eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › Organizacja wycieczek dla uczniów w ramach projektu PWP Wykorzystaj swoją szansę

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-24

Sieradz: Organizacja wycieczek dla uczniów w ramach projektu PWP Wykorzystaj swoją szansę
Numer ogłoszenia: 94754 - 2015; data zamieszczenia: 24.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Sieradz , plac Wojewódzki 1, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 43 826 61 28, faks 43 822 30 05.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sieradz.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja wycieczek dla uczniów w ramach projektu PWP Wykorzystaj swoją szansę.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczek dla młodzieży szkolnej na następujące zadania i na niżej określonych zasadach: Zadanie nr 1: wycieczka Kórnik - Poznań - Wrocław - ilość uczestników: 25 uczniów i 2 opiekunów, - termin wycieczki: w dniach 28-30 maja 2015r., - miejsce wyjazdu i przyjazdu: Gimnazjum nr 3 im. Unii Europejskiej w Sieradzu, ul. Broniewskiego 30 - szczegółowy opis programu wycieczki określa załącznik nr 4. Zadanie nr 2: wycieczka Poznań - Szczecin - Międzyzdroje - Międzyrzecz - ilość uczestników: 25 uczniów i 2 opiekunów, - termin wycieczki: w dniach 28-30 maja 2015r. - miejsce wyjazdu i przyjazdu: Gimnazjum nr 3 im. Unii Europejskiej w Sieradzu, ul. Broniewskiego 30 - szczegółowy opis programu wycieczki określa załącznik nr 5. Zadanie nr 3: wycieczka Wrocław i okolice - ilość uczestników: 30 uczniów i 2 opiekunów, - termin wycieczki: w dniach 28-29 maja 2015r. - miejsce wyjazdu i przyjazdu: Gimnazjum nr 3 im. Unii Europejskiej w Sieradzu, ul. Broniewskiego 30 - szczegółowy opis programu wycieczki określa załącznik nr 6. 2. W ramach organizacji wszystkich wyjazdów Wykonawca zapewni: 1) ubezpieczenie uczestników, 2) transport autokarami turystycznymi spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach związanych z przewozem osób i prawem o ruchu drogowym oraz prowadzonymi przez osoby mające odpowiednie uprawnienia, 3) miejsca parkingowe z poniesieniem kosztów opłat parkingowych, 4) w przypadku awarii transport zastępczy na własny koszt i ryzyko, 5) noclegi dla każdego uczestnika w obiektach klasy turystycznej w pokojach ze standardowym wyposażeniem, 6) wyżywienie w oparciu o zasady GMP, GHP, HACCP zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia, 7) bilety wstępu i opłaty za warsztaty wskazane w programie, 8) koszty przewodnika wskazanego w programie. 3. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy i posiadania przez cały okres jej realizacji aktualnej umowy gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej lub umowy ubezpieczenia na rzecz klientów zgodnie z art. 5 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz. U. z 2014r. poz. 196).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada wpis do rejestru działalności regulowanej - Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych prowadzonego przez właściwego Marszałka Województwa zgodnie z art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz. U. z 2014r. poz. 196)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje, co najmniej dwie usługi polegające na zorganizowaniu wycieczki (trwającej co najmniej 2 dni) dla minimum 20 osób - bez względu na ilość części, na które Wykonawca składa ofertę

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku poprzez złożenie oświadczenia wg załącznika nr 3a do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku poprzez złożenie oświadczenia wg załącznika nr 3a do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku poprzez złożenie oświadczenia wg załącznika nr 3a do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Termin płatności - 2

