eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › Dostawa sprzętu oraz oprogramowania oraz wdrożenie i uruchomienie systemu informatycznego dla potrzeb Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-20

Kołobrzeg: Dostawa sprzętu oraz oprogramowania oraz wdrożenie i uruchomienie systemu informatycznego dla potrzeb Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna
Numer ogłoszenia: 94520 - 2014; data zamieszczenia: 20.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna , ks. Piotra Ściegiennego 1, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3548802, faks 0-94 35 225 16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu oraz oprogramowania oraz wdrożenie i uruchomienie systemu informatycznego dla potrzeb Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę sprzętu oraz oprogramowania oraz wdrożenie i uruchomienie systemu informatycznego dla potrzeb Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna, którego poszczególne elementy wyspecyfikowano poniżej: 1. Przeprowadzenie analizy przedwdrożeniowej, ustalenie harmonogramu wdrożenia, dostarczenie sprzętu, licencji i wdrożenie systemu informatycznego. 2. Wykonawca dostarczy i zainstaluje oprogramowanie na własny koszt 3. Wykonawca skonfiguruje i przystosuje wdrażany system do specyfiki pracy Zamawiającego 4. Wykonawca przeszkoli użytkowników w zakresie umożliwiającym samodzielną obsługę systemu, zgodnie z przedstawionym przez wykonawcę harmonogramem. 5. Zamawiający określa następujący termin wykonania zamówienia: 31.05.2014 r. Wymagania wstępne dotyczące oprogramowania Oferent powinien posiadać niezbędną do zrealizowania zamówienia wiedzę i doświadczenie udokumentowane co najmniej sześcioma wdrożeniami systemów informatycznych wspomagających planowanie i ewidencję zabiegów w Uzdrowiskach. Oprogramowanie powinno posiadać interfejs użytkownika w języku polskim oraz działać pod kontrolą systemu operacyjnego Windows 7 lub nowszego. Licencja powinna obejmować 53 stanowiska komputerowe. Oprogramowanie powinno umożliwiać: 1. Współpracę w zakresie wymiany danych z systemem informatycznym obsługującym dokumentację medyczną ,system medyczny, zainstalowanym w Uzdrowisko Kołobrzeg S.A.. 2. Ewidencję wykonania zabiegu w czasie rzeczywistym, na podstawie harmonogramu pobranego z systemu medycznego. Ewidencja ma obejmować rozpoczęcie i zakończenie wykonywania zabiegu oraz wykonującego zabieg. Podczas rejestrowania rozpoczęcia zabiegu ewidencjonowany ma być zarówno wykonujący, jak i odbierający zabieg. Identyfikacja ma odbywać się na podstawie kart z kodami kreskowymi lub elektronicznych kart zbliżeniowych. 3. Wprowadzenie uwag do zabiegu, przesyłanych w czasie rzeczywistym do systemu medycznego w sposób umożliwiający dołączenie ich do dokumentacji medycznej. 4. Wprowadzanie planów pracy rehabilitantów, łatwe wprowadzanie zmian (w szczególności zastępstw i urlopów) w tych planach 5. Wprowadzanie przerw w pracy gabinetów 6. Prezentację harmonogramu zabiegów dla wskazanego gabinetu zabiegowego. 7. Prezentację harmonogramu zabiegów dla wskazanego rehabilitanta. 8. Drukowanie harmonogramu pracy rehabilitantów i gabinetów zabiegowych. 