eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa wraz z montażem sprzętu szkolnego i wyposażenia dodatkowego do Publicznej Szkoły Podstawowej w Bezrzeczu w ramach zadania Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Bezrzeczu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-08

Ogłoszenie nr 94662 - 2017 z dnia 2017-06-08 r.

Szczecin: Dostawa wraz z montażem sprzętu szkolnego i wyposażenia dodatkowego do Publicznej Szkoły Podstawowej w Bezrzeczu w ramach zadania Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Bezrzeczu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 512452-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 89733-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczna Szkoła Podstawowa w Bezrzeczu, krajowy numer identyfikacyjny 81017456900000, ul. Bezrzecze, ul. Górna 3, 71218 Szczecin, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 914 391 731, faks 914 391 731, e-mail szkola@pspbezrzecze.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pspbezrzecze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa wraz z montażem sprzętu szkolnego i wyposażenia dodatkowego do Publicznej Szkoły Podstawowej w Bezrzeczu w ramach zadania Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Bezrzeczu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PSPB.311.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli biurowych oraz sprzętów, określonych w załącznikach nr 4 (część 1) i 5 (część 2) do SIWZ. Przed realizacją zamówienia należy przedstawić do akceptacji zamawiającego próbki kolorystyki i rodzaju materiałów oraz formę/kształt produktu gotowego. Wszystkie dostarczone produkty i materiały muszą być nowe i wolne od wad fizycznych. Stałe elementy wyposażenia i wystroju wnętrz, czyli montowane do ścian lub podłogi powinny być co najmniej trudno zapalne. Określeniu "trudno zapalny" odpowiadają klasy reakcji na ogień, zgodnie z Polską Normą PN-EN 13501-1:2008 "Klasyfikacja ogniowa wyrobów budowlanych i elementów budynków - Część 1: Klasyfikacja na podstawie badań reakcji na ogień". Meble ruchome i nie mocowane na stałe mogą być wykonane ze standardowej płyty meblowej, z której produkuje się meble do instytucji użytku publicznego, przy spełnieniu warunków: 1. wszystkie meble powinny mieć z odpowiednie certyfikaty jakości i bezpieczeństwa. 2. meble szkolne muszą posiadać certyfikaty stwierdzające zgodność z normami PN i ISO, które dopuszczają je do użytku w szkołach

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 39150000-8
Dodatkowe kody CPV: 39160000-1,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Publiczna Szkoła Podstawowa w Bezrzeczu działając zgodnie z art. 93 ust.1 pkt 7) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) unieważnia postępowanie przetargowe prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego pod nazwą "Dostawa wraz z montażem sprzętu szkolnego i wyposażenia dodatkowego do Publicznej Szkoły Podstawowe w Bezrzeczu w ramach zadania: Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Bezrzeczu". UZASADNIENIE PRAWNE I FAKTYCZNE Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zgodnie z dyspozycją art. 86 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z zawartością ofert nie można zapoznać się przed upływem terminu otwarcia. Niemożność zapoznania się z treścią złożonej oferty ma charakter bezwzględny i dotyczy wszystkich osób po stronie Zamawiającego. W przedmiotowym postępowaniu termin otwarcia ofert został wyznaczony na dzień 7 czerwca 2017r. na godz. 15:30. Zamawiający jest odpowiedzialny za przestrzeganie powyższego zakazu, tak by nie budziło wątpliwości, iż przez cały czas do momentu otwarcia oferta była przez Zamawiającego przechowywana w nienaruszonym stanie i nikt nie miał do jej zawartości dostępu. W przedmiotowym postępowaniu doszło do omyłkowego otwarcia koperty, w której złożono ofertę do ogłoszonego postępowania o udzielenie zamówienia przed terminem otwarcia tj. 07.06.2017 r. przed godziną 15:30 (otwarcie oferty nastąpiło 30.05.2017 r.). Każde naruszenie opakowania oferty, które sugeruje, iż z ofertą ktoś mógł się zapoznać przed terminem wyznaczonym przez Zamawiającego, powoduje konieczność unieważnienia postępowania. Brak należytej staranności ze strony Zamawiającego przy przyjmowaniu ofert i przypadkowe jej otwarcie, spowodowało, iż nastąpiło naruszenie przepisu art. 86 ust. 1 ustawy, a takowe naruszenie miałoby wpływ na wynik postępowania.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.