To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-02
Płock: Prace techniczne i porządkowe w Amfiteatrze w Płocku
przy ul. Rybaki 15 z zastosowaniem technik alpinistycznych
w 2014 roku
Numer ogłoszenia: 945 - 2014; data zamieszczenia: 02.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 255625 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Płocki Ośrodek Kultury i Sztuki, ul. Tumska 9A, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 367 19 20, faks 24 367 19 20 wew. 32.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: INSTYTUCJA KULTURY.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace techniczne i porządkowe w Amfiteatrze w Płocku przy ul. Rybaki 15 z zastosowaniem technik alpinistycznych w 2014 roku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w 2014 roku następujących prac technicznych i porządkowych w Amfiteatrze znajdującym się w Płocku przy ul. Rybaki 15 z zastosowaniem technik alpinistycznych I. ZAKRES PRAC 1. Czyszczenie: - zewnętrznej powłoki membrany zadaszenia i dachu budynku Amfiteatru tj. usuwanie śmieci, liści, butelek i innych zanieczyszczeń - rynien i rewizji spustowych minimum jeden raz w roku oraz w zależności od potrzeb Zamawiającego. 2. Czyszczenie wewnętrznej powłoki membrany i linowej konstrukcji dachu z zanieczyszczeń tj. z pajęczyn, ptasich odchodów, zapobieganiu powstawaniu ptasich gniazd minimum jeden raz w roku oraz w zależności od potrzeb Zamawiającego. 3. Mycie - zewnętrznej powłoki membrany zadaszenia - konstrukcji nośnej zadaszenia minimum dwa razy w roku oraz w zależności od potrzeb Zamawiającego. 4. Mycie wewnętrznej strony membrany, konstrukcji linowej i opraw oświetleniowych minimum jeden raz w roku oraz w zależności od potrzeb Zamawiającego. 5. Wykonywanie jeden raz w roku w okresie wiosennym dezynsekcji (oprysków przeciw pająkom) - wewnętrznej powłoki membrany - konstrukcji zadaszenia - elewacji budynku oraz w zależności od potrzeb Zamawiającego. 6. Wykonywanie dezynsekcji (oprysków przeciw komarom, jętkom) sceny i widowni bezpośrednio przed imprezami odbywającym się w Amfiteatrze w zależności od potrzeb Zamawiającego. 7. Czyszczenie oraz mycie - elewacji szklanej, aluminiowej, drewnopodobnej - zewnętrznych schodów i balustrad minimum dwa razy w roku oraz w zależności od potrzeb Zamawiającego. 8. Mycie szybu windy od strony zewnętrznej i wewnętrznej, oraz mycie kabiny od strony zewnętrznej minimum dwa razy w roku oraz w zależności od potrzeb Zamawiającego. 9. Wymiana świetlówek w oprawach oświetleniowych zamontowanych na konstrukcji linowej zadaszenia oświetlające widownię amfiteatru w zależności od potrzeb Zamawiającego. 10. Czyszczenie kamer telewizji przemysłowej z pajęczyn, oblodzeń i innych zanieczyszczeń minimum dwa razy w roku oraz w zależności od potrzeb Zamawiającego. 11. Lokalizacja nieszczelności w zadaszeniu membranowym oraz naprawa membrany zgodnie z technologią producenta. 12. Odśnieżanie zadaszenia Amfiteatru i usuwanie oblodzeń. Za odśnieżony uważa się dach z którego usunięto warstwę śniegu. 13. Wywóz usuniętego śniegu ( w uzgodnieniu z Zamawiającym) na teren parkingu przy Amfiteatrze. 14. Usuwanie nadmiaru wody z zadaszenia Amfiteatru w zależności od potrzeb Zamawiającego. 15. Wykonanie innych wyżej nie wymienionych prac przy wykonaniu, których wymagane jest zastosowanie technik alpinistycznych w zależności od potrzeb Zamawiającego. II. WARUNKI WYKONANIA 1. Do realizacji zamówienia Wykonawca używać będzie: - własnego sprzętu specjalistycznego i narzędzi - własnych środków czystości - własnego materiału membranowego odpowiadającego parametrom aktualnego materiału zadaszenia (specyfikacja techniczna materiału dostępna u Zamawiającego) - własnego sprzętu i środków transportu do wywozu śniegu 2. Wszystkie zastosowane materiały oraz urządzenia muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty oraz spełniać wymagania wymienionej klasy. 