eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Dostosowanie warunków dydaktycznych do realizacji celów projektu Nasza jakość - Twoja szansa Kompleksowy program rozwoju szkolnictwa zawodowego w ZabrzuPlacówkaCentrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego w Zabrzu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-08

Ogłoszenie nr 94560 - 2017 z dnia 2017-06-08 r.

Zabrze: Dostosowanie warunków dydaktycznych do realizacji celów projektu Nasza jakość - Twoja szansa Kompleksowy program rozwoju szkolnictwa zawodowego w Zabrzu: Placówka: Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego w Zabrzu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
"Naza jakość Twoja szansa - kompleksowy program rozwoju szkolnictwa zawodowego w Zabrzu" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa śląskiego na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 8475-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zabrze, krajowy numer identyfikacyjny 276255520, ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 323733537, faks 323733516, e-mail sekretariat_bzp@um.zabrze.pl
Adres strony internetowej (URL): www.um.zabrze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostosowanie warunków dydaktycznych do realizacji celów projektu Nasza jakość - Twoja szansa Kompleksowy program rozwoju szkolnictwa zawodowego w Zabrzu: Placówka: Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego w Zabrzu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego w Zabrzu posiada obiekty zlokalizowane na dwóch adresach - przy ul. 3 - Maja 95 i przy ul. Zwrotniczej 11. Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie istniejących pomieszczeń w obiektach szkoły do realizacji celów projektu poprzez: Dla zadania nr 1 - PRACOWNIA OBRÓBKI SKRAWANIEM: Wykonanie otworu w istniejącej ścianie celem połączenia obu pomieszczeń w jedną pracownię - Uzupełnienie posadzki i obrobienie ścian po wykonaniu otworu - Malowanie pomieszczenia pracowni Roboty elektryczne Dla zadania 2 - PRACOWNIA BUDOWLANA: - Wyburzenie fragmentów ścian działowych w celu uzyskania właściwych parametrów pomieszczeń i komunikacji, wyburzenie fragmentów sufitów podwieszonych - Demontaż w sanitariatach instalacji elektrycznej, sanitarnej i c.o. - Wykonanie nowych ścianek działowych wraz z otworami drzwiowymi - Wykonanie ścianek wydzielających przestrzeń pod wiatą, posadowionych na fundamencie żelbetowym - Zabudowanie dodatkowego okna w pracowni betoniarsko-zbrojarskiej - Wymiana wentylatorów - Odtworzenie sufitów po wykonaniu nowych ścianek działowych z tynkami zewnętrznymi i wewnętrznymi - Wykonanie instalacji elektrycznej, sanitarnej i c.o. w sanitariatach - Płytkowanie podłóg i ścian do wys. 2m w sanitariatach - Montaż instalacji i grzejników w pracowni betoniarsko-zbrojarskiej - Wykonanie nowej posadzki z płytek ceramicznych, antypoślizgowych w obszarze komunikacji ogólnej - Wykonanie nadproży stalowych nad otworami drzwiowymi - Malowanie ścian i sufitów w całym obiekcie - Montaż armatury sanitarnej w przebudowywanym sanitariacie - Montaż opraw oświetleniowych i gniazd wtykowych Dla zadania 3 - PRACOWNIA MECHATRONIKI I PRACOWNIA POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH, - Wykonanie prac budowlanych związanych z przystosowaniem posadzki do montażu podnośników samochodowych z urządzeniami do kontroli zawieszenia pojazdów samochodowych, linii diagnostycznej (urządzenia do: kontroli siły hamowania kół pojazdu, badania amortyzatorów, kontroli geometrii kół. - Rozprowadzenie instalacji pneumatycznej na trzy stanowiska podnośnikowe w celu ich zasilania - Rozprowadzenie instalacji elektrycznej w celu