eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebielino › Przebudowa budynku biurowego Nadleśnictwa Trzebielino

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-08

Ogłoszenie nr 94554 - 2017 z dnia 2017-06-08 r.

Trzebielino: Przebudowa budynku biurowego Nadleśnictwa Trzebielino
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 62618 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 62632 - 2017, 70896 - 2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Trzebielino, krajowy numer identyfikacyjny 77069703900000, ul. , 77235 Trzebielino, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 598 580 244, faks 598 580 115, e-mail trzebielino@szczecinek.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_trzebielino/zamowienia_publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Trzebielino

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa budynku biurowego Nadleśnictwa Trzebielino

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

Nr postępowania: ZG.270.1.3.2017.KP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na Rozbudowie i przebudowie budynku administracyjnego oraz budowie 40 miejsc postojowych dla samochodów osobowych, na działce nr 1005 obręb Trzebielino. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w przedmiarze robót, dokumentacji technicznej (projektowej), Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (dalej STWiOR) stanowiącej załączniki nr 1B do SIWZ, w skład którego wchodzą następujące dokumenty: 1. Projekt - architektoniczno-budowlany składający się z: - Dokumenty formalno-prawne; - Ekspertyza techniczna; - Projekt zagospodarowania terenu; - Projekt architektoniczno-budowlany; - Projekt budowlany instalacje sanitarne; - Projekt architektoniczno-budowlany branża elektryczna; -Projekt budowlany włączenia hydrantu zew. przeciwpożarowego do istniejącej sieci wodociągowej. 2. Projekt budowlany - wykonawczy 3. Projekt wykonawczy branża elektryczna 4. Projekt aranżacji wnętrza sali narad (UWAGA: meble ruchome nie stanowią przedmiotu zamówienia). 5. Przedmiar robót - Przedmiar robót- rozbudowa; - Przedmiar robót -instalacje sanitarne; - Przedmiar robót- instalacje elektryczne; - Przedmiar robót- wystrój wnętrz. 6. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót: - robót budowlanych; - branża sanitarna; - instalacje elektryczne. 7. Opis techniczny do projektu aranżacji wnętrz. 8. Decyzje administracyjne, uzgodnienia i pozostałe dokumenty związane z realizacją planowanej inwestycji: - Pozwolenie na budowę - decyzja nr 038/2016/TR z 12.04.2016 roku; - Decyzja Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 14.03.2016 roku w sprawie lokalizacji przyłącza wodociągowego w pasie drogi krajowej nr 21. UWAGA DO DOKUMENTACJI Branża elektryczna- w STWiOR należy przyjąć zgodnie z dok. projektową zmianę w dziale 5.6 Oprawy oświetleniowe - oprawy oświetleniowe awaryjne LED . Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie działka nr 1005, obręb Trzebielino, gm. Trzebielino. Rozbudowa istniejącego budynku polegać będzie na dobudowaniu od strony południowo-zachodniej nowego skrzydła- sala narad wraz z zapleczem sanitarno-socjalnym. Zakres prac obejmuje rozbudowę i przebudowę istniejącego budynku biurowego wraz z instalacją wod.-kan., instalacją elektryczną, instalacją wentylacji mechanicznej, instalacją klimatyzacji oraz zagospodarowaniem terenu. 3.2. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane 45111300-1 Roboty rozbiórkowe 45213150-9 Roboty budowlane w zakresie biurowców 45262522-6 Roboty murarskie 45262800-9 Rozbudowa budynków 45432000-4 Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45342000-6 Wznoszenie ogrodzeń 45223300-9 Roboty budowlane w zakresie parkingów 45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45320000-6 Roboty izolacyjne 45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 3.3. Unormowania, których zobowiązany będzie w szczególności przestrzegać Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia Podstawowe akty prawne: - Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych, zwaną dalej Prawo budowlane. - Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1570 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych. - Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U.2010.109.719 z dnia 2010.06.22 z późn. zm.) 3.4. Ogólne zasady realizacji przedmiotu zamówienia. 1) Przedmiot Umowy zostanie wykonany w zakresie określonym w projektach budowlanych oraz STWiOR- zgodnie z przyjętą ofertą oraz SIWZ dla zamówienia publicznego. 