To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-04-26
Sieradz: Usługi w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia kursu pn. Brukarz
Numer ogłoszenia: 94791 - 2012; data zamieszczenia: 26.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 73473 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny, ul. Orzechowa 5, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 8270600, faks 043 8270621.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia kursu pn. Brukarz.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. Brukarz dla grupy 12 skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Sieradzu. Kurs odbywać się będzie na terenie Zakładu Karnego w Sieradzu ul. Orzechowa 5. Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie osób pozbawionych wolności do pracy w zawodzie brukarza. Zamawiający zapewnia miejsca do nauki teoretycznej i zajęć praktycznych oraz sprzęt do przeprowadzenie szkolenia zakupiony w ramach projektu Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 1.3.4 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (elektroniczny młot udarowo - obrotowy oraz zagęszczarkę do gruntu). Kurs obejmie nie mniej niż 120 godzin lekcyjnych, w tym 20 godzin zajęć teoretycznych. Zakres tematyczny kursu będzie obejmować następujące zagadnienia: 1) przestrzeganie przepisów BHP, ochrony ppoż. - szkolenie wstępne i stanowiskowe, 2) podstawowe wiadomości o robotach ziemnych, 3) rodzaje podstawowego sprzętu i narzędzi, 4) materiałoznawstwo: rodzaje bruku, kostki brukowej, polbruku, itp., 5) organizacja stanowiska pracy, czytanie rysunku technicznego, 6) zajęcia praktyczne: wykonywanie robót ziemnych, budowa nawierzchni z kostki polbrukowej, brukowej, itp. Czas realizacji zamówienia: Planowany termin realizacji zamówienia do 31.05.2012 w godzinach 8:30 - 15:30. Wymagania stawiane wykonawcy: Wykonawca musi posiadać uprawnienia do przeprowadzenia, będącego przedmiotem zamówienia, kursu pn. Brukarz. Kurs musi być prowadzony przez osobę (osoby) posiadającą, odpowiadające przedmiotowi zamówienia wiedzę i kwalifikacje. Przed rozpoczęciem kursów Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji program szkolenia, który winien być zgodny z § 75 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz. 1193). Kurs zakończy się egzaminem lub inna formą sprawdzającą wiadomości i umiejętności z zakresu kursu. Uczestnicy otrzymają zaświadczenia o ukończeniu kursu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej umiejętności kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Z 2006 r. Nr 31 poz. 216) Wykonawca pokryje koszty ewentualnego egzaminu. Czas trwania egzaminu nie wlicza się do czasu trwania kursu. Zamawiający zobowiązuje się zapewnić miejsce do nauki teoretycznej i zajęć praktycznych. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na swój koszt: - zorganizowanie wszystkich niezbędnych do przeprowadzenia kursu badań lekarskich przed rozpoczęciem szkolenia 12 uczestników kursu i dodatkowo 3 osób z listy rezerwowej, - ubezpieczenie w niezbędnym zakresie (OC, NNW) uczestników kursu, a przed rozpoczęciem zajęć kopię polisy przekaże Zamawiającemu (na kwotę min. 5000,00 zł/osobę), - w ramach zajęć teoretycznych podręczniki, skrypty, materiały papiernicze, przybory do pisania, środki dydaktyczne niezbędne do realizacji szkoleń. Na ww. materiałach instytucja szkoleniowa zawrze informację o źródłach finansowania oraz opatrzy obowiązującymi logotypami Kapitał Ludzki i Unia Europejska, -w ramach zajęć praktycznych odzież ochronną zgodnie z bhp (rękawice, kombinezon, obuwie itp.), dostosowaną do pory roku oraz warunków atmosferycznych, materiały budowlane niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia zajęć w wysokości nieprzekraczającej 40% kosztu ogólnego usługi szkoleniowej, a także niezbędny sprzęt do zrealizowania zajęć.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 1.3.4 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W ŁODZI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W ŁODZI
- Zakład Doskonalenia Zawodowego w Łodzi, ul. Łąkowa 4, 90-563 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9396,00
Oferta z najniższą ceną: 9396,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9396,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Dostawa/przedłużenie licencji i wsparcia na okres 18 miesięcy dla firewalla FortiGate 1100E w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" dla zadania pn." Cyberbezpieczny Sieradz"
- Dostawa sprzętu i narzędzi jednorazowych do zabiegów endoskopowych, laparoskopowych i bronchoskopowych
- Remont pomieszczeń biurowych w budynku Sądu Okręgowego w Sieradzu przy Al. Zwycięstwa 1
- Remont oddziału 1 pawilonu A na potrzeby działu terapeutycznego w Zakładzie Karnym w Sieradzu.
- Budowa ulic Harcerskiej, Antoniego Cierplikowskiego i Sybiraków w Sieradzu
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie usługi polegającej na organizacji i realizacji 11 szkoleń, w wymiarze 5 godzin dydaktycznych każde, pn. "Nauczyciel w roli coacha, mentora, tutora" w 11 gminach województwa pomorskiego"
- Świadczenie usług szkoleniowych, animacyjnych oraz konsultacji dla rodzin zastępczych z terenu Małopolski podczas 6-dniowego turnusu terapeutycznego
- Usługa szkolenia w zakresie Big Data
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie wizyt studyjnych krajowych
- "Wykonanie usługi coachingu grupowego/zespołowego dla nauczycieli ze szkół uczestniczących w projekcie grantowym"
- Usługi społeczne - szkoleniowe, doradcze i terapeutyczne - dla uczestników projektu pn.: "Moja rodzina"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.