eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miłoradz › Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwotę określoną w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 PZP,na konserwację ołtarza z I poł.XVIIIw., w kościele parafialnym pw. Matki Bożej Wniebowzięcia w Kończewicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-07

Miłoradz: Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwotę określoną w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 PZP,na konserwację ołtarza z I poł.XVIIIw., w kościele parafialnym pw. Matki Bożej Wniebowzięcia w Kończewicach
Numer ogłoszenia: 94762 - 2009; data zamieszczenia: 07.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miłoradz , ul. Żuławska 9, 82-213 Miłoradz, woj. pomorskie, tel. 055 2711531, faks 055 2711565.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miloradz.malbork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Parafia Rzymsko-Katolicka p.w. Matki Bożej Wniebowzięcia w Kończewicach.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwotę określoną w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 PZP,na konserwację ołtarza z I poł.XVIIIw., w kościele parafialnym pw. Matki Bożej Wniebowzięcia w Kończewicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKRES PRAC KONSERWATORSKICH I. Prace wstępne 1. Demontaż ołtarza: a) przygotowanie rusztowania pomocniczego; b) rozdzielenie poszczególnych łączeń stolarskich, usunięcie skorodowanych gwoździ; c) inwentaryzacja zdemontowanych elementów i rozpoznanie budowy technicznej; d) wykonanie dokumentacji fotograficznej. 2. Wstępne oczyszczenie zdemontowanych części ołtarza z zabrudzeń powierzchniowych. 3. Przewiezienie w/w elementów ołtarza do pracowni konserwatorskiej (poprzedzone zabezpieczeniem przed transportem). II. Architektura oraz rzeźby ołtarza 1. Wykonanie niezbędnych badań (odkrywki, przekroje wykonane w celu ustalenia budowy technicznej warstw pierwotnych i wtórnych). 2. Podklejenie odspojonych fragmentów zaprawy do podłoża. 3. Oczyszczenie powierzchni drewna na odwrociach z brudu i kurzu. 4. Wykonanie prób na usuwanie warstw wtórnych - chemicznie, mechanicznie - opracowanie zestawu past lub / i rozpuszczalników i metod usuwania nawarstwień. 5. Usuwanie przemalowań - mechaniczne i chemiczne. 6. Impregnacja wzmacniająca drewna Paraloidem B - 72 w toluenie (impregnacja przez iniekcję, podciąganie kapilarne, pędzlowanie). 7. Wykonanie prac stolarskich: flekowanie drewna, dorabianie brakujących profili, sklejenie poluzowanych łączeń gzymsów, ram, wzmocnienie odwroci poszczególnych elementów. 8. Uzupełnienie brakujących fragmentów drewna kitem trocinowym na bazie żywic sztucznych. 9. Uzupełnienie ubytków zaprawy gruntem kredowo - klejowym pędzlem (wielowarstwowo) lub kitem akrylowym w zależności od wielkości ubytków. 10. Przygotowanie podłoża pod złocenia na pulment - złożenie bolusów. 11. Prace pozłotnicze - płatki złota 23,75 ct, scalanie niewielkich fragmentów przy użyciu złota w proszku. 12. Retusz i rekonstrukcje brakujących fragmentów opracowania malarskiego w ołtarzu: - punktowanie ubytków we fragmentach architektury, partiach figularnych i ornamentalnych; - werniksowanie końcowe półmatowym werniksem akrylowym. III. Obrazy 1. Oczyszczenie i ewentualna dezynfekcja odwroci. 2. Oczyszczenie lica obrazów z zanieczyszczeń powierzchniowych. 3. Ewentualne lokalne reparacje podobrazi - wklejanie łatek ( płótno lniane + POW) (na styk) w miejsca ubytków płótna, wzmocnienie pęknięć i przetarć płótna (POW). 4. Usunięcie pociemniałego werniksu i ewentualnie przemalowań. 5. Konsolidacja obrazów. 6. Werniksowanie retuszerskie lokalnie wokół ubytków zaprawy lub na całość lica. 7. Założenie kitu emulsyjnego w miejsca ubytków zaprawy. 8. Naciągnięcie obrazów na nowe krosna malarskie. 9. Założenie werniksu retuszerskiego. 10. Wykonanie retuszu i rekonstrukcji zniszczonych fragmentów farbami akrylowymi lub akwarelowymi. 11. Założenie werniksu końcowego. 12. Laserunkowe wykończenie punktowań farbami żywicznymi ( Maimerii). 