eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wadowice › Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w jednostce ewidencyjnej Wadowice obrębZADANIE NR 1 - JAROSZOWICE, ZADANIE NR 2 - PONIKIEW - poprzez modyfikację istniejących danych ewidencyjnych szczególnie w zakresie dokładności położenia punktów granicznych i powierzchni działek.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-30

Wadowice: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w jednostce ewidencyjnej Wadowice obręb: ZADANIE NR 1 - JAROSZOWICE, ZADANIE NR 2 - PONIKIEW - poprzez modyfikację istniejących danych ewidencyjnych szczególnie w zakresie dokładności położenia punktów granicznych i powierzchni działek.
Numer ogłoszenia: 94743 - 2014; data zamieszczenia: 30.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.wadowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w jednostce ewidencyjnej Wadowice obręb: ZADANIE NR 1 - JAROSZOWICE, ZADANIE NR 2 - PONIKIEW - poprzez modyfikację istniejących danych ewidencyjnych szczególnie w zakresie dokładności położenia punktów granicznych i powierzchni działek..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1 - wykonanie prace geodezyjno- kartograficznych dotyczących modernizacji ewidencji gruntów i budynków mających za zadanie dostosowanie istniejących danych ewidencyjnych do wymogów określonych w rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38, poz. 454 z późn. zm.) oraz uzupełnienie bazy danych ewidencyjnych i utworzenie pełnego zakresu zbiorów danych ewidencyjnych zgodnie z wymogami rozporządzenia, szczególnie w zakresie dokładności położenia punktów granicznych i powierzchni działek w obrębie JAROSZOWICE w gminie Wadowice. Zakres prac obejmuje: -pozyskanie danych cyfrowych i dokumentacji geodezyjno-prawnej z Wydziału Geodezji i Gospodarki Gruntami Starostwa Powiatowego w Wadowicach i Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej Kartograficznej w Wadowicach oraz analiza możliwości i zakresu ich wykorzystania w pracach modernizacyjnych; -weryfikacja i uzupełnienie istniejącej w Starostwie bazy danych ewidencji gruntów i budynków w oparciu o wyniki przeprowadzonych analiz; -weryfikacja i uzupełnienie bazy danych ewidencji gruntów i budynków w zakresie informacji dotyczących stanów prawnych nieruchomości oraz właścicieli i władających; -weryfikacja terenowa i aktualizacja danych ewidencji gruntów i budynków; -uzupełnienie bazy danych ewidencyjnych o dane dotyczące budynków i lokali; -skompletowanie i przekazanie projektu operatu ewidencyjnego do kontroli przed jego wyłożeniem do publicznego wglądu; -przygotowanie i wyłożenie do publicznego wglądu projektu operatu opisowo-kartograficznego ewidencji zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz rozpatrzenie uwag zgłoszonych przez strony; -skompletowanie i przekazanie operatu ewidencji gruntów i budynków do końcowej kontroli; -zaimplementowanie zintegrowanych, aktualnych danych ewidencyjnych do bazy systemu informatycznego funkcjonującego w Starostwie. ZADANIE NR 2 - wykonanie prace geodezyjno- kartograficznych dotyczących modernizacji ewidencji gruntów i budynków mających za zadanie dostosowanie istniejących danych ewidencyjnych do wymogów określonych w rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38, poz. 454 z późn. zm.) oraz uzupełnienie bazy danych ewidencyjnych i utworzenie pełnego zakresu zbiorów danych ewidencyjnych zgodnie z wymogami rozporządzenia, szczególnie w zakresie dokładności położenia punktów granicznych i powierzchni działek w obrębie PONIKIEW w gminie Wadowice. Zakres prac obejmuje: -pozyskanie danych cyfrowych i dokumentacji geodezyjno-prawnej z Wydziału Geodezji i Gospodarki Gruntami Starostwa Powiatowego w Wadowicach i Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej Kartograficznej w Wadowicach oraz analiza możliwości i zakresu ich wykorzystania w pracach modernizacyjnych; -weryfikacja i uzupełnienie istniejącej w Starostwie bazy danych ewidencji gruntów i budynków w oparciu o wyniki przeprowadzonych analiz; -weryfikacja i uzupełnienie bazy danych ewidencji gruntów i budynków w zakresie informacji dotyczących stanów prawnych nieruchomości oraz właścicieli i władających; -weryfikacja terenowa i aktualizacja danych ewidencji gruntów i budynków; -uzupełnienie bazy danych ewidencyjnych o dane dotyczące budynków i lokali; -skompletowanie i przekazanie projektu operatu ewidencyjnego do kontroli przed jego wyłożeniem do publicznego wglądu; -przygotowanie i wyłożenie do publicznego wglądu projektu operatu opisowo-kartograficznego ewidencji zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz rozpatrzenie uwag zgłoszonych przez strony; -skompletowanie i przekazanie operatu ewidencji gruntów i budynków do końcowej kontroli; -zaimplementowanie zintegrowanych, aktualnych danych ewidencyjnych do bazy systemu informatycznego funkcjonującego w Starostwie..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: ZADANIE NR 1 - 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) ZADANIE NR 2 - 4.500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał - zrealizował co najmniej jedną modernizację ewidencji gruntów i budynków dla jednego obiektu o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł brutto - w formie załączonego do oferty oświadczenia - wykazu z podaniem nazwy i danych zleceniodawcy, wartości, przedmiotu, dat wykonania, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadające wymagane uprawnienia tj.: uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1 i 2 łącznie dla kierownika prac oraz osób wykonujących prace polowe związane z ustaleniem granic i sporządzających dokumentację niezbędną do dokonywania wpisów w księgach wieczystych. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz wykonanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia polegających na zrealizowaniu modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla jednego obiektu o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł brutto. Do co najmniej jednej wykonanej usługi (wskazanej w wykazie dla potwierdzenia spełniania warunku) należy załączyć dokumenty potwierdzające, że ta usługa została wykonana należycie. Zamawiający nie żąda przedstawienia usług niewykonanych lub wykonanych nienależycie.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących okolicznościach: a. zmiany terminu realizacji umowy spowodowanej nadzwyczajnymi warunkami atmosferycznymi, w szczególności: niespodziewany mróz, śnieg, powódź, lub klęska żywiołowa, które dają podstawę do oceny, że przedmiot umowy nie zostanie wykonany w terminie określonym w umowie; b. zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy polegającej na dostosowaniu rozwiązań technicznych i organizacyjnych w przypadku zmian przepisów prawa mających wpływ na wykonanie umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2014 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w jednostce ewidencyjnej Wadowice obręb: JAROSZOWICE, poprzez modyfikację istniejących danych ewidencyjnych szczególnie w zakresie dokładności położenia punktów granicznych i powierzchni działek..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1 - wykonanie prace geodezyjno- kartograficznych dotyczących modernizacji ewidencji gruntów i budynków mających za zadanie dostosowanie istniejących danych ewidencyjnych do wymogów określonych w rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38, poz. 454 z późn. zm.) oraz uzupełnienie bazy danych ewidencyjnych i utworzenie pełnego zakresu zbiorów danych ewidencyjnych zgodnie z wymogami rozporządzenia, szczególnie w zakresie dokładności położenia punktów granicznych i powierzchni działek w obrębie JAROSZOWICE w gminie Wadowice. Zakres prac obejmuje: - pozyskanie danych cyfrowych i dokumentacji geodezyjno-prawnej z Wydziału Geodezji i Gospodarki Gruntami Starostwa Powiatowego w Wadowicach i Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej Kartograficznej w Wadowicach oraz analiza możliwości i zakresu ich wykorzystania w pracach modernizacyjnych; - weryfikacja i uzupełnienie istniejącej w Starostwie bazy danych ewidencji gruntów i budynków w oparciu o wyniki przeprowadzonych analiz; - weryfikacja i uzupełnienie bazy danych ewidencji gruntów i budynków w zakresie informacji dotyczących stanów prawnych nieruchomości oraz właścicieli i władających; - weryfikacja terenowa i aktualizacja danych ewidencji gruntów i budynków; - uzupełnienie bazy danych ewidencyjnych o dane dotyczące budynków i lokali; - skompletowanie i przekazanie projektu operatu ewidencyjnego do kontroli przed jego wyłożeniem do publicznego wglądu; - przygotowanie i wyłożenie do publicznego wglądu projektu operatu opisowo-kartograficznego ewidencji zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz rozpatrzenie uwag zgłoszonych przez strony; - skompletowanie i przekazanie operatu ewidencji gruntów i budynków do końcowej kontroli; - zaimplementowanie zintegrowanych, aktualnych danych ewidencyjnych do bazy systemu informatycznego funkcjonującego w Starostwie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w jednostce ewidencyjnej Wadowice obręb: PONIKIEW - poprzez modyfikację istniejących danych ewidencyjnych szczególnie w zakresie dokładności położenia punktów granicznych i powierzchni działek..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 2 - wykonanie prace geodezyjno- kartograficznych dotyczących modernizacji ewidencji gruntów i budynków mających za zadanie dostosowanie istniejących danych ewidencyjnych do wymogów określonych w rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38, poz. 454 z późn. zm.) oraz uzupełnienie bazy danych ewidencyjnych i utworzenie pełnego zakresu zbiorów danych ewidencyjnych zgodnie z wymogami rozporządzenia, szczególnie w zakresie dokładności położenia punktów granicznych i powierzchni działek w obrębie PONIKIEW w gminie Wadowice. Zakres prac obejmuje: - pozyskanie danych cyfrowych i dokumentacji geodezyjno-prawnej z Wydziału Geodezji i Gospodarki Gruntami Starostwa Powiatowego w Wadowicach i Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej Kartograficznej w Wadowicach oraz analiza możliwości i zakresu ich wykorzystania w pracach modernizacyjnych; - weryfikacja i uzupełnienie istniejącej w Starostwie bazy danych ewidencji gruntów i budynków w oparciu o wyniki przeprowadzonych analiz; - weryfikacja i uzupełnienie bazy danych ewidencji gruntów i budynków w zakresie informacji dotyczących stanów prawnych nieruchomości oraz właścicieli i władających; - weryfikacja terenowa i aktualizacja danych ewidencji gruntów i budynków; - uzupełnienie bazy danych ewidencyjnych o dane dotyczące budynków i lokali; - skompletowanie i przekazanie projektu operatu ewidencyjnego do kontroli przed jego wyłożeniem do publicznego wglądu; - przygotowanie i wyłożenie do publicznego wglądu projektu operatu opisowo-kartograficznego ewidencji zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz rozpatrzenie uwag zgłoszonych przez strony; - skompletowanie i przekazanie operatu ewidencji gruntów i budynków do końcowej kontroli; - zaimplementowanie zintegrowanych, aktualnych danych ewidencyjnych do bazy systemu informatycznego funkcjonującego w Starostwie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.