. Wojska Polskiego 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta w Kętrzynie, 11-400 Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego 11, Punkt informacyjny (parter Urzędu Miasta).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.