3. Wykonawca musi posiadać zaplecze osobowe i techniczne pozwalające na przystąpienie do wykonywania odśnieżania dachu w ciągu jednej godziny od telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego lub rozpoczęcia dużego opadu śniegu, przy czym Wykonawca przystępując do powyższych prac winien telefonicznie powiadomić Zamawiającego. Usługa odśnieżania winna być wykonana nieprzerwanie do momentu usunięcia warstwy śniegu z zadaszenia. Zamawiający umożliwia Wykonawcy poprzez przekazanie kodu dostępu korzystania z monitoringu zadaszenia Amfiteatru w celu kontroli zachowań jego konstrukcji. Powyższy stanowić będzie funkcję pomocniczą dla wykonawcy. W przypadku nie przystąpienia do wykonywania odśnieżania w wyznaczonym terminie Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 10.000 zł. 4. Do usuwania śniegu Wykonawca użyje sprzętu, który nie zniszczy powłoki zadaszenia. 5. Do mycia membrany Wykonawca użyje takich środków chemicznych, które nie spowodują jej zniszczenia. 6. Do wykonywania dezynsekcji Wykonawca użyje takich środków chemicznych, które mogą być stosowane w otoczeniu ludzi. 7. Wszystkie prace wykonywane na terenie Amfiteatru winny być prowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia. 8. Wykonawca po zakończeniu prac winien uporządkować teren. 9. Prace określone w niniejszym Przedmiocie zamówienia w Zakresie prac od pkt. 1 do pkt.11 winny być wykonywane przez pracowników posiadających odpowiednie kwalifikacje do wykonywania zamówienia tj. posiadających minimum kurs do pracy na wysokości z użyciem technik alpinistycznych. 10. Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia winien przestrzegać następujących przepisów prawnych: - w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy - w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych - w sprawie wykazu prac szczególnie uciążliwych lub szkodliwych - w sprawie przeprowadzenia badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy - w sprawie rodzajów prac wymagających szczególnej sprawności psychofizycznej - w sprawie rodzajów prac, które powinny być wykonywane, przez co najmniej dwie osoby. UWAGI KOŃCOWE Oferent powinien dokonać wizji lokalnej na obiekcie oraz w razie potrzeby zapoznać się z budowlaną dokumentacją techniczną Amfiteatru celem uniknięcia ewentualnych nieprawidłowości w wycenie prac. Dokumentacja techniczna dostępna jest w Amfiteatrze w Płocku przy ul. Rybaki 15..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.20 - Konserwacja dachów 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.20.00 - Usługi czyszczenia konstrukcji rurowych 90.92.10.00 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HIMLINE wspólnik spółki cywilnej Michał Tobera
jakie przetargi wygrała firma
HIMLINE wspólnik spółki cywilnej Michał Tobera
- HIMLINE S.C., Kredytowa 16, 09-400 PŁOCK, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 196449,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 69616,50
Oferta z najniższą ceną: 69616,50 / Oferta z najwyższą ceną: 69616,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Remont utrzymaniowy dojazdu pożarowego nr 2 w L. Brwilno
- Kompleksowa organizacja usługi gastronomicznej w formie pikniku integracyjnego dla pracowników Akademii Mazowieckiej w Płocku.
- Remont wewnętrznych instalacji sanitarnych oraz wybranych pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w budynkach Sądu Okręgowego w Płocku
- Usługi poligraficzne - Druk i dostawa albumu - Regionalizm historyczny w Muzeum Mazowieckim w Płocku
- Budowa (rozbudowa) ulic: 8 Pułku Artylerii Lekkiej i Maneżowej w ramach zadania: Budowa i przebudowa ulic: Strzelecka, Powstańców Styczniowych, 8 Pułku Artylerii Lekkiej i Maneżowej.
- Wykonywanie robót konserwacyjnych, drobnych napraw i usuwania awarii w trybie pogotowia lokatorskiego w budynkach oraz lokalach mieszkalnych i użytkowych
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie przeglądów serwisowych, konserwacji i napraw agregatów chłodniczych, central wentylacyjnych, nawilżaczy, klimatyzatorów, wentylatorów w budynkach Politechniki Gdańskiej
- Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń
- "Rewitalizacja obiektu dworca kolejowego w Ozimku"
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2024/2025 r. dla nieruchomości Zarządu Mienia m. st. Warszawy - z podziałem na części.
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków i posesji Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
- Wykonywanie robót konserwacyjnych, drobnych napraw i usuwania awarii w trybie pogotowia lokatorskiego w budynkach oraz lokalach mieszkalnych i użytkowych
więcej: Konserwacja dachów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.