eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa składników umundurowania dla inspektorów transportu drogowego Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Lublinie w 2016 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-20

Lublin: Dostawa składników umundurowania dla inspektorów transportu drogowego Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Lublinie w 2016 roku
Numer ogłoszenia: 94747 - 2016; data zamieszczenia: 20.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 69287 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Lublinie, ul. Diamentowa 2, 20-447 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 7406971 do 73, faks 81 7406437.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa składników umundurowania dla inspektorów transportu drogowego Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Lublinie w 2016 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa składników umundurowania służbowego dla inspektorów transportu drogowego zatrudnionych w Wojewódzkim Inspektoracie Transportu Drogowego w Lublinie. 2. Ilość i rodzaj dostarczanych składników umundurowania służbowego wymieniają szczegółowo załączniki nr 1-5 do niniejszej SIWZ. 3. Składniki umundurowania muszą być zgodne ze wzorami i charakterystyką umundurowania służbowego Inspekcji Transportu Drogowego oraz z dystynkcjami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 31 lipca 2012 r. w sprawie umundurowania Inspekcji Transportu Drogowego (Dz. U. 2012 poz. 920). 4. Na guzikach zewnętrznych i czapkach wchodzących w skład umundurowania powinien być umieszczony wizerunek orła, zgodny z wzorem określonym w ustawie z dnia 31 stycznia 1980 r. o godle, barwach i hymnie Rzeczpospolitej Polskiej oraz o pieczęciach państwowych (t.j. Dz.U. z 2005 r. Nr 235, poz. 2000 z późn. zm.) 5. Przedmiot zamówienia podzielony został na 5 części tj.: Część I - obejmujące dostawę elementów umundurowania służbowego opisanych w załączniku 1 do SIWZ, Część II - obejmujące dostawę obuwia polowego opisanego w załączniku 2 do SIWZ Część III - obejmujące dostawę obuwia wyjściowego opisanego w załączniku 3 do SIWZ, Część IV - obejmujące dostawę identyfikatorów imiennych oraz oznak Inspekcji Transportu Drogowego opisanych w załączniku nr 4 do SIWZ Część V - obejmujące dostawę składników umundurowania do wykonywania czynności służbowych z wykorzystaniem motocykla opisanej w załączniku nr 5 do SIWZ 6. Wszystkie składniki umundurowania służbowego inspektorów Inspekcji Transportu Drogowego muszą być wykonane według indywidualnych miar. 7. Zamawiający nie podaje dystynkcji i rozmiarów składników umundurowania służbowego, w tym obuwia opisanych w załącznikach do SIWZ. Informacja taka będzie przekazywana sukcesywnie wykonawcy po podpisaniu umowy, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 8. Dostawa składników umundurowania opisanych w Załączniku nr 4 do SIWZ odbywać się będzie na podstawie imiennej listy przekazanej przez Zamawiającego. 9. Poszczególne składniki umundurowania muszą posiadać wykonane napisy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. 10. Wszystkie składniki umundurowania muszą być pierwszego gatunku, fabrycznie nowe i wolne od wad. 11. Użyte dodatki krawieckie muszą charakteryzować się trwałością i niezawodnością. 12. Tkaniny, z których uszyte zostaną składniki umundurowania powinny charakteryzować się trwałością barw, wytrzymałością na tarcie i uszkodzenia mechaniczne oraz niską kurczliwością. 13. Na wszystkie składniki umundurowania służbowego wykonawca musi udzielić min. 12 miesięcznej gwarancji, z wyjątkiem obuwia na które wykonawca musi udzielić min. 24 miesięcznej gwarancji. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia w odniesieniu do określonego w niniejszej SIWZ. 15. Zamawiający może ograniczyć zakres przedmiotu zamówienia dotyczący ilości składników umundurowania poniżej ilości określonych w załącznikach 1 - 5 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 18.80.00.00 - Obuwie 30.19.11.40 - Akcesoria do identyfikacji osób .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: obejmujące dostawę obuwia polowego opisanego w załączniku 2 do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ButStar Sp. z o.o., ul. Dworcowa 21, 83-210 Zblewo, 83-210 Zblewo, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9060,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5528,85

  • Oferta z najniższą ceną: 5528,85 / Oferta z najwyższą ceną: 5528,85

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: obejmujące dostawę obuwia wyjściowego opisanego w załączniku 3 do SIWZ,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ButStar Sp. z o.o., ul. Dworcowa 21, 83-210 Zblewo, 83-210 Zblewo, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3601,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2691,24

  • Oferta z najniższą ceną: 2691,24 / Oferta z najwyższą ceną: 2691,24

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: obejmujące dostawę identyfikatorów imiennych oraz oznak Inspekcji Transportu Drogowego opisanych w załączniku nr 4 do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CZM INTERMAG sp. z o.o., ul.Bielicka 82, 85-135 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3156,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3914,26

  • Oferta z najniższą ceną: 3914,26 / Oferta z najwyższą ceną: 3914,26

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.