Ogłoszenie z dnia 2017-06-08
Ogłoszenie nr 94632 - 2017 z dnia 2017-06-08 r.
Busko-Zdrój: Termomodernizacja Świetlicy Wiejskiej w Widuchowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuPlanowane jest dofinansowanie projektu ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 - 2020 Działanie 3.3
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 501061-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy, krajowy numer identyfikacyjny
52369500000, ul.
ul. Adama Mickiewicza
10,
28100
Busko-Zdrój, państwo
Polska, woj.
świętokrzyskie, tel.
413 705 200, faks
413 705 290, e-mail
urzad@umig.busko.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.umig.busko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja Świetlicy Wiejskiej w Widuchowie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RSID.271.17.2017.ZP
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: "Termomodernizacja Świetlicy Wiejskiej w Widuchowie" realizowana w ramach zadania "Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej", która swoim zakresem obejmuje: Zadanie nr 1 - Docieplenie ścian zewnętrznych budynku i stropu pod nieogrzewanym poddaszem wraz z robotami towarzyszącymi. Zakres prac będzie obejmował m. in.: a) Docieplenie ścian zewnętrznych o powierzchni całkowitej około 325m2 w tym: * ściany zewnętrzne szczytowe murowane kondygnacji nadziemnych docieplić metodą BSO styropianem - o pow. około 135m2, * ściany zewnętrzne wiatrołapu i dobudówki murowane kondygnacji nadziemnych docieplić metodą BSO styropianem - o pow. około 90m2, * ościeża okienne i drzwiowe ocieplić styropianem - o pow. około 12,21m2, * ściany zewnętrzne drewniane kondygnacji nadziemnych docieplić metodą BSO wełną mineralną - o pow. około 80m2, * ościeża okienne i drzwiowe ścian drewnianych ocieplić wełną mineralną - o pow. około 6m2, b) Docieplenie istniejącego stropu wentylowanego wełną mineralną - na powierzchni około 222,00m2. c) Wykonanie obróbek blacharskich - parapety zewnętrzne - o powierzchni około 6m2. Zadanie nr 2 - Remont pokrycia dachowego budynku Świetlicy Wiejskiej, położonej na działce nr 1446 obr. 41 w m. Widuchowa wraz z robotami towarzyszącymi. Zakres robót będzie obejmował: * rozebranie starego pokrycia dachowego z blachy falistej wraz z ołaceniem i obróbkami blacharskimi, * wykonanie pokrycia dachu blachą stalową trapezową powlekaną (profil T-25) wraz z obróbkami blacharskimi, włazem kominiarskim, ołaceniem i ofoliowaniem (powierzchnia połaci dachowej ze względu na planowaną termomodernizacje, zostanie powiększona o 20 cm. na każdą ze stron budynku). Wszystkie materiały jako fabrycznie nowe i w I gatunku dostarcza Wykonawca. Inwestor przekaże Wykonawcy wykaz materiałów i urządzeń pochodzących z rozbiórki, które Wykonawca pozostawi do dyspozycji Zamawiającego. 2. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w: Zadanie nr 1 i 2 a) dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik nr 10 SIWZ zawierającej: ? projekt budowlany; ? specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; b) Przedmiar robót - załącznik nr 9 SIWZ. Załączone do SIWZ przedmiary mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45210000-2
Dodatkowe kody CPV:
45320000-6,
45324000-4,
45443000-4,
45261213-0,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT100981.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 117249.79 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BUSKA ZDROJU
- Dostawa rękawic chirurgicznych jałowych dla Zespołu Opieki Zdrowotnje w Busku-Zdroju. ZOZ/DO/OM/ZP/22/24
- Dostawa obłożeń pola operacyjnego
- Dostawa i montaż urządzenia do zmniejszania objętości odpadów komunalnych.
- Dostawa odzieży i obuwia
- Dostawa obłożeń pola operacyjnego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. ZOZ/DO/OM/ZP/21/24
więcej: przetargi w Busku Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.