eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › opracowanie aktualizacji Strategii Rozwoju Turystyki dla miasta Torunia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-11

Toruń: opracowanie aktualizacji Strategii Rozwoju Turystyki dla miasta Torunia
Numer ogłoszenia: 9472 - 2012; data zamieszczenia: 11.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia , ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6118713, faks 056 6118622.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: um.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: opracowanie aktualizacji Strategii Rozwoju Turystyki dla miasta Torunia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie aktualizacji dokumentu Strategii Rozwoju Turystyki dla miasta Torunia, który po przeprowadzeniu konsultacji społecznych i przyjęciu uchwałą Rady Miasta Torunia będzie stanowić podstawę do działań związanych z rozwojem turystyki podejmowanych przez Urząd Miasta Torunia. 1.2. Kluczowe dokumenty, z którymi powinien zapoznać się Wykonawca: Strategia Rozwoju Miasta Torunia do roku 2020; Strategia promocji miasta Torunia; Wieloletnia Prognoza Finansowa; Lokalny Program Rewitalizacji Miasta Torunia na lata 2007-2015; Projekt Strategii Rozwoju Kultury; Monitoring Ruchu Turystycznego Turystyczny Toruń opracowywany przez Ośrodek Informacji Turystycznej w Toruniu, Monitoring Ruchu Turystycznego w Województwie Kujawsko-Pomorskim; Strategia Rozwoju Turystyki w Województwie Kujawsko-Pomorskim; Ponadto aktualizacja dokumentu powinna być zgodna z dokumentami lokalnymi, krajowymi i regionalnymi, których treść porusza tematykę opracowywanego dokumentu oraz projektami inwestycyjnymi współfinansowanymi ze środków Unii Europejskiej. 1.3. Zakres zadań Wykonawcy: a) aktualizacja zapisów Strategii Rozwoju Turystyki dla miasta Torunia dotyczących: - analizy trendów w turystyce, - misji i wizji turystycznej Torunia, - priorytetów rozwoju turystyki, celów wraz z opisami i spodziewanymi rezultatami oraz określeniem głównych partnerów niezbędnych do ich realizacji, - produktów turystycznych wraz z wyznaczeniem im horyzontu czasowego; - kierunków rozwoju turystyki w Toruniu wraz z określeniem grup i rynków docelowych oraz wskazanie najskuteczniejszych kanałów przekazu informacji; - systemu wdrażania strategii, procedury monitorowania i wskaźników monitoringu. b) sporządzenie diagnozy stanu turystyki, c) sporządzenie analizy SWOT, d) przeprowadzenie Monitoringu Strategii poprzez wskazanie realizowanych oraz zrealizowanych zadań i programów operacyjnych, e) przeprowadzenie konsultacji społecznych - konieczność zastosowania różnych metod konsultacji m.in. badań ankietowych, spotkań konsultacyjnych, sondaży internetowych oraz sporządzenie raportu z ich przebiegu, f) określenie metodologii prac nad aktualizacją dokumentu, g) przygotowanie prezentacji dotyczącej opracowanej aktualizacji strategii w formie slajdów z komentarzem oraz jej prezentacja na sesji Rady Miasta Torunia, podczas których będzie przedstawiana i poddawana głosowaniu. 1.4. Organizacja Pracy Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu umowy ma obowiązek współpracować z Radą Programową ds. wdrażania Strategii Rozwoju Turystyki, a także Urzędem Miasta Torunia i jego jednostkami, w tym z: - Wydziałem Sportu i Turystyki - Wydziałem Kultury, - Wydziałem Promocji, - Biurem Toruńskiego Centrum Miasta, - Wydziałem Rozwoju i Programowania Europejskiego, - Biurem Miejskiego Konserwatora Zabytków, - oraz instytucjami, organizacjami pozarządowymi, środowiskiem branży turystycznej. 1.5. Struktura dokumentu a) opracowanie, które powinno składać się z diagnozy oraz strategii powinno powstać w oparciu o wyniki badań, w tym badań własnych, zebrane materiały źródłowe i dane statystyczne. b) do pracowania powinny być załączone wykorzystane w czasie jego przygotowywania podsumowania, tabele, wykresy, materiały analityczne oraz raporty z przeprowadzonych konsultacji społecznych i ewentualne załączniki źródłowe. 1.6. Odbiorca usługi a) finalnym odbiorcą usługi będzie Wydział Sportu i Turystyki. Opracowanie należy wykonać w formie pisemnej. Opracowanie należy wykonać w formie pisemnej w 4 zbindowanych egzemplarzach w formacie A4 a także w wersji elektronicznej na CD. Dokumentacja zostanie wykonana w wersji elektronicznej środowiska Windows (WORD - Arial 12, EXCEL) b) Wykonawca nieodpłatnie przenosi na Zamawiającego prawa autorskie do przedmiotu umowy i korzystania z nich na wszelkich polach eksploatacji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.20.00.00 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że zrealizował w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. co najmniej 2 opracowania w zakresie strategii rozwoju turystyki, promocji lub marketingowej dla jednostek samorządu terytorialnego o wartości, co najmniej 30 000 brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że osoby stanowiące zespół projektowy (co najmniej jedna) spełniają poniższe wymagania - Kierownik Projektu - doświadczenie w kierowaniu, co najmniej 2 projektami w zakresie opracowania dokumentów strategicznych dotyczących turystyki na poziomie miasta, gminy, powiatu, województwa lub kraju, wykonywanymi w ciągu ostatnich 3 lat, których wartość wynosiła, co najmniej 30 000 zł brutto w ramach jednego zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

konspekt zawierający opis metodologi realizacji przedmiotu zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - zawartość merytoryczna konspektu przedstawiającego opis metodologi realizacji przedmiotu zamówienia - 40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Sportu i Turystyki, ul. Podmurna 74, pokój nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2012 godzina 11:00, miejsce: Wydział Sportu i Turystyki, ul. Podmurna 74, pokój nr 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.