To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-08
Szczecin: Zamówienie uzupełniające pn.: Naprawa, wymiana i ustawienie barier na drogach administrowanych przez GDDKiA O/Szczecin Rejon w Lipianach- do części 2 zamówienia podstawowego pn.: Naprawa, wymiana i ustawienie barier na drogach administrowanych przez GDDKiA O/Szczecin - 7 zadań
Numer ogłoszenia: 94772 - 2013; data zamieszczenia: 08.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 59560 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie, Al. Bohaterów Warszawy 33, 70-340 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 432 53 00, 91 432 53 71, faks 91 484 39 97, 4843873,4325323.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające pn.: Naprawa, wymiana i ustawienie barier na drogach administrowanych przez GDDKiA O/Szczecin Rejon w Lipianach- do części 2 zamówienia podstawowego pn.: Naprawa, wymiana i ustawienie barier na drogach administrowanych przez GDDKiA O/Szczecin - 7 zadań.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie uzupełniające pn.: Naprawa, wymiana i ustawienie barier na drogach administrowanych przez GDDKiA O/Szczecin Rejon w Lipianach- do części 2 zamówienia podstawowego pn.: Naprawa, wymiana i ustawienie barier na drogach administrowanych przez GDDKiA O/Szczecin - 7 zadań.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.72.40 - Roboty budowlane w zakresie barier stałych 34.92.81.10 - Bariery drogowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RESTAL S.C. BURZYŃSKI JACEK I BURZYŃSKI TOMASZ
jakie przetargi wygrała firma
RESTAL S.C. BURZYŃSKI JACEK I BURZYŃSKI TOMASZ
- RESTAL Sp. z o.o., ul. Żerkowicka 1a, 45-838 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 254589,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 313145,31
Oferta z najniższą ceną: 313145,31 / Oferta z najwyższą ceną: 313145,31
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone temu samemu Wykonawcy, który realizował zamówienie podstawowe, tj. RESTAL Sp. z o.o. ul. Żerkowicka 1a, 45-838 Opole. Zamówienie Podstawowe zostało udzielone 22.09.2011 r. (umowa nr 134/Z-1/2011). W związku z powyższym nie minął jeszcze okres 3 lat od jego udzielenia. Wartość zamówień uzupełniających wydanych do chwili obecnej wraz z wartością niniejszego zamówienia uzupełniającego, która wynosi 254 589,68 zł netto nie przekroczy kwoty 4 597 734,00 zł netto przewidzianej na zamówienia uzupełniające (dla wszystkich 7 części). Zamówienie polega na powtórzeniu tego samego rodzaju robót, jest zgodne z zakresem rzeczowym zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe pn.: Naprawa, wymiana i ustawienie barier na drogach administrowanych przez GDDKiA O/Szczecin - 7 zadań, zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. Zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Przebudowa pomieszczeń szpitalnych na II, III i IV piętrze budynku głównego Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego nr 1 PUM w Policach
- TP-19/24 Dostawa wyrobów medycznych.
- Zakup namiotu eventowego o konstrukcji specjalnej
- ROBOTY MELIORACYJNE W LIPNIKU
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie remontu w lokalu mieszkalnym przy ul. E. Plater 82B /6 w Szczecinie w trybie zamówienia "Zaprojektuj i wybuduj"
- "Świadczenie usług obsługi konserwatorskiej w obiektach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego"
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.