eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lądek › Sporządzenie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Lądek oraz sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy dla wybranego obszaru w miejscowościach - Dziedzice, Dolany,Wola Koszucka, Lądek , Wacławów , Ciążeń obręb Ciążeń Wschód, Ratyń, Sługocin.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-24

Lądek: Sporządzenie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Lądek oraz sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy dla wybranego obszaru w miejscowościach - Dziedzice, Dolany,Wola Koszucka, Lądek , Wacławów , Ciążeń obręb Ciążeń Wschód, Ratyń, Sługocin.
Numer ogłoszenia: 94710 - 2015; data zamieszczenia: 24.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lądek , ul. Rynek 26, 62-406 Lądek, woj. wielkopolskie, tel. 63 2763512, faks 63 2763512.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gmina-ladek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Lądek oraz sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy dla wybranego obszaru w miejscowościach - Dziedzice, Dolany,Wola Koszucka, Lądek , Wacławów , Ciążeń obręb Ciążeń Wschód, Ratyń, Sługocin..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Lądek oraz sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy dla wybranego obszaru w miejscowościach -Dziedzice ,Dolany, Wola Koszucka Lądek , Wacławów ,Ciążeń obręb Ciążeń Wschód, Ratyń, Sługocin. I. Zmiana Studium Uwarunkowań i kierunków gospodarowania przestrzennego nastąpić ma zgodnie z uchwałą Nr VII/34/15 Rady Gminy Lądek z dnia 26.02.2015r. a dotyczy obszaru o powierzchni 4281,30 ha. II. Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla wybranych obszarów gminy Lądek :1.Sporzadzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lądek dla wyznaczonych obszarów w gminie Lądek (zmiana dotyczy terenu o powierzchni 3 698,20 ha) uchwalonego Uchwałą Nr VII/35/15 Rady Gminy Lądek z dnia 26.02.2015 r. Na wyznaczonych terenach rolnych wnioskuje się wprowadzenie lokalizacji zakazu lokalizacji elektrowni energii wiatrowych, biogazowi i ferm hodowlanych 2. Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lądek dla wybranego obszaru w miejscowości Dziedzice (zmiana dotyczy terenu o powierzchni 175,0 ha), uchwalonego Uchwalą Nr VII/36/15 Rady Gminy Lądek z dnia 26.02.2015r. Wyznaczony teren wnioskuje się pod zabudowę działalności produkcyjnej, składowej i magazynowej. 3. Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lądek dla wybranego obszaru w miejscowości Dolany (zmiana dotyczy terenu o powierzchni 14,30 ha), uchwalonego Uchwalą Nr VII/37/15 Rady Gminy Lądek z dnia 26.02.2015r.Wyznaczony teren wnioskuje się pod zabudowę działalności usługowej. 4. Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lądek dla wybranego obszaru w miejscowości Wola Koszucka (zmiana dotyczy terenu o powierzchni 6,0 ha uchwalonego Uchwalą Nr VII/38/15 Rady Gminy Lądek z dnia 26.02.2015r. Wyznaczony teren wnioskuje się pod zabudowę działalności produkcyjnej, składowej i magazynowej. 5. Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lądek dla wybranego obszaru w miejscowości Lądek (zmiana dotyczy terenu o powierzchni 106,5 ha), uchwalonego Uchwalą Nr VII/39/15 Rady Gminy Lądek z dnia 26.02.2015r. Wyznaczony teren wnioskuje się pod zabudowę działalności produkcyjnej, składowej i magazynowej oraz mieszkaniowa jednorodzinna. 6.Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lądek dla wybranego obszaru w miejscowości Wacławów (zmiana dotyczy terenu o powierzchni 83,0 ha), uchwalonego Uchwalą Nr VII/40/15 Rady Gminy Lądek z dnia 26.02.2015r. Wyznaczony teren wnioskuje się pod zabudowę działalności produkcyjnej, składowej i magazynowej. 7.Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lądek dla wybranego obszaru w miejscowości Ciążeń, obręb Ciążeń Wschód (zmiana dotyczy terenu o powierzchni 124,0 ha), uchwalonego Uchwalą Nr VII/41/15 Rady Gminy Lądek z dnia 26.02.2015r. Wyznaczony teren wnioskuje się pod zabudowę działalności produkcyjnej, składowej i magazynowej. 8. Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lądek dla wybranego obszaru w miejscowości Ratyń (zmiana dotyczy terenu o powierzchni 9,30 ha), uchwalonego Uchwalą Nr VII/42/15 Rady Gminy Lądek z dnia 26.02.2015r. Wyznaczony teren wnioskuje się pod zabudowę działalności produkcyjnej, składowej i magazynowej. 9. Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lądek dla wybranego obszaru w miejscowości Sługocin (zmiana dotyczy terenu o powierzchni .66,0 ha), uchwalonego Uchwalą Nr VII/43/15 Rady Gminy Lądek z dnia 26.02.2015r. Wyznaczony teren wnioskuje się pod zabudowę działalności produkcyjnej, składowej i magazynowej. III. Zakres prac, określony uchwałami Rady Gminy Lądek i objęty niniejszym zmówieniem należy podzielić na odrębne zadania i przeprowadzenie dla każdego zadania indywidualnego toku formalno - prawnego. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do: 1.Sporządzenia tekstu i rysunku projektu zmiany studium i sporządzenie miejscowych planów zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2015r. poz199). Zakres opracowywania określony jest w art. 9 i 15 wyżej powołanej ustawy oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003r. Nr 164, poz. 1587 z późniejszymi zmianami). 2.Opracowania prognozy oddziaływania na środowisko ustaleń studium i planów, zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisko i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronnie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2013r., poz. 1235 z późniejszymi zmianami). 3.Sporządzenia prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, uwzględniającej wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego (Dz U. z 2003r. Nr 164, poz.1587). 4.Kompletowania dokumentacji formalno-prawne, w ciągu całego okresu sporządzenia projektu studium i miejscowych planów, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz .U. z 2003r. Nr 164, poz. 1587). 5.Opracowania rysunku projektu studium i miejscowych planów w wersji elektronicznej w formacie PDF, JPG oraz poza wymienionymi dodatkowo również w formacie DWG i SHP. 6.Zamieszczenia uchwały w sprawie uchwalenia studium i miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w BIP Lądek w zakładce prawo miejscowe. 7.Przekazania do publikacji wraz z załącznikami uchwał w sprawie uchwalenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego. 8.Udziału w publicznej dyskusji nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami i udzielanie wyjaśnień na pytania dotyczące przedmiotu zadania. 9.Współpracy z Wójtem na wszystkich etapach sporządzania i uchwalania planu, a w szczególności udział w uzgodnieniach. 10.Udziału w sesji Rady Gminy Lądek, na której będą uchwalane plany miejscowe. 11.Skompletowanie całości dokumentacji planistycznych, aby przedstawić Wojewodzie w celu oceny ich zgodności z przepisami prawnymi i publikacją w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego. 12.Wykonanie zestawienia powierzchni działek objętych zmianą studium i planu miejscowego z określnikiem ich przeznaczenia w formie tabelarycznej. IV.Forma opracowania projektu zmiany studium i miejscowych planów: 1. Sporządzenie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania Przestrzennego. 1.1. Część tekstowa (wydruk) w formacie A4 z częścią graficzną obejmująca wszystkie kolorowe rysunki - w ilości 5 kompletów; 1.2. Część graficzna obejmująca wszystkie kolorowe plansze zmiany studium w skali 1:10 000 pomniejszone odpowiednio do formatu A4 lub A3 ( forma książkowa) - w ilości 5 kompletów; 1.3 Część graficzna Studium w skali 1:10 000 wersji kolorowej - 1 egz. w wersji papierowej zafoliowany lub wykonany na materiale niezmywalnym i zapewniającym trwałość; 1.4. teczki dokumentów formalno-prawnych i materiałów związanych ze sporządzeniem zmiany Studium - 2 egz.; 1.5. W wersji elektronicznej sporządzonej na nośnikach elektronicznych ( 3 szt) do odczytu i wydruku: - część graficzna - format plików : JPG, PDF, dodatkowo poza wymienionymi formatami również w formacie DWG lub SHP - część tekstowa - format plików: doc. i PDF 1.6.. Prognoza oddziaływania na środowisko - 3 egz. (wydruk +wersja elektroniczna).Wersja elektroniczna opracowań w wymaganych formatach: JPG i PDF. 2. Sporządzenie miejscowych planów (dla każdego odrębne dokumenty). 