eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Zamówienie uzupełniające pn.Naprawa, wymiana i ustawienie barier na drogach administrowanych przez GDDKiA O/Szczecin Rejon w Lipianach- do części 2 zamówienia podstawowego pn.Naprawa, wymiana i ustawienie barier na drogach administrowanych przez GDDKiA O/Szczecin - 7 zadań

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-08

Szczecin: Zamówienie uzupełniające pn.: Naprawa, wymiana i ustawienie barier na drogach administrowanych przez GDDKiA O/Szczecin Rejon w Lipianach- do części 2 zamówienia podstawowego pn.: Naprawa, wymiana i ustawienie barier na drogach administrowanych przez GDDKiA O/Szczecin - 7 zadań
Numer ogłoszenia: 94772 - 2013; data zamieszczenia: 08.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 59560 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie, Al. Bohaterów Warszawy 33, 70-340 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 432 53 00, 91 432 53 71, faks 91 484 39 97, 4843873,4325323.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające pn.: Naprawa, wymiana i ustawienie barier na drogach administrowanych przez GDDKiA O/Szczecin Rejon w Lipianach- do części 2 zamówienia podstawowego pn.: Naprawa, wymiana i ustawienie barier na drogach administrowanych przez GDDKiA O/Szczecin - 7 zadań.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie uzupełniające pn.: Naprawa, wymiana i ustawienie barier na drogach administrowanych przez GDDKiA O/Szczecin Rejon w Lipianach- do części 2 zamówienia podstawowego pn.: Naprawa, wymiana i ustawienie barier na drogach administrowanych przez GDDKiA O/Szczecin - 7 zadań.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.72.40 - Roboty budowlane w zakresie barier stałych 34.92.81.10 - Bariery drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RESTAL Sp. z o.o., ul. Żerkowicka 1a, 45-838 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 254589,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 313145,31

  • Oferta z najniższą ceną: 313145,31 / Oferta z najwyższą ceną: 313145,31

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone temu samemu Wykonawcy, który realizował zamówienie podstawowe, tj. RESTAL Sp. z o.o. ul. Żerkowicka 1a, 45-838 Opole. Zamówienie Podstawowe zostało udzielone 22.09.2011 r. (umowa nr 134/Z-1/2011). W związku z powyższym nie minął jeszcze okres 3 lat od jego udzielenia. Wartość zamówień uzupełniających wydanych do chwili obecnej wraz z wartością niniejszego zamówienia uzupełniającego, która wynosi 254 589,68 zł netto nie przekroczy kwoty 4 597 734,00 zł netto przewidzianej na zamówienia uzupełniające (dla wszystkich 7 części). Zamówienie polega na powtórzeniu tego samego rodzaju robót, jest zgodne z zakresem rzeczowym zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe pn.: Naprawa, wymiana i ustawienie barier na drogach administrowanych przez GDDKiA O/Szczecin - 7 zadań, zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. Zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.