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wzór proponowanej do zawarcia umowy stanowią załączniki nr 2, 2a, 2b do niniejszej SIWZ. 2. Strony zastrzegają możliwość dokonania w uzasadnionych okolicznościach zmian postanowień niniejszej umowy. Wszelkie zmiany treści umowy wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej. 3. Zmiana określenia przedmiotu zamówienia w porównaniu do postanowień SIWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w wyniku przeprowadzenia, którego zawarto niniejszą umowę możliwa jest jedynie w przypadku gdy prowadzi do jego ograniczenia lub zastosowania rozwiązań zamiennych tj. takich, które nie powodują rozszerzenia określenia przedmiotu zamówienia, prowadzą do jego ulepszenia, usprawnienia jego realizacji lub zastosowania materiałów równoważnych. 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od stron umowy: 1) niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające zrealizowanie punktów programu wycieczki odbywających się na wolnym powietrzu, wówczas zmiana określenia przedmiotu zamówienia nastąpi zgodnie z pkt. 3 powyżej, 2) w przypadku ustawowej zmiany określonej w umowie procentowej stawki podatku VAT, wówczas kwota brutto wynagrodzenia umownego zostanie odpowiednio zmieniona, 3) w przypadku zmiany albo rezygnacji z Podwykonawcy, którego Wykonawca wskazał na etapie składania oferty, 4) w przypadku zmian w umowie o dofinansowanie projektu PWP Wykorzystaj swoją szansę ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, niemożliwych do przewidzenia na etapie zawierania umowy, które będą wywoływały konieczność zmiany terminu realizacji umowy lub sposobu jej realizacji. 5. Każda ze stron może wystąpić z propozycją zmian postanowień niniejszej umowy. Propozycja musi wskazywać na okoliczności uzasadniające wprowadzenie zmian. 6. Strony ustalają, że Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego dokonać cesji wierzytelności na rzecz osoby trzeciej. 7. Nadzór nad realizacją umowy sprawować będzie jednostka budżetowa gminy miasto Sieradz - Gimnazjum Nr 3 im. Unii Europejskiej w Sieradzu. 8. Umowa z Wykonawcą zostanie zawarta przez Dyrektora Gimnazjum Nr 3 im. Unii Europejskiej w Sieradzu

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umsieradz.finn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Sieradza plac Wojewódzki 1 98-200 Sieradz pokój nr 28.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2015 godzina 09:00, miejsce: Biuro Obsługi Klientów Urząd Miasta Sieradza plac Wojewódzki 1 98-200 Sieradz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach programu PWP Wykorzystaj swoją szansę dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamawiający dopuszcza możliwość wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: wycieczka Kórnik - Poznań - Wrocław.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy program wycieczki: I dzień (28 maja 2015r.) Kórnik: zwiedzanie Zamku w Kórniku z przewodnikiem (bilety wstępu), Poznań: - Rynek - zwiedzanie bez przewodnika, - obiad, - Rogalowe Muzeum - zwiedzanie z przewodnikiem (bilety wstępu, degustacja), - Stadion INEA - zwiedzanie (bilety wstępu), - kolacja, nocleg, II dzień (29 maja 2015r.) - śniadanie, - Galeria Stary Browar - czas wolny, - Rynek - pokaz koziołków poznańskich (godz. 12:00), cd. zwiedzania bez przewodnika, - obiad, - seans filmowy - Szybcy i wściekli 7 w Multikinie Malta lub innym (bilety na film), - rekreacja - aquapark w Termach Maltańskich (bilety wstępu - 2 godz.), - kolacja, nocleg, III dzień (30 maja 2015r.) - śniadanie, wyjazd do Wrocławia, Wrocław: - Rynek, Ostrów Tumski - zwiedzanie miasta bez przewodnika, - Bumper Ball w hali (bilety wstępu), - obiad, - Afrykanarium i Ogród Japoński (bilety wstępu), - powrót do Sieradza. Szczegółowe uzgodnienia dotyczące programu wyjazdu zostaną ustalone z wybranym Wykonawcą po podpisaniu umowy. 2. W ramach organizacji wyjazdu Wykonawca zapewni: - ubezpieczenie uczestników, - transport autokarami turystycznymi spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach związanych z przewozem osób i prawem o ruchu drogowym oraz prowadzonymi przez osoby mające odpowiednie uprawnienia, - miejsca parkingowe z poniesieniem kosztów opłat parkingowych, - w przypadku awarii transport zastępczy na własny koszt i ryzyko, - noclegi dla każdego uczestnika w obiektach klasy turystycznej w pokojach ze standardowym wyposażeniem, - wyżywienie w oparciu o zasady GMP, GHP, HACCP zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia, - bilety wstępu wskazane w programie, - koszty przewodnika wskazanego w programie. 3. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy aktualnej umowy gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej lub umowy ubezpieczenia na rzecz klientów zgodnie z art. 5 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz. U. z 2014r. poz. 196).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 28.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin płatności - 2