2.1. Rysunek planu stanowiący załącznik do uchwały w sprawie sporządzenia planu w ilości: a) w technice barwnej - 2 egz w wersji papierowej zafoliowany lub wykonany na materiale niezmywalnym i zapewniającym trwałość + na nośniku CD (format pliku JPG, PDF,dodatkowo poza wymienionymi również w formacie DWG lub SHP) b) w technice czarno-białej - 2 egz. + na nośniku CD (format pliku JPG, PDF,dodatkowo poza wymienionymi również w formacie DWG lub SHP) c) 2 egz. w technice i formacie zapewniającej możliwość publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego. 2.2. Tekst planu wykonany zostanie wydruk w ilości 3 egz. i w formie elektronicznej 2 egz.(wersja robocza zostanie dołączona do dokumentacji formalno-prawnej planu). 2.3. Prognoza oddziaływania na środowisko - wydruk 3 egz. + na nośniku CD 2.4. Prognoza skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego - wydruk 2 egz. + na nośniku CD. Przedmiot opracowania zadania zostanie wykonany etapami , stanowiącymi przedmiot odrębnych odbiorów i fakturowanie zgodnie z terminem ich realizacji określonymi w harmonogramie stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. Mapy niezbędne do opracowania projektu planów zapewnia Zamawiający . Zamawiający posiada opracowanie ekofizjograficzne Gminy Lądek.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 2 000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art.22 ust.1 pkt.1 ustawy PZP- prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający warunki określone w art.22 ust. 1 pkt. 2 ustawy spełniający warunki udziału w postępowaniu tj:wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę jako uprawnionego projektanta w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 4 usług których przedmiotem było co najmniej : sporządzenie dwóch zmian studium i kierunków zagospodarowania przestrzennego dla jednostki o obszarze co najmniej 8 000,00 ha , opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla terenów o powierzchni minimum 150,00 ha każdy (minimum 2 plany) Przez realizację usługi rozumie się publikację uchwały o sporządzeniu planu zagospodarowania przestrzennego w Dzienniku Urzędowym Województwa.Na okoliczność potwierdzenia należytego wykonania usług, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć poświadczenia lub stosownych referencji potwierdzających wykonanie usług przestrzeni i zagospodarowania przestrzennego w skali lokalnej i regionalnej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie , że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi legitymować się przygotowaniem zawodowym odpowiadającym warunkom określonym w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U z 2015 r poz.199) a mianowicie: 1/nabyły uprawnienia do projektowania w planowaniu przestrzennym na podstawie ustawy z dnia 12 lipca 1984 r . o planowaniu przestrzennym (Dz.U z 1989 r Nr 17 ,poz.99 z późn. zm) 2/nabyły uprawnienia urbanistyczne na podstawie art.41 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. ozagospodarowaqniu przestrzennym(Dz. U z 1999 r Nr 15, poz.139 z późn.zm) 3/posiadają kwalifikacje do wykonywania zawodu urbanisty na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej uzyskane na podstawie ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U z 2013 r. poz. 932 i 1650) 4/posiadają dyplom ukończenia studiów wyższych w zakresie architektury, urbanistyki lub gospodarki przestrzennej 5/posiadają dyplom ukończenia studiów wyższych w zakresie innym niż określonym w pkt. 4 oraz ukończyły studia podyplomowe w zakresie planowania przestrzennego urbanistyki lub gospodarki przestrzennej 6/są obywatelami państw członków Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa Członkowskiego Europejskiego Porozummienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli kwalifikacje zawodowe do projektowania zagospodarowania

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunków udziału wpostępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy zawarte są w punkcie O SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gmina-ladek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Ladku , pok. nr 7 , ul. Rynek 26, 62-406 Lądek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2015 godzina 15:00, miejsce: Urząd Gminy Lądek, pok. nr 8 sekretariat, 62-406 Lądek, ul. Rynek 26..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.