eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasionówka › DOSTAWA CIĄGNIKA Z ŁADOWACZEM I PRZYCZEPĄ NA POTRZEBY SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-30

Jasionówka: DOSTAWA CIĄGNIKA Z ŁADOWACZEM I PRZYCZEPĄ NA POTRZEBY SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW
Numer ogłoszenia: 94609 - 2014; data zamieszczenia: 30.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jasionówka , Rynek 19, 19-122 Jasionówka, woj. podlaskie, tel. 85 7278030, faks 85 7278031.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jasionowka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA CIĄGNIKA Z ŁADOWACZEM I PRZYCZEPĄ NA POTRZEBY SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia Część 1 Ciągnik z ładowaczem fabrycznie nowy, rok produkcji 2013-2014 Wymagania minimalne, jeśli inaczej nie zaznaczono Silnik - czterosuwowy z zapłonem samoczynnym (może być z turbosprężarką i intercoolerem), pojemność silnika do 4500 cm3, czterocylindrowy, spełniający normę emisji spalin Euro Tier III, bezpośredni wtrysk paliwa; moc silnika przynajmniej 90 KM przy max. 2400 obr/min. (ECE R24, lub 2000/25/CE); moment obr. przynajmniej 390 Nm przy max. 1500 obr/min, zużycie paliwa do 220 g/kWh, okres między przeglądami 500 godz., filtr powietrza z czujnikiem zanieczyszczenia. Układ napędowy i kierowniczy - hydrostatyczny układ kierowniczy, napęd na 4 koła z możliwością włączenia lub wyłączenia z kabiny kierowcy; rewers zmiany kierunku jazdy sterowany mechanicznie; skrzynia biegów synchronizowana, ilość przełożeń - minimum 12 przód / 12 tył; prędkość maksymalna 40 km/h; prędkość minimalna do 1,5 km/h; blokada mechanizmu różnicowego; promień skrętu (napęd na 2 koła) do 4,5 m; hamulec tarczowy, niezależny mokry, sterowany hydraulicznie, hamulec postojowy mechaniczny sterowany ręcznie; wał odbioru mocy (WOM) - minimum dwie prędkości (w tym obowiązkowo 540 oraz 1000 obr/min.). Układ hydrauliczny - wydajność pompy hydraulicznej minimum 50 1/min. Pompa hydrauliczna wspomagająca minimum 20 1/min; min. dwusekcyjny rozdzielacz hydrauliki zewn. (4 szybkozłącza). Pozostałe parametry i wyposażenie ciągnika - trzypunktowy układ zawieszenia narzędzi kategorii minimum II z belką polową; szybkosprzęgi; minimalny udźwig podnośnika TUZ 4000 kg; sterowanie tylnego TUZ z poziomu gruntu; zaczep górny i dolny (rolniczy); przedni TUZ z hydrauliką; obciążniki przednie minimum 320 kg, tylne 320 kg, zaczep przedni, ogrzewanie i wentylacja powietrza wlotowego w kabinie; reflektory przednie i tylne oraz instalacja oświetleniowa i sygnalizacyjna spełniająca wymogi ruchu drogowego, w tym lampa błyskowa (kogut), spryskiwacz i wycieraczka szyby przedniej i tylnej, okno w dachu, siedzisko pomocnika operatora, instalacja pneumatyczna hamulców przyczep - 1 i 2 przewodowa; wysokość w najwyższym punkcie nie większa niż 2600 mm; kabina dwudrzwiowa, prześwit nad gruntem nie mniejszy niż 425 mm; masa ciągnika nie większa niż 4500 kg; hałas w kabinie nie większy niż 80 dB; błotniki przednie obejmujące cały obrys opon - minimum 400 mm; przednie koła pożądane rozmiary 340-380/70 R24; tylne koła pożądane rozmiary 420-480/70 R34; gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, trójkąt awaryjny, zestaw do pompowania kół (sprężarka), poj. zbiornika paliwa min. 100 l. Ładowacz - udźwig maksymalny m.in. 2 t (nominalny m.in. 1,6 t), wysokość podnoszenia 3,3 m, wysokość wyładunku 2,8 m, osprzęt: łyżka do mat. sypkich 2m3, 900 kg, widły do palet przesuwne 1,6 t (waga do 150 kg). Wymagania dodatkowe: Gwarancja na okres m.in. 24 miesięcy. Serwis gwarancyjny i przeglądy okresowe w okresie gwarancji mają być świadczone w miejscu postoju ciągnika. Serwis gwarancyjny - usunięcie awarii w ciągu 48 godzin od zgłoszenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (teren Gminy Jasionówka). Wykonawca przeszkoli pracownika Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczanego sprzętu. Dostarczenie sprzętu do siedziby Zamawiającego. Dokumentacja dostarczona przez Wykonawcę: Świadectwo homologacji (dostarczyć wraz z dostawą ciągnika z ładowaczem), brak świadectwa skutkuje zerwaniem umowy z winy dostawcy. Instrukcja obsługi. Katalog części zamiennych w języku polskim. Dokumentacja potwierdzająca spełnienie warunków bezpieczeństwa i obowiązujących norm na terenie RP dla tego ciągnika. Część 2 Przyczepa jednoosiowa fabrycznie nowa, rok produkcji 2013-2014. Wymagania minimalne, jeśli inaczej nie zaznaczono Przyczepa jednoosiowa, trójstronny wywrot, ładowność 3500-5000 kg; burty 2x50 cm, możliwość zdjęcia burt dodatkowych, uchylenia burt podstawowych przy zamontowanych burtach dodatkowych, okno zsypowe w tylnej ścianie; minimalna pojemność ładunkowa 6 m3; minimalna powierzchnia ładunkowa 6 m2; wysokość platformy od podłoża nie większa niż 1,05 m, instalacja