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: wycieczka Poznań - Szczecin - Międzyzdroje - Międzyrzecz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy program wycieczki: I dzień (28 maja 2015r.) Poznań: - Starówka - zwiedzanie (przewodnik), - obiad, - czas wolny, - rekreacja - aquapark w Termach Maltańskich (bilety wstępu - 2 godz.), - przejazd do Szczecina, - kolacja, nocleg, II dzień (29 maja 2015r.) Szczecin: - śniadanie, - Port Szczeciński - zwiedzanie (bilety, przewodnik), - obiad, - zwiedzanie miasta - Wały Chrobrego, Zamek Książąt Pomorskich, Urząd Wojewódzki, Katedra z wjazdem na wieżę widokową (bilety wstępu i przewodnik), - przejazd do Międzyzdrojów - Promenada Gwiazd, spacer po molo i plaży, powrót do Szczecina, - kolacja, nocleg, III dzień (30 maja 2015r.) - śniadanie, - przejazd do Międzyrzecza, - Międzyrzecki Rejon Umocniony - zwiedzanie (dłuższa trasa, bilety wstępu, przewodnik), - obiad, - powrót do Sieradza. Szczegółowe uzgodnienia dotyczące programu wyjazdu zostaną ustalone z wybranym Wykonawcą po podpisaniu umowy. 2. W ramach organizacji wyjazdu Wykonawca zapewni: - ubezpieczenie uczestników, - transport autokarami turystycznymi spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach związanych z przewozem osób i prawem o ruchu drogowym oraz prowadzonymi przez osoby mające odpowiednie uprawnienia, - miejsca parkingowe z poniesieniem kosztów opłat parkingowych, - w przypadku awarii transport zastępczy na własny koszt i ryzyko, - noclegi dla każdego uczestnika w obiektach klasy turystycznej w pokojach ze standardowym wyposażeniem, - wyżywienie w oparciu o zasady GMP, GHP, HACCP zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia, - bilety wstępu wskazane w programie, - koszty przewodnika wskazanego w programie. 3. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy aktualnej umowy gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej lub umowy ubezpieczenia na rzecz klientów zgodnie z art. 5 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz. U. z 2014r. poz. 196).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 28.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin płatności - 2

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3: wycieczka Wrocław i okolice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy program wycieczki: - Ogrody doświadczeń Humanitarium - zwiedzanie wystaw interaktywnych oraz udział w tematycznych warsztatach prezentujące zagadnienia matematyczno-przyrodnicze, przeprowadzenie doświadczeń i obserwacji (bilety wstępu, opłata za warsztaty), - Ogród Botaniczny Uniwersytetu Wrocławskiego (bilety wstępu), - Centrum Poznawcze Hali Stulecia (bilety wstępu), - zwiedzanie Wrocławia: Rynek, Ostrów Tumski, itd. (przewodnik). Szczegółowe uzgodnienia dotyczące programu wyjazdu zostaną ustalone z wybranym Wykonawcą po podpisaniu umowy. 2. W ramach organizacji wyjazdu Wykonawca zapewni: - ubezpieczenie uczestników, - transport autokarami turystycznymi spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach związanych z przewozem osób i prawem o ruchu drogowym oraz prowadzonymi przez osoby mające odpowiednie uprawnienia, - miejsca parkingowe z poniesieniem kosztów opłat parkingowych, - w przypadku awarii transport zastępczy na własny koszt i ryzyko, - nocleg dla każdego uczestnika w obiektach klasy turystycznej w pokojach ze standardowym wyposażeniem, - wyżywienie w oparciu o zasady GMP, GHP, HACCP zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia, - wyżywienie: w pierwszym dniu obiad i kolacja, w drugim dniu: śniadanie, obiad, podwieczorek, - bilety wstępu i opłaty za warsztaty wskazane w programie, - koszty przewodnika wskazanego w programie. 3. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy aktualnej umowy gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej lub umowy ubezpieczenia na rzecz klientów zgodnie z art. 5 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz. U. z 2014r. poz. 196).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 28.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin płatności - 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.