2) Wykonawca prowadzić będzie roboty w oparciu o własne materiały i narzędzia. 3) Materiały i urządzenia, które zostaną użyte podczas wykonania niniejszej umowy powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w przepisach powszechnie obowiązującego prawa, w tym w Prawie budowlanym i w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1570 z późn. zm.), a także wymaganiom narzuconym w dokumentacji technicznej (projektowej) oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót i projekcie aranżacji budynku biurowego. 4) Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty zgodnie z wymogami określonymi w dokumentacji SIWZ, zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującymi przepisami i normami. 5) Zamawiający oświadcza, ze posiada prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane w postaci zarządu. 6) Zamawiający nie ogranicza zakresu przedmiotu zamówienia, który może być powierzony podwykonawcom. W zakresie podwykonawstwa zastosowanie mają przepisy określone w art. 143b-d PZP oraz w zapisy umowie, której wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 7) Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność z tytułu rękojmi za Wady Przedmiotu Umowy przez okres minimum 60 lub 72 miesięcy (zależnie od zobowiązania w Ofercie), licząc od daty Odbioru końcowego robót, na zasadach określonych w Ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U.2017.459 z późn. m.). Wykonawca udziela Zamawiającemu na wykonane roboty budowlane gwarancji jakości równy okresowy udzielonej rękojmi licząc od daty Odbioru końcowego robót. Na urządzenia i materiały zakupione przez Wykonawcę, w tym na urządzenia i materiały wbudowane, Wykonawca udziela gwarancji zgodnej z gwarancją, jaką dają ich producenci, lecz nie krótszą niż ta określona w ofercie, licząc od daty Odbioru końcowego robót. 8) W terminie 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia, harmonogram rzeczowo - finansowy robót budowlanych, zgodnie z którym będzie realizowany Przedmiot Umowy. Harmonogram rzeczowo - finansowy robót budowlanych będzie sporządzony z podziałem robót do wykonania. Harmonogram rzeczowo - finansowy powinien uwzględniać co najmniej pozycje robót (etapy) wymienione Zestawieniu robót budowlanych stanowiącym Załączniku nr 1A do SIWZ. Poszczególne pozycje robót (etapy) muszą być w harmonogramie rzeczowo - finansowym robót budowlanych naniesione z uwzględnieniem daty rozpoczęcia robót (etapu) oraz z uwzględnieniem daty zakończenia tych robót (etapu). W planowaniu czasu potrzebnego na wykonanie poszczególnych robót (etapów) Wykonawca uwzględni przerwy wynikające z przyczyn technologicznych i atmosferycznych, typowych dla okresu letnio - jesienno - zimowego, czasu zamknięć drogowych, torowych, itp., oraz Wykonawca uwzględni inne okoliczności mogące mieć wpływ na terminowość wykonania niniejszej Umowy. 9) W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia dopuszcza się możliwość składania ofert równoważnych. Określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych materiałów i urządzeń. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych równoważne z opisem wskazanym przez Zamawiającego. Pod pojęciem "parametry" rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość, itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalności niż określone w dokumentacji technicznej. 10) Obowiązki stawiane Wykonawcy przez Zamawiającego dotyczące realizacji przedmiotu umowy, które mają wpływ m.in. na cenę oferty zostały szczegółowo opisane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 3.5. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie: części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić na formularzu ofertowym. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie. 3.6. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związane z realizacją robót budowlanych (roboty budowlane) wchodzących w zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, określony w pkt 3.1. Jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45213150-9, 45262522-6, 45262800-9, 45432000-4, 45342000-6, 45223300-9, 45261000-4, 45110000-1, 45320000-6, 45331000-6, 45332000-3, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT2583645.21
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "NORDECO" sp. z o.o., , Kazimierza Tetmajera 5, 83-400, Kościerzyna, kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2152500,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2152500,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2152500,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.