eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › wykonanie treści audiowizualnych wraz z obróbką materiałów audiowizualnych oraz instalacją na urządzeniach Zamawiającego na potrzeby wystawy stałej Tadeusza Kantora z kolekcji Cricoteki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-30

Kraków: wykonanie treści audiowizualnych wraz z obróbką materiałów audiowizualnych oraz instalacją na urządzeniach Zamawiającego na potrzeby wystawy stałej Tadeusza Kantora z kolekcji Cricoteki
Numer ogłoszenia: 94819 - 2014; data zamieszczenia: 30.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Dokumentacji Sztuki Tadeusza Kantora "Cricoteka" , ul. Szczepańska 2, 31-011 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 421 69 75, faks 12 421 28 40.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cricoteka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojewódzka Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie treści audiowizualnych wraz z obróbką materiałów audiowizualnych oraz instalacją na urządzeniach Zamawiającego na potrzeby wystawy stałej Tadeusza Kantora z kolekcji Cricoteki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest W części I: a. wykonanie prezentacji treści audiowizualnych dla potrzeb wystawy stałej Tadeusza Kantora z kolekcji Cricoteki; b. digitalizacja i obróbka cyfrowa materiału filmowego oraz fotografii wskazanych przez Zamawiającego; c instalacja wykonanego kontentu na sprzęcie AV i IT dostarczonym przez Zamawiającego; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. W części II: wykonanie infrastruktury technicznej funkcji inteligentnego przewodnika na potrzeby wystawy stałej Tadeusza Kantora z kolekcji Cricoteki, w tym m.in. a. dostarczenie urządzenia kontrolującego dla funkcji inteligentnego przewodnika wraz z oprogramowaniem (jeśli takie będzie wymagane) wraz z urządzeniami dodatkowymi (konwertery itp., jeśli takie będą wymagane); b. dostawa urządzenia umożliwiającego rozpoznanie tabletu (czytnik) wraz z zewnętrznymi antenami (jeśli takie będą wymagane); c. dostawa urządzenie identyfikujące tablet (tag); d. dostawa czytnika dla stanowiska programowania tagów wraz z niezbędnym osprzętem i oprogramowaniem (jeśli będą wymagane); e. dostawa mocowania czytników w Sali wystawowej - sprzęt, wykonanie i montaż; f. dostawa mocowania czytników poza salą wystawową - montaż; g. dostawa obudowy czytników (jeśli będą wymagane); h. dostawa dodatkowych anten do czytników (jeśli będą wymagane); i. dostawa oprogramowania konfiguracyjnego dla urządzenia kontrolującego dla funkcji inteligentnego przewodnika; j. okablowanie - dostawa; k. okablowanie - montaż; l. uruchomienie i testy systemu inteligentnego przewodnika; m. sporządzenie dokumentacji technicznej systemu w zakresie przewidzianym w zał. 2 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 8. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.13.00-2, 72.91.00.00-2, 92.11.00.00-5, 72.71.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku oparta będzie na oświadczeniu Wykonawcy według kryterium spełnia/niespełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie części I zamówienia - co najmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu dla potrzeb ekspozycji kontentu multimedialnego (animacji, prezentacji i filmów), o wartości co najmniej 100 000 PLN brutto każda; W zakresie części II zamówienia - co najmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu systemu z wykorzystaniem technologii RFID o wartości 100 000 PLN brutto każda

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku oparta będzie na oświadczeniu Wykonawcy według kryterium spełnia/niespełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku oparta będzie na oświadczeniu Wykonawcy według kryterium spełnia/niespełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku oparta będzie na oświadczeniu Wykonawcy według kryterium spełnia/niespełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

możliwość dokonania zmiany niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty polegającej na ograniczeniu zakresu przedmiotu Umowy i odpowiednim zmniejszeniu ceny, w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnej od Stron powodującej brak możliwości lub niecelowość wykonania przedmiotu Umowy w pełnym zakresie przewidzianym w Umowie wydłużeniu terminu wykonania Umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnej od Stron powodującej niemożność jego dotrzymania, w tym wydłużenia terminu na wykonanie elementów określonych w § 6 ust. 1. wydłużeniu terminu wykonania Umowy w przypadku jakichkolwiek opóźnień w wykonaniu Umowy z powodu wystąpienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku wystąpienia zmiany przepisów prawa dotyczących Przedmiotu Umowy lub warunków jego wykonania, w zakresie niezbędnym do dostosowania postanowień Umowy do nowego stanu prawnego. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku wystąpienia zmiany przepisów prawa dotyczących zmiany podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cricoteka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Dokumentacji Sztuki T. Kantora Cricoteka, ul. Szczepańska 2, 31-011 Kraków, lub elektronicznie: ciezadlik@cricoteka.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Dokumentacji Sztuki T. Kantora Cricoteka, ul. Szczepańska 2, 31-011 Kraków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany z Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prezentacje, digitalizacja, instalacja.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a. wykonanie prezentacji treści audiowizualnych dla potrzeb wystawy stałej Tadeusza Kantora z kolekcji Cricoteki; b. digitalizacja i obróbka cyfrowa materiału filmowego oraz fotografii wskazanych przez Zamawiającego; c. instalacja wykonanego kontentu na sprzęcie AV i IT dostarczonym przez Zamawiającego;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.12.00-1, 72.91.00.00-2, 92.11.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wykonanie infrastruktury technicznej funkcji inteligentnego przewodnika na potrzeby wystawy stałej Tadeusza Kantora z kolekcji Cricoteki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a.dostarczenie urządzenia kontrolującego dla funkcji inteligentnego przewodnika wraz z oprogramowaniem (jeśli takie będzie wymagane) wraz z urządzeniami dodatkowymi (konwertery itp., jeśli takie będą wymagane); b.dostawa urządzenia umożliwiającego rozpoznanie tabletu (czytnik) wraz z zewnętrznymi antenami (jeśli takie będą wymagane); c.dostawa urządzenie identyfikujące tablet (tag); d.dostawa czytnika dla stanowiska programowania tagów wraz z niezbędnym osprzętem i oprogramowaniem (jeśli będą wymagane); e.dostawa mocowania czytników w Sali wystawowej - sprzęt, wykonanie i montaż; f.dostawa mocowania czytników poza salą wystawową - montaż; g.dostawa obudowy czytników (jeśli będą wymagane); h.dostawa dodatkowych anten do czytników (jeśli będą wymagane); i.dostawa oprogramowania konfiguracyjnego dla urządzenia kontrolującego dla funkcji inteligentnego przewodnika; j.okablowanie - dostawa; k.okablowanie - montaż; l.uruchomienie i testy systemu inteligentnego przewodnika; m.sporządzenie dokumentacji technicznej systemu w zakresie przewidzianym w zał. 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.71.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.