hamulcowa zasadnicza oraz postojowa, instalacja oświetleniowa i sygnalizacyjna spełniająca wymogi ruchu drogowego. Gwarancja 24 m-ce. Serwis gwarancyjny - usunięcie awarii w ciągu 48 godzin od zgłoszenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (teren Gminy Jasionówka) Dostarczenie sprzętu do siedziby Zamawiającego. Wykonawca przeszkoli pracownika Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczanego sprzętu. Dokumentacja dostarczona przez Wykonawcę: Świadectwo homologacji - jeśli dotyczy (dostarczyć wraz z dostawą przyczepy), brak świadectwa skutkuje zerwaniem umowy z winy dostawcy. Instrukcja obsługi. Katalog części zamiennych w języku polskim. Dokumentacja potwierdzająca spełnienie warunków bezpieczeństwa i obowiązujących norm na terenie RP dla tej przyczepy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00-2, 34.22.33.00-9, 34.22.33.10-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 04.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 1) 4000,00 PLN, słownie: cztery tysiące złotych, na część nr 1 zamówienia; 2) 500 PLN, słownie: pięćset złotych, na część nr 2 zamówienia. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) Pieniądzu, 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) Gwarancjach bankowych, 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PBS w Knyszynie Oddział w Jasionówce Nr 08 8076 0001 0000 1339 2000 0010 z adnotacją: Wadium. Przetarg nieograniczony. Ciągnik / przyczepa dla Gminy Jasionówka. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji, oryginał poręczenia lub gwarancji należy dołączyć do oferty lub złożyć w oddzielnym, zamkniętym opakowaniu (kopercie) przed upływem terminu składania ofert, w miejscu wskazanym w Rozdziale XI. Opakowanie (kopertę) zawierającą dokument wadialny należy opisać analogicznie do opisu oferty wskazanego w ust. 15 w Rozdziale X, z dopiskiem: wadium. 5. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego w Rozdziale XI terminu składania ofert. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 pzp, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta został wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem, że Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Okoliczności zatrzymania wadium oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa pzp. 12. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale mają odpowiednie zastosowanie do czynności przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w pzp

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje bądź złoży oświadczenie o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez złożenie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej 3 głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie odpowiadającym niniejszemu postępowaniu o wartości łącznej co najmniej 400 tys. PLN (część 1 zamówienia) lub 50 tys. zł (część 2 zamówienia) - wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku wykazania kilku dostaw, dane z nich wynikające będą sumowane w celu spełnienia wymaganego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o tym, że posiada odpowiedni potencjał techniczny niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o tym, że osoby, które będą uczestniczyć w zamówieniu, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 100 000 PLN (słownie: sto tysięcy złotych)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian postanowień zawartej umowy: 1) w zakresie wynagrodzenia - gdy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT) w związku ze zmianą przepisów o podatku od towarów i usług - o kwotę będącą różnicą pomiędzy kwotą VAT po zmianie stawki tego podatku; 2) w zakresie terminu wykonania zamówienia: a) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, na czas jej działania uniemożliwiającego wykonywanie zamówienia, b) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron - wyłącznie na okres uniemożliwienia Wykonawcy wykonywania zamówienia. 3. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie. 4. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jasionowka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Jasionówce ul. Rynek 19, 19-122 Jasionówka - pok. nr 9..