9. Prezentację harmonogramu zabiegów klienta w formie kalendarza wraz z możliwością ewidencji obecności oraz uwag do zabiegów przesyłanych w czasie rzeczywistym do systemu medycznego. Wymagania odnośnie sprzętu komputerowego Zamówienie podzielone jest na trzy części, Wykonawca może dostarczyć dowolną ilość części zamówienia, jedną, dwie lub trzy. Cześć I: Wykonawca dostarczy: 53 zestawy komputerowe o następujących parametrach: 1. Jednostka centralna Procesor Intel PENTIUM DUAL CORE E5400 2 x 2700 MHz 2 MB L2 lub nowszy Pamięć minimum 4 GB RAM Dysk twardy o pojemności minimum 160 GB Karta graficzna z pamięcią 1024MB Karta sieciowa 10/100/1000 Wolne miejsce w slocie PCI lub PCI-E System Operacyjny Windows 7 Professional 64Bit PL Gwarancja minimum 12 miesięcy Komputer może być poleasingowy (używany) 2. Monitor (fabrycznie nowy) Panoramiczny o przekątnej minimum 18.5 cala Rozdzielczość minimum 1366 x 768 pikseli Technologia podświetlania LED 3. Klawiatura USB (układ klawiszy QWERTY US) i mysz optyczna USB przewodowe - nowe ! Cześć II: Wykonawca dostarczy: Skanery: 1. Skaner kodów kreskowych (53 sztuki) Ręczny, laserowy Odczyt wyzwalany za pomocą przycisku lub automatycznie Szybkość odczytu 100 skanów na sekundę W zestawie z podstawką Warunki pracy: wilgotność względna 5 - 95 % Odporność na upadek z wysokości 1,5m Interfejs USB 2. 11 sztuk skanerów dokumentów A4: Typ skanera: płaski, kolorowy, jednoprzebiegowy Rozdzielczość 1200x1200 dpi zewnętrzna głębia skanowania 24 bit prędkość skanowania (mono-200 dpi) - 15 stron/min. Podajnik ADF na 50 arkuszy sterowniki dla systemów operacyjnych MS Vista 32/64/bit, MS Windows 7 32/64/bit, MS Windows 8 32/64/bit dołączone oprogramowanie OCR Cześć III: Wykonawca dostarczy: Serwery wraz z zasilaczami UPS 1. Serwer wraz z oprogramowaniem o następujących parametrach: Procesor Intel Xeon E5-2620 2,00GHz, 15MB pamięci podręcznej, 7,2GT/s QPI, Turbo, 6 rdzeni, 95W 64 GB RAM 12 dysków twardych 146GB SAS 6Gb/s 15tys.obr./min Hot Plug Zintegrowany kontroler RAID 10 Podwójny zasilacz wymieniany bez wyłączania systemu Windows Server 2012 Standard Edition z licencją na 185 urządzeń SQL Server 2008/2012 Standard lub Runtime z licencją na procesor (6 rdzeni) obudowa tower 2. Zasilacz UPS o następujących parametrach - współpracujący z serwerem z pkt. 1: Architektura: line-interactive Maks. czas przełączenia na baterię 4 ms porty komunikacji: minimum RS232(DB 9) i USB Zimny start:Tak Układ automatycznej regulacji napięcia (AVR): Tak Sinus podczas pracy na baterii: Tak obudowa tower ma umożliwić pracę serwera przez min. 30 min. po zaniku zewnętrznego napięcia zasilającego wymagane dołączone oprogramowanie zainstalowane na serwerze, umożliwiające uruchomienie dodatkowego oprogramowania w przypadku zaniku napięcia zasilającego 3. Serwer wraz z oprogramowaniem o następujących parametrach: Procesor Intel Xeon E3-1220 (3,1GHz, 4 rdzenie/4 wątki, 8MB pamięci podręcznej, 80W, Turbo ) 8 GB RAM 2 dyski twarde 1TB SAS 6Gb/s 7,2 tys.obr./min 3,5 zintegrowany kontroler zapewniający obsługę RAID 1 współpracujący z w/w dyskami DVD+/-RW ROM 16X SATA obudowa tower Windows Server 2012 Standard Edition 4. Zasilacz UPS o następujących parametrach - współpracujący z serwerem z pkt. 3: Architektura: line-interactive Maks. czas przełączenia na baterię 4 ms porty komunikacji: minimum RS232(DB 9) i USB Zimny start:Tak Układ automatycznej regulacji napięcia (AVR): Tak Sinus podczas pracy na baterii: Tak obudowa tower ma umożliwić pracę serwera przez min. 30 min. po zaniku zewnętrznego napięcia zasilającego wymagane dołączone oprogramowanie zainstalowane na serwerze, umożliwiające wyłączenie serwera w przypadku zaniku napięcia zasilającego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uzdrowisko Kołobrzeg S.A. ul. Ściegiennego 1 78-100 Kołobrzeg.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Uzdrowisko Kołobrzeg S.A. ul. Ściegiennego 1 78-100 Kołobrzeg.