eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Będków › Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie deficytu budżetu Gminy Będków oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w kwocie 2.100.000,00 zł

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-27

Będków: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie deficytu budżetu Gminy Będków oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w kwocie 2.100.000,00 zł
Numer ogłoszenia: 94782 - 2012; data zamieszczenia: 27.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 71272 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Będków, ul. Parkowa 3, 97-319 Będków, woj. łódzkie, tel. 044 7257010, 7257014, faks 044 7257012.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie deficytu budżetu Gminy Będków oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w kwocie 2.100.000,00 zł.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie deficytu budżetu Gminy Będków oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w kwocie 2.100.000,00 zł. 1. Uruchomienie kredytu przewidujemy w czterech transzach: I transza do dnia 05 kwietnia 2012 r. - kwota 100.000,00 zł, II transza do dnia 10 kwietnia 2012 r. - kwota 900.000,00 zł, III transza do dnia 25 lipca 2012 r. - kwota 300.000,00 zł, IV transza do dnia 25 września 2012 r. - kwota 800.000,00 zł. 2. Planowane terminy spłaty rat kredytów: Rok 2013: w dniu 28 lutego - kwota 50.000,00 zł, w dniu 31 maja - kwota 50.000,00 zł, w dniu 30 sierpnia - kwota 50.000,00 zł, w dniu 29 listopada - kwota 50.000,00 zł. Rok 2014: w dniu 28 lutego - kwota 50.000,00 zł, w dniu 30 maja - kwota 50.000,00 zł, w dniu 29 sierpnia - kwota 100.000,00 zł, w dniu 28 listopada - kwota 100.000,00 zł. Rok 2015: w dniu 30 stycznia - kwota 100.000,00 zł, w dniu 27 lutego - kwota 100.000,00 zł, w dniu 30 kwietnia - kwota 100.000,00 zł, w dniu 29 maja - kwota 100.000,00 zł, w dniu 31 lipca - kwota 100.000,00 zł, w dniu 31 sierpnia - kwota 100.000,00 zł, w dniu 30 października - kwota 100.000,00 zł, w dniu 30 listopada - kwota 100.000,00 zł, Rok 2016: w dniu 29 stycznia - kwota 100.000,00 zł, w dniu 29 lutego - kwota 100.000,00 zł, w dniu 29 kwietnia - kwota 100.000,00 zł, w dniu 31 maja - kwota 100.000,00 zł, w dniu 29 lipca - kwota 100.000,00 zł, w dniu 31 sierpnia - kwota 100.000,00 zł, w dniu 31 października - kwota 100.000,00 zł, w dniu 30 listopada - kwota 100.000,00 zł. 3. Oprocentowanie kredytu jest zmienne i liczone jako suma stawki referencyjnej powiększonej o marżę banku; stawkę referencyjną stanowi: stopa procentowa obliczona jako średnia arytmetyczna notowań stawek WIBOR IM z miesiąca poprzedzającego rozpoczęcie danego okresu obrachunkowego, za jaki należne odsetki od kredytu są naliczane i spłacane. Do wyliczenia odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni kalendarzowych w roku i poszczególnych miesiącach. Odsetki płatne będą w okresach miesięcznych ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca. 5. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminów uruchomienia transz oraz zmiany terminów spłaty zaciągniętego kredytu (rat) bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Powiatowy Bank Spółdzielczy w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Handlowa 35/37, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 324924,23 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 390813,40

  • Oferta z najniższą ceną: 390813,40 / Oferta z najwyższą ceną: 390813,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.