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Jasionówka ul. Rynek 19, 19-122 Jasionówka - pok. nr 1 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: dofinansowanie w ramach działania Podstawowe usługi dla ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ciągnik z ładowaczem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ciągnik z ładowaczem fabrycznie nowy, rok produkcji 2013-2014 Wymagania minimalne, jeśli inaczej nie zaznaczono Silnik - czterosuwowy z zapłonem samoczynnym (może być z turbosprężarką i intercoolerem), pojemność silnika do 4500 cm3, czterocylindrowy, spełniający normę emisji spalin Euro Tier III, bezpośredni wtrysk paliwa; moc silnika przynajmniej 90 KM przy max. 2400 obr/min. (ECE R24, lub 2000/25/CE); moment obr. przynajmniej 390 Nm przy max. 1500 obr/min, zużycie paliwa do 220 g/kWh, okres między przeglądami 500 godz., filtr powietrza z czujnikiem zanieczyszczenia. Układ napędowy i kierowniczy - hydrostatyczny układ kierowniczy, napęd na 4 koła z możliwością włączenia lub wyłączenia z kabiny kierowcy; rewers zmiany kierunku jazdy sterowany mechanicznie; skrzynia biegów synchronizowana, ilość przełożeń - minimum 12 przód / 12 tył; prędkość maksymalna 40 km/h; prędkość minimalna do 1,5 km/h; blokada mechanizmu różnicowego; promień skrętu (napęd na 2 koła) do 4,5 m; hamulec tarczowy, niezależny mokry, sterowany hydraulicznie, hamulec postojowy mechaniczny sterowany ręcznie; wał odbioru mocy (WOM) - minimum dwie prędkości (w tym obowiązkowo 540 oraz 1000 obr/min.). Układ hydrauliczny - wydajność pompy hydraulicznej minimum 50 1/min. Pompa hydrauliczna wspomagająca minimum 20 1/min; min. dwusekcyjny rozdzielacz hydrauliki zewn. (4 szybkozłącza). Pozostałe parametry i wyposażenie ciągnika - trzypunktowy układ zawieszenia narzędzi kategorii minimum II z belką polową; szybkosprzęgi; minimalny udźwig podnośnika TUZ 4000 kg; sterowanie tylnego TUZ z poziomu gruntu; zaczep górny i dolny (rolniczy); przedni TUZ z hydrauliką; obciążniki przednie minimum 320 kg, tylne 320 kg, zaczep przedni, ogrzewanie i wentylacja powietrza wlotowego w kabinie; reflektory przednie i tylne oraz instalacja oświetleniowa i sygnalizacyjna spełniająca wymogi ruchu drogowego, w tym lampa błyskowa (kogut), spryskiwacz i wycieraczka szyby przedniej i tylnej, okno w dachu, siedzisko pomocnika operatora, instalacja pneumatyczna hamulców przyczep - 1 i 2 przewodowa; wysokość w najwyższym punkcie nie większa niż 2600 mm; kabina dwudrzwiowa, prześwit nad gruntem nie mniejszy niż 425 mm; masa ciągnika nie większa niż 4500 kg; hałas w kabinie nie większy niż 80 dB; błotniki przednie obejmujące cały obrys opon - minimum 400 mm; przednie koła pożądane rozmiary 340-380/70 R24; tylne koła pożądane rozmiary 420-480/70 R34; gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, trójkąt awaryjny, zestaw do pompowania kół (sprężarka), poj. zbiornika paliwa min. 100 l. Ładowacz - udźwig maksymalny m.in. 2 t (nominalny m.in. 1,6 t), wysokość podnoszenia 3,3 m, wysokość wyładunku 2,8 m, osprzęt: łyżka do mat. sypkich 2m3, 900 kg, widły do palet przesuwne 1,6 t (waga do 150 kg). Wymagania dodatkowe: Gwarancja na okres m.in. 24 miesięcy. Serwis gwarancyjny i przeglądy okresowe w okresie gwarancji mają być świadczone w miejscu postoju ciągnika. Serwis gwarancyjny - usunięcie awarii w ciągu 48 godzin od zgłoszenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (teren Gminy Jasionówka). Wykonawca przeszkoli pracownika Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczanego sprzętu. Dostarczenie sprzętu do siedziby Zamawiającego. Dokumentacja dostarczona przez Wykonawcę: Świadectwo homologacji (dostarczyć wraz z dostawą ciągnika z ładowaczem), brak świadectwa skutkuje zerwaniem umowy z winy dostawcy. Instrukcja obsługi. Katalog części zamiennych w języku polskim. Dokumentacja potwierdzająca spełnienie warunków bezpieczeństwa i obowiązujących norm na terenie RP dla tego ciągnika..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: przyczepa jednoosiowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyczepa jednoosiowa fabrycznie nowa, rok produkcji 2013-2014. Wymagania minimalne, jeśli inaczej nie zaznaczono Przyczepa jednoosiowa, trójstronny wywrot, ładowność 3500-5000 kg; burty 2x50 cm, możliwość zdjęcia burt dodatkowych, uchylenia burt podstawowych przy zamontowanych burtach dodatkowych, okno zsypowe w tylnej ścianie; minimalna pojemność ładunkowa 6 m3; minimalna powierzchnia ładunkowa 6 m2; wysokość platformy od podłoża nie większa niż 1,05 m, instalacja hamulcowa zasadnicza oraz postojowa, instalacja oświetleniowa i sygnalizacyjna spełniająca wymogi ruchu drogowego. Gwarancja 24 m-ce. Serwis gwarancyjny - usunięcie awarii w ciągu 48 godzin od zgłoszenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (teren Gminy Jasionówka) Dostarczenie sprzętu do siedziby Zamawiającego. Wykonawca przeszkoli pracownika Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczanego sprzętu. Dokumentacja dostarczona przez Wykonawcę: Świadectwo homologacji - jeśli dotyczy (dostarczyć wraz z dostawą przyczepy), brak świadectwa skutkuje zerwaniem umowy z winy dostawcy. Instrukcja obsługi. Katalog części zamiennych w języku polskim. Dokumentacja potwierdzająca spełnienie warunków bezpieczeństwa i obowiązujących norm na terenie RP dla tej przyczepy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.22.33.00-9, 34.22.33.10-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.