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonawca dostarczy 53 zestawy komputerowe o p0danych parametrach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 53 zestawy komputerowe o następujących parametrach: 1. Jednostka centralna Procesor Intel PENTIUM DUAL CORE E5400 2 x 2700 MHz 2 MB L2 lub nowszy Pamięć minimum 4 GB RAM Dysk twardy o pojemności minimum 160 GB Karta graficzna z pamięcią 1024MB Karta sieciowa 10/100/1000 Wolne miejsce w slocie PCI lub PCI-E System Operacyjny Windows 7 Professional 64Bit PL Gwarancja minimum 12 miesięcy Komputer może być poleasingowy (używany) 2. Monitor (fabrycznie nowy) Panoramiczny o przekątnej minimum 18.5 cala Rozdzielczość minimum 1366 x 768 pikseli Technologia podświetlania LED 3. Klawiatura USB (układ klawiszy QWERTY US) i mysz optyczna USB przewodowe - nowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Skanery:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Skaner kodów kreskowych (53 sztuki) Ręczny, laserowy Odczyt wyzwalany za pomocą przycisku lub automatycznie Szybkość odczytu 100 skanów na sekundę W zestawie z podstawką Warunki pracy: wilgotność względna 5 - 95 % Odporność na upadek z wysokości 1,5m Interfejs USB 2. 11 sztuk skanerów dokumentów A4: Typ skanera: płaski, kolorowy, jednoprzebiegowy Rozdzielczość 1200x1200 dpi zewnętrzna głębia skanowania 24 bit prędkość skanowania (mono-200 dpi) - 15 stron/min. Podajnik ADF na 50 arkuszy sterowniki dla systemów operacyjnych MS Vista 32/64/bit, MS Windows 7 32/64/bit, MS Windows 8 32/64/bit dołączone oprogramowanie OCR.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Serwery wraz z zasilaczami UPS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Serwer wraz z oprogramowaniem o następujących parametrach: Procesor Intel Xeon E5-2620 2,00GHz, 15MB pamięci podręcznej, 7,2GT/s QPI, Turbo, 6 rdzeni, 95W 64 GB RAM 12 dysków twardych 146GB SAS 6Gb/s 15tys.obr./min Hot Plug Zintegrowany kontroler RAID 10 Podwójny zasilacz wymieniany bez wyłączania systemu Windows Server 2012 Standard Edition z licencją na 185 urządzeń SQL Server 2008/2012 Standard lub Runtime z licencją na procesor (6 rdzeni) obudowa tower 2. Zasilacz UPS o następujących parametrach - współpracujący z serwerem z pkt. 1: Architektura: line-interactive Maks. czas przełączenia na baterię 4 ms porty komunikacji: minimum RS232(DB 9) i USB Zimny start:Tak Układ automatycznej regulacji napięcia (AVR): Tak Sinus podczas pracy na baterii: Tak obudowa tower ma umożliwić pracę serwera przez min. 30 min. po zaniku zewnętrznego napięcia zasilającego wymagane dołączone oprogramowanie zainstalowane na serwerze, umożliwiające uruchomienie dodatkowego oprogramowania w przypadku zaniku napięcia zasilającego 3. Serwer wraz z oprogramowaniem o następujących parametrach: Procesor Intel Xeon E3-1220 (3,1GHz, 4 rdzenie/4 wątki, 8MB pamięci podręcznej, 80W, Turbo ) 8 GB RAM 2 dyski twarde 1TB SAS 6Gb/s 7,2 tys.obr./min 3,5 zintegrowany kontroler zapewniający obsługę RAID 1 współpracujący z w/w dyskami DVD+/-RW ROM 16X SATA obudowa tower Windows Server 2012 Standard Edition 4. Zasilacz UPS o następujących parametrach - współpracujący z serwerem z pkt. 3: Architektura: line-interactive Maks. czas przełączenia na baterię 4 ms porty komunikacji: minimum RS232(DB 9) i USB Zimny start:Tak Układ automatycznej regulacji napięcia (AVR): Tak Sinus podczas pracy na baterii: Tak obudowa tower ma umożliwić pracę serwera przez min. 30 min. po zaniku zewnętrznego napięcia zasilającego wymagane dołączone oprogramowanie zainstalowane na serwerze, umożliwiające wyłączenie serwera w przypadku zaniku napięcia zasilającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.