13. Montaż ołtarza i prace końcowe przy retabulum. 14. Wykonanie dokumentacji powykonawczej w trzech egzemplarzach. WYCENA PRAC KONSERWATORSKICH I RESTAURATORSKICH Obmiar elementów ołtarza w rozwinięciu: Architektura: -elementy polichromowane (monochromatyczne): 12,1 m2 (1210 dm2) -elementy złocone: 1,4 m2 (140 dm2) Uszaki: -elementy złocone: 3,24 m2 (324 dm2) Kolumny: -elementy złocone: 5,72 m2 (572 dm2) Rzeźby: -elementy polichromowane: Święty Piotr i Święty Paweł 2,38 m2 (238 dm2) dwie rzeźby aniołów: 1,35 m2 (135 dm2) Ramy: -elementy złocone: 2,43 m2 (243 dm2) Obrazy: -obraz w polu głównym: 2,94 m2 (294 dm2) -obraz w zwieńczeniu: 0,78 m2 (78 dm2) Razem: 3,72 m2 (372 dm2) ------------------------------------------------------ RAZEM: 32,34 m2 (3234 dm2).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.52.21.00 - Usługi ochrony obiektów historycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn.: -wykonanie minimum 3 prac konserwatorskich w dziedzinie konserwacji malarstwa i rzeźby polichromowanej w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o wartości łącznej minimum 100 tys. zł (ołtarz lub ambona) -dysponowanie minimum jedną osobą, która będzie osobiście wykonywała prace konserwatorskie posiadającą dyplom ukończenia wyższych studiów na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki o specjalności: konserwacja malarstwa i rzeźby polichromowanej, która odbyła po uzyskaniu dyplomu co najmniej 12- miesięczną praktykę w zakresie konserwacji tych zabytków lub posiadającą dyplom o specjalności ogólnokonserwatorskiej - technologia i techniki sztuk plastycznych; 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp. Okoliczności wykluczające z udziału w postępowaniu określają przepisy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp. Opis kryteriów oraz sposobu wyboru najkorzystniejszej oferty Cena - 100% (cena najniższa/cena badanej oferty) x 100 = max 100 pkt. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskała łącznie najwyższą liczbę punktów. Obliczenie dokonywane będzie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Opis sposobu obliczania ceny oferty: 1. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w cenie ofertowej wszystkie koszty realizacji przyszłej umowy - oferowana cena powinna obejmować koszty materiałów w tym złota i srebra, wszelkich robót nie uwzględnionych w dokumentacji, a bez których wykonanie zadania byłoby niemożliwe, tj. wszelkie roboty przygotowawcze, porządkowe, dokumentacja konserwatorska, transport, obowiązujący podatek VAT, itd. Cenę robót wykonawca ustali po sporządzeniu kosztorysu ofertowego w oparciu o dane zawarte w SIWZ, Programie Prac Konserwatorskich oraz indywidualne oględziny przedmiotu zamówienia, przy zastosowaniu przyjętej przez siebie bazy cenowej do kosztorysowania. Cena robót jest stała, niezmienna przez cały okres realizacji zadania. Zamawiający potrąci z wynagrodzenia Wykonawcy wartość robót niewykonanych. 2. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w złotych. Całość płatna jednorazowo po zakończeniu prac i dostarczeniu dokumentacji konserwatorskiej w 3 egz. zgodnie ze standardem dokumentacji konserwatorskich i restauratorskich przy zabytkach ruchomych określonych w Rozporządzeniu Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawach prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Z 2004r. Nr 150, poz. 1579).Płatność najpóźniej do 20.12.2009r..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Opis sposobu przygotowania oferty. 1. Oferta musi być sporządzona pisemnie, w języku polskim, pismem czytelnym oraz podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymogami ustawowymi; 2. Dokumenty należy złożyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez jedną z osób uprawnionych do reprezentacji Wykonawcy z dopiskiem: (za zgodność z oryginałem). 3. Ofertę i wszystkie inne wymagane oświadczenia prosimy złożyć na drukach formularzy załączonych do SIWZ lub przepisanych z zachowaniem jednolitego układu oraz kolejności pełnego zakresu treści; 4. Poprawki winny być umieszczone czytelnie oraz opatrzone podpisem jednej z osób uprawnionych do reprezentacji Wykonawcy; 5. