eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Usługa naprawy aparatury laboratoryjnej; nr sprawy UM-ZP-262-19/08

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-07

Lublin: Usługa naprawy aparatury laboratoryjnej; nr sprawy UM-ZP-262-19/08
Numer ogłoszenia: 94601 - 2008; data zamieszczenia: 07.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Lublinie, Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 528 88 67, fax 081 5328927.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa naprawy aparatury laboratoryjnej; nr sprawy UM-ZP-262-19/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa naprawy wraz z wymianą części zamiennych następującej aparatury będącej własnością Zamawiającego: - aparatura fotometryczna (spektrofotometry, analizatory fotometryczne, laboratoryjne przyrządy optyczne, itp.); - aparatura okulistyczna (fakoemulsyfikatory, funduskamery, lasery okulistyczne, mikroskopy operacyjne , oftalmoskopy, perymetry, itp.) w zakresie możliwym do wykonania - poza specjalistycznymi serwisami; - aparatura naukowo-badawcza z wykorzystaniem zwierząt doświadczalnych (stymulatory, wzmacniacze sygnałów, aparaty do badań zachowania zwierząt, wpływu podawanych leków, itp.); - aparatura laboratoryjna m.in. termostaty, łaźnie laboratoryjne, komory badawcze, wirówki, aparatura do pomiaru parametrów fizycznych, itp.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.40.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 50.40.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych Oryginalny kod CPV: 50.41.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej Kod CPV wg słownika 2008: 50.41.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej Oryginalny kod CPV: 50.41.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury badawczej Kod CPV wg słownika 2008: 50.41.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury badawczej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 1.2.1. dysponują osobami przeszkolonymi w zakresie naprawy aparatury wymienionej w opisie przedmiotu zamówienia, 1.2.2. wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych poniżej wymaganych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia-nie spełnia. 3. W przypadku składania ofert wspólnych warunek określony w ppkt 1.2. może być spełniony łącznie przez Wykonawców wspólnie składających ofertę. Pozostałe warunki musi spełniać każdy z Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagane dokumenty: 1.1. Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków, o których mowa powyżej w ust 1; 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 1.3. Wykaz osób, personelu zatrudnionego w serwisie przy naprawach, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w celu potwierdzenia spełnienia warunku określonego powyżej w ppkt 1.2.1.; 1.4. Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, w celu potwierdzenia spełnienia warunku określonego powyżej w ppkt 1.2.2. oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1. winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. W przypadku składania ofert wspólnych dokumenty wymienione w ppkt 1.1. ÷ 1.2. składa każdy w Wykonawców, a w ppkt 1.3. ÷ 1.4. może złożyć wykonawca potwierdzający spełnienie warunków.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. Czas reakcji serwisu - 10
  • 3. Okres gwarancji na naprawę - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umlub.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dostępna na stronie internetowej jw. Osoba do kontaktu: Magdalena Kacprzyk tel. 081 528-88-70, fax. 081 528-89-27; e-mail: magdalena.kacprzyk@umlub.pl; Lublin, Al. Racławickie1, pok. 219..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2008 godzina 10:45, miejsce: Kancelaria Ogólna Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, pok. 22..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.