zasilania podnośników samochodowych, urządzenia do badania zawieszenia, płyty do kontroli geometrii kół - Wykonanie instalacji wyciągu spalin z trzech stanowisk wjazdowych - Uzupełnienie posadzek po wykonaniu fundamentów pod urządzenia - Malowanie pomieszczenia - Wykonanie kanalizacji dla celów odwodnienia fundamentów podnośników oraz linii kontroli podwozia - Wykonanie instalacji niskoprądowej w pracowni mechatroniki Dla zadania 4 - PRACOWNIA ELEKTRYCZNA - Wykonanie instalacji elektrycznej zasilania nowych urządzeń dla stanowisk dydaktycznych instalacja natynkowa Dla zadania 5 - PRACOWNI INNOWACYJNYCH FORM NAUCZNIA Rozprowadzenie nowych instalacji gniazd komputerowych i internetowej dla zasilania 15 stanowisk komputerowych i stanowiska dla nauczyciela, serwera, szafy Rack - Wykonanie zasilania tablicy interaktywnej - Wykonanie połączenia strukturalnego do stanowisk komputerowych oraz połączenia pomiędzy pracownią A21A a serwerownią - kable ekranowane kat.6 - Wymiana opraw oświetleniowych na oprawy typu LED - Doposażenie istniejącej rozdzielni - Malowanie pomieszczenia Pracownie dla zadań 1,3,4,5 zlokalizowane są w obiekcie przy ul. 3-go Maja 95, a Pracownia budowlana w obiekcie przy ul. Zwrotniczej 11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ oraz dokumentacja projektowa opracowana przez Biuro Inżynierskie HaS s.c. z siedzibą w Zabrzu ul. Wolności 94 składająca się z następujących pozycji: Dla zadania nr 1 - PRACOWNIA OBRÓBKI SKRAWANIEM: Projektu budowlanego zatwierdzonego Decyzją pozwolenia na budowę nr 330/16 z dn. 28.04.2016r. Projektu Wykonawczego branża budowlana STWiOR branża budowlana Przedmiaru robót branża budowlana Projektu wykonawczego branża elektryczna STWiOR branża elektryczna Przedmiaru robót branża elektryczna Dla zadania 2 - PRACOWNIA BUDOWLANA: Projektu budowlanego zatwierdzonego Decyzją pozwolenia na budowę nr 396/16 z dn. 19.05.2016r. Projektu Wykonawczego branża budowlano-sanitarna STWiOR branża budowlana-sanitarna Przedmiaru robót branża budowlano-sanitarna Projektu wykonawczego branża elektryczna STWiOR branża elektryczna Przedmiaru robót branża elektryczna Dla zadania 3 - PRACOWNIA MECHATRONIKI I PRACOWNIA POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH, Projektu budowlanego zatwierdzonego Decyzją pozwolenia na budowę nr 331/16 z dn. 28.04.2016r. Projektu Wykonawczego branża budowlano-sanitarna STWiOR branża budowlana-sanitarna Przedmiaru robót branża budowlano-sanitarna Projektu wykonawczego branża elektryczna STWiOR branża elektryczna Przedmiaru robót branża elektryczna Dla zadania 4 - PRACOWNIA ELEKTRYCZNA Projektu budowlano - wykonawczego instalacje elektryczna STWiOR branża elektryczna Przedmiaru robót branża elektryczna Dla zadania 5 - PRACOWNI INNOWACYJNYCH FORM NAUCZNIA Projektu budowlano - wykonawczego instalacje elektryczna STWiOR branża elektryczna Przedmiaru robót branża elektryczna

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45213252-4
Dodatkowe kody CPV: 45311200-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostosowanie warunków dydaktycznych do realizacji celów projektu Nasza jakość - Twoja szansa kompleksowy program rozwoju szZadania: 1.PRZEBUDOWA DWÓCH POMIESZCZEŃ DYDAKTYCZNYCH NA PRACOWNIĘ OBRÓBKI SKRAWANIEM W HALI C ZESPOLE PRACOWNI TECHNICZNYCH CENTRUM KSZTAŁCENIA PRAKTYCZNEGO W ZABRZU PRZY UL. 3-GO MAJA 95, dz. nr 2286/71
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
