eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › Wybór Operatora dla zadań objętych Obszarowym Programem Likwidacji Niskiej Emisji na terenie Gminy Piekary Śląskie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-28

Piekary Śląskie: Wybór Operatora dla zadań objętych Obszarowym Programem Likwidacji Niskiej Emisji na terenie Gminy Piekary Śląskie
Numer ogłoszenia: 94636 - 2011; data zamieszczenia: 28.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 60234 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Piekary Śląskie, ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 3939337, faks (032) 287 22 69.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór Operatora dla zadań objętych Obszarowym Programem Likwidacji Niskiej Emisji na terenie Gminy Piekary Śląskie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wybór Operatora dla zadań objętych Obszarowym Programem Likwidacji Niskiej Emisji na terenie Gminy Piekary Śląskie dla obiektów indywidualnych przeznaczonych do realizacji w 2011 r. W szczególności zadania Operatora polegać będą m.in. na : 1. Sporządzeniu i złożeniu wniosku do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach o dofinansowanie ww Programu. 2. Prowadzenie nadzoru oraz kontroli spraw związanych z: a) wymianą 33 starych pieców węglowych na ekologiczne piece retortowe lub gazowe,b) ociepleniem 65 budynków mieszkalnych jednorodzinnych, c)zainstalowaniem 10 kolektorów słonecznych. 2. obsługa punktu informacyjnego czynnego co najmniej 2 razy w tygodniu, w godzinach ustalonych z Gminą, 3.obsługa techniczna wystaw, prelekcji, pokazów, związanych z realizacją Programu na podstawie materiałów dostarczonych przez firmy pragnące być dostawcami i wykonawcami dla Programu, 4.wstępny przegląd (wykonanie audytu skróconego) obiektów objętych Programem w celu określenia zakresu prac do wykonania i ich zgodności z Regulaminem Programu, 5. wspólna z Gminą analiza ankiet Inwestorów oraz skróconych audytów z inwentaryzacji budynków mieszkalnych, 6. przyjęcie i rejestracja wniosków Inwestorów o przystąpieniu do Programu, 7. udział w postępowaniach konkursowych i sporządzeniu listy firm montażowych oraz budowlanych, spełniających wymagania Programu, 8.uczestnictwo w zawieraniu trójstronnych umów z Inwestorami i Wykonawcami robót montażowych oraz budowlanych, 9.udzielanie Inwestorom informacji o warunkach technicznych, finansowych oraz organizacji zadań objętych Programem, 10.udzielanie porad technicznych w zakresie wyboru urządzeń i technologii objętych Programem, 11. ocena rozwiązań projektowych złożonych przez Inwestora pod kątem zgodności z przepisami Prawa budowlanego oraz umów z instytucjami finansującymi, 12.weryfikacja kosztorysu przedłożonego przez Wykonawcę, 13.współpraca z projektantami biorącymi udział w Programie w zakresie wymogów technicznych oraz formalnoprawnych dla projektów i kosztorysów wykonywanych dla potrzeb Programu, 14.współpraca z Wykonawcami w zakresie realizacji działań objętych Programem, 15.współpraca z Dostawcami urządzeń i materiałów w zakresie koordynacji dostaw i zapewnienia napraw gwarancyjnych i serwisowych, 16.nadzór i kontrola nad realizacją oraz uczestniczenie w odbiorze realizowanych działań objętych umowami, 17.ustalenie zasad serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego, 18.kompletacja i przedstawienie Gminie w celu zatwierdzenia dokumentów służących rozliczeniu inwestycji z instytucjami finansującymi zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz zasadami finansowania Programu przez WFOŚ i GW oraz przedłożenie ich w stosownym terminie WFOŚ i GW, 19.udział w comiesięcznych naradach, na których przedkładane będą Gminie zestawienia dotyczące zawartych umów, zleceń, faktur, itp. 20.przechowywanie do 31.01.2012 roku we własnym archiwum dokumentacji wytworzonej w trakcie realizacji Programu, a zwłaszcza kopii: zawartych umów, projektów, kosztorysów, dokumentów finansowych, 21.zapewnienie do 31.01.2012 roku pomocy technicznej oraz doradztwa prawnego dla Inwestorów uczestniczących w Programie w zakresie realizacji warunków gwarancyjnych zainstalowanych urządzeń, przy czym koszty zapewnienia obsługi serwisowej, wymian gwarancyjnych, odpowiedzialność z tytułu rękojmi ponoszą firmy bezpośrednio wykonujące dostawy lub roboty, 22.po przyjęciu rozliczenia końcowego przez WFOŚ i GW protokolarne przekazanie w terminie do 1 miesiąca dokumentacji Programu, do archiwum Gminy. Operator powinien dysponować na terenie Miasta Piekary Śląskie Biurem Obsługi Mieszkańców oraz numerem telefonu do codziennej dyspozycyjności z możliwością ciągłego kontaktu telefonicznego; -dysponować środkiem transportu w celu prowadzenia bieżącej kontroli stopnia realizacji Programu; -dysponować elektronicznym systemem obsługi klienta w zakresie gromadzenia danych inwestorów, bieżącego monitorowania stopnia zaawansowania prac; Obsługa systemu musi być wykonana za pomocą przeglądarki internetowej, nie może być powiązana z konkretnym systemem operacyjnym. System powinien umożliwiać gromadzenie danych: -Inwestorów zakwalifikowanych do udziału w Programie, -Wykonawców, -Możliwość generowania elektronicznych rozliczeń zgodnych z wytycznymi WFOŚ i GW w Katowicach oraz możliwość sporządzania co miesięcznych raportów z realizacji Programu; -Pracownik Urzędu Miasta, Inwestor oraz Wykonawca powinni posiadać dostęp do systemu poprzez przeglądarkę internetową przez 24 h dobę, -W celu potwierdzenia posiadania systemu oraz spełniania przez niego ww założeń, należy podać adres pod którym następuje logowanie do systemu wraz z podaniem danych użytkownika testowego,..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.30.00 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AT GROUP S.A., ul. Główna 5, 42-693 Krupski Młyn, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 104548,00

  • Oferta z najniższą ceną: 104548,00 / Oferta z najwyższą ceną: 104548,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.