eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesławiec › Remont i ocieplenie dachu na budynku Filii Miejskiego Przedszkola Publicznego Nr 3 przy ul. Dolne Młyny 42a w Bolesławcu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-07

Bolesławiec: Remont i ocieplenie dachu na budynku Filii Miejskiego Przedszkola Publicznego Nr 3 przy ul. Dolne Młyny 42a w Bolesławcu
Numer ogłoszenia: 94553 - 2008; data zamieszczenia: 07.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedszkole Publiczne nr 3, ul. Ceramiczna 5, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 7348410, 6456552.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.boleslawiec.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i ocieplenie dachu na budynku Filii Miejskiego Przedszkola Publicznego Nr 3 przy ul. Dolne Młyny 42a w Bolesławcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu i ocieplenia dachu na budynku Filii Miejskiego Przedszkola Publicznego Nr 3 przy ul. Dolne Młyny 42a w Bolesławcu w zakresie: 1. Rozebranie pokrycia z dachówki - daszki elewacyjne - 130,365 m2, 2. Rozebranie elementów więźb dachowych - ołacenie daszków - 130.365 m2, 3. Rozebranie obróbek murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów z blachy-66,523 m2, 4. Rozebranie rynien - 78,200 m, 5. Rozebranie rur spustowych z PCV - 42,100 m, 6. Rozbiórkę pokrycia z papy na dachach betonowych - 477,720 m2, 7. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i przeciwwodnych z folii polietylenowej paroszczelnej na dachu - 477,720 m2, 8. Wykonanie izolacji cieplnych i przeciwdźwiękowych z płyt styropianowych - 477,720 m2, 9. Pokrycie dachów papą termozgrzewalną dwuwarstwowe - 477,720 m2, 10. Wykonanie obróbek z papy nawierzchniowej - 44,325 m2, 11. Wykonanie obróbek z blachy powlekanej (na docisk na ścianie bocznej, pas nadrynnowy, pas elewacyjny) - 31,370 m2, 12. Wykonanie obróbek z blachy cynkowo-tytanowej (gzyms podrynnowy, obróbka wierzchu ogniomurów) - 55,300 m2, 13. Ułożenie na krokwiach ekranu zabezpieczającego z folii dachowej zbrojonej - membrana - 130,037 m2, 14. Przycięcie i przybicie kontrłat i łat - 130,037 m2, 15. Pokrycie daszków dachówką ceramiczną zakładkową - 130,365 m2, 16. Montaż gąsiorów - 38,450 m, 17. Ocieplenie ścian pod daszkami płytami styropianowymi gr. 12 cm wraz z przygoto-waniem podłoża i wykonaniem wyprawy elewacyj. tynk akrylowy - 65,105 m2, 18. Montaż rynien dachowych z blachy cynkowo-tytanowej - 78,20 m 19. Montaż rur spustowych z blachy cynkowo-tytanowej - 42,100 m 20. Rozebranie konstrukcji świetlików dachowych - 6,300 m2, 21. Wykonanie konstrukcji nośnej pod naświetle wraz z osadzeniem naświetli - 4 szt. 22. Wymiana instalacji odgromowej. 23. Remont kominów ponad dachem - 16,200 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.19.10 - Naprawa dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.19.10 - Naprawa dachów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. 2. Warunki dodatkowe: 2.1. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na wykonane prace co najmniej 5 lat gwarancji. 2.2. Zrealizowanie przez Wykonawcę w ostatnich 5 latach co najmniej 2 zamówień (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia. 2.3. Wykonawca dysponuje do kierowania robotami pracownikami posiadającymi uprawnienia do realizacji robót budowlanych określonymi przepisami Prawa budowlanego. 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców metodą spełnia - nie spełnia. 4. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 5. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą ( art. 24 ust. 4 ustawy).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Formularz ofertowy - zał. Nr 1. 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. Nr 2. 4. Wykaz osób, które będą pełnić funkcje kierownicze przy realizacji zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności (Zał. Nr 3) - do załącznika należy dołączyć kserokopie uprawnień do realizacji robót budowlanych oraz aktualne zaświadczenia potwierdzające przynależność wymienionych osób do Izby Inżynierów Budownictwa, 5. Wykaz wykonanych zamówień zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające rodzajem do przedmiotu zamówienia wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (załączyć należy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie np. co najmniej 2 referencje ) - zał. Nr 4. 6. Dane dotyczące podwykonawców i zakresu prac przewidywanych im do przekazania (nazwa i adres podwykonawcy, zakres prac przewidywanych do powierzenia, uprawnienia zawodowe) - (Zał. Nr 5 ). UWAGA: Jeżeli Wykonawca przewiduje podwykonawców, należy wypełnić i załączyć do oferty przetargowej Załącznik Nr 5 wraz z oświadczeniem podwykonawcy o gotowości współpracy. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje podwykonawców, należy wpisać w w/w załączniku nie dotyczy i również załączyć go do oferty. 7. Kosztorys ofertowy. UWAGA: a) dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo poświadczonych przez wykonawcę kopii. b) jeżeli dokumenty podpisuje osoba nie wymieniona w dokumentach z pkt.1, należy dołączyć pełnomocnictwo dla tej osoby. W przypadku kserokopii, pełnomocnictwo musi być podpisane za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa. Zamawiający, przed podpisaniem umowy może zażądać do wglądu oryginał lub notarialnie potwierdzona kopię pełnomocnictwa. c) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych w punkcie 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.boleslawiec.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać osobiście w budynku filii Miejskiego Przedszkola Publicznego Nr 3 (kancelaria) przy ul. Dolne Młyny 42a w Bolesławcu w godz. 9-14..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2008 godzina 13:00, miejsce: Miejskie Przedszkole Publiczne Nr 3, ul. Dolne Młyny 42a, 59-700 Bolesławiec (kancelaria).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.