na podst. art. 93 ust.1 pkt. 1 Pzp. Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt.2 i 3.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostosowanie warunków dydaktycznych do realizacji celów projektu Nasza jakość - Twoja szansa kompleksowy program rozwoju szkolnictwa zawodowego w ZabZadania: 2.PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ DYDAKTYCZNYCH NA PRACOWNIE BUDOWLANE, W TYM: MURARSKO-TYNKARSKĄ, BETONIARSKO ZBROJARSKĄ I DROGOWNICTWA WRAZ Z DOSTOSOWANIEM SANITARIATÓW I CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH DLA POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W FILII NR 1 CENTRUM KSZTAŁCENIA PRAKTYCZNEGO I USTAWICZNEGO W ZABRZU PRZY UL. ZWROTNICZEJ 11, dz. nr 1723/29, 2356/29.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT79847.66
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Manfred Wieczorek prowadzący działalnośc pn.: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe AMPER Manfred Wieczorek , , ul. Łabędzka 8b, 44-153, Kozłów, kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 98212.62
Oferta z najniższą ceną/kosztem 98212.62
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 121967.53
Waluta: PN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostosowanie warunków dydaktycznych do realizacji celów projektu Nasza jakość - Twoja szansa kompleksowy program rozwoju szkolnictwa zawodowego w Z-u: PlacZad.: 3.PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ DYDAKTYCZNYCH NA PRACOWNIĘ MECHATRONIKII PRACOWNIĘ POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH, POLEGAJĄCA NA WYKONANIU FUNDAMENTÓW DLA URZĄDZEŃ DIAGNOSTYKI I NAPRAW SAMOCHODÓW OSOBOWYCH WRAZ Z DOSTOSOWANIEM SIECI ELEKTRYCZNEJ, KANALIZACYJNEJ, WENTYLACYJNEJ I SPRĘŻONEGO POWIETRZA W HALI NOWYCH TECHNOLOGII CENTRUM KSZTAŁCENIA PRAKTYCZNEGO W ZABRZU PRZY UL. 3-GO MAJA 95, dz. nr 2226/71
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT109368.90
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Manfed Wieczorek prowadzący działalność pn.: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe AMPER Manfred Wieczorek, , ul. Łabędzka 8b, 44-153 , Kozłów, kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 134523.74
Oferta z najniższą ceną/kosztem 134523.74
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 134523.74
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostosowanie warunków dydaktycznych do realizacji celów projektu Nasza jakość - Twoja szansa kompleksowy program rozwoju szkolnictwa zawodowego w ZabrZadania: 4.WYKONANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W PRACOWNI ELEKTRYCZNEJ W HALI C - ZESPOLE PRACOWNI TECHNICZNYCH CENTRUM KSZTAŁCENIA PRAKTYCZNEGO W ZABRZU PRZY UL. 3-GO MAJA 95
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT4693.32
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Manfed Wieczorek prowadzący działalność pn.: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe AMPER Manfred Wieczorek, , ul.Łabędzka 8b, 44-153, Kozłów, kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5772.78
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5772.78
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5772.78
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Dostosowanie warunków dydaktycznych do realizacji celów projektu Nasza jakość - Twoja szansa kompleksowy program rozwoju szkolnictwa zawodowego w Zabrzu: Placówka: Centrum KsZadanie: 5.WYKONANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W PRACOWNI INNOWACYJNYCH FORM NAUCZANIA PRZEDMIOTÓW ZAWODOWYCH W CENTRUM KSZTAŁCENIA PRAKTYCZNEGO I USTAWICZNEGO W ZABRZU PRZY UL. 3-GO MAJA 95
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Na podst. art. 93 ust.1 pkt. 1 Pzp. Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt.2 i 3, w związku z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści SIWZ, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.