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę; 6. Oferty składa się w jednym egzemplarzu; 7. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych; 8. Wszelkie koszty związane z opracowaniem oferty ponosi składający ofertę; 9. Ofertę prosimy zszyć, zbindować, oprawić lub złożyć w innej formie uniemożliwiającej rozłączenie się kartek; 10. Opakowanie lub inny rodzaj zabezpieczenia oferty uniemożliwiający jej odczytanie przed otwarciem należy zaadresować na Parafia Rzymsko-Katolicka p.w. Matki Bożej Wniebowzięcia Kończewice nr 42, 82-213 Miłoradz, ul., oznaczyć nazwą i adresem składającego ofertę oraz hasłem: (Konserwacja ołtarza - nie otwierać przed 15.04.2009r. godz. 10.00.) Wymagane dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie. Podmioty składające ofertę wspólną zobowiązane są przedłożyć wszystkie wymagane dokumenty wymienione w pkt 1 i 2 odrębnie dla poszczególnych jednostek, natomiast dokumenty wymienione w punktach 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 oraz załącznik nr 4 należy załączyć wspólnie dla podmiotów składających ofertę wspólną. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę; 2. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków na podstawie art. 22 ust.1 i 2 ustawy - zał. nr 3 do SIWZ; 3. Dokument potwierdzający posiadanie przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania prac konserwatorskich o specjalności konserwacja malarstwa i rzeźby polichromowanej - dyplom ukończenia studiów wyższych na kierunku konserwatorskim o specjalności konserwacja malarstwa i rzeźby polichromowanej oraz podpisane oświadczenie o odbytej 12 miesięcznej praktyce konserwatorskiej - stosownie do zapisów Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawach prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Z 2004r. Nr 150, poz. 1579) 4. Wypełniony i podpisany wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania prac konserwatorskich w dziedzinie konserwacji malarstwa i rzeźby polichromowanej, a jeżeli okres działalności jest krótszy to za okres prowadzenia działalności wraz z dokumentami potwierdzającymi, że prace zostały wykonane z należytą starannością. Należy wykazać przynajmniej 3 roboty konserwatorskie wykonane na podobnych obiektach (ołtarz, ambona) stanowiących zabytek wpisany do rejestru zabytków o wartości łącznej minimum 100 tys. zł - zał. nr 5 do siwz. W celu oceny spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu Zamawiający dokona sprawdzenia kompletności oraz poprawności dokumentów złożonych na podstawie pkt. VII siwz. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Ponadto dokumentami wymaganymi są: 5. Podpisana i wypełniona oferta - zał. nr 1 do SIWZ 6. Proponowany program prac konserwatorskich, w którym należy podać założenia konserwatorskie, proponowane materiały i technologie, wykaz materiałów z uwzględnieniem cen ich zakupu - wstępny program prac konserwatorskich stanowi zał. nr 2 do siwz 7. Kosztorys ofertowy prac konserwatorskich, z uwzględnieniem cen zakupów materiałów niezbędnych do ich przeprowadzenia 8. Oświadczenie złożone na druku formularz oferty (zał. Nr 1) o przyjęciu projektu umowy 9. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (dotyczy spółki cywilnej i konsorcjum). Dodatkowo : Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony i podpisany załącznik nr 4 oraz wpiąć dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w nieprzejrzyste folie. Niedopełnienie zafoliowania skutkuje jawnością całej oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/gminy/miloradz/zamowienia/ogloszenia_inwestycyjne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Parafia Rzymsko-Katolicka w Kończewicach nr 42 82-213 Miłoradz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Parafii Rzymsko-Katolickiej w Kończewicach nr 42 82-213 Miłoradz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.