eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla KWP we Wrocławiu, KMP, KPP woj. dolnośląskiego oraz jednostek podległych KGP z siedzibą we Wrocławiu. Ilość i rodzaj asortymentu stanowiącego przedmiot dostawy wskazano w załącznikach numer 1 do SIWZ.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-04-06

Wrocław: Dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla KWP we Wrocławiu, KMP, KPP woj. dolnośląskiego oraz jednostek podległych KGP z siedzibą we Wrocławiu. Ilość i rodzaj asortymentu stanowiącego przedmiot dostawy wskazano w załącznikach numer 1 do SIWZ.
Numer ogłoszenia: 94520 - 2010; data zamieszczenia: 06.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 33945 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla KWP we Wrocławiu, KMP, KPP woj. dolnośląskiego oraz jednostek podległych KGP z siedzibą we Wrocławiu. Ilość i rodzaj asortymentu stanowiącego przedmiot dostawy wskazano w załącznikach numer 1 do SIWZ..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla KWP we Wrocławiu, KMP, KPP woj. dolnośląskiego oraz jednostek podległych KGP z siedzibą we Wrocławiu. Ilość i rodzaj asortymentu stanowiącego przedmiot dostawy wskazano w załącznikach numer 1 do SIWZ. b) Postępowanie zostało podzielone na 4, niżej wymienione części, w zależności od typu asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia: - część I: dostawa cienkopisów, długopisów oraz wkładów do długopisów, w rodzaju i ilościach określonych w załączniku numer 1a do SIWZ, - część II: dostawa kopert w rodzaju i ilościach określonych w załączniku numer 1b do SIWZ, - część III: dostawa materiałów biurowych w rodzaju i ilościach określonych w załączniku numer 1c do SIWZ, - część IV: dostawa papieru do faksów 80g A4 w ilościach określonych w załączniku numer 1d do SIWZ, Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wymaga się złożenia oferty na całość asortymentu wskazanego w poszczególnych załącznikach numer 1 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy lub cztery części postępowania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.92.00 - Koperty, karty pocztowe oraz czyste karty pocztowe 22.81.50.00 - Notatniki 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa cienkopisów, długopisów oraz wkładów do długopisów, w rodzaju i ilościach określonych w załączniku numer 1a do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Partner Papes Edward Sierpowicz, ul. Wagonowa 28a, 53-609 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10249,13 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11081,50

  • Oferta z najniższą ceną: 1220,75 / Oferta z najwyższą ceną: 11521,19

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa kopert w rodzaju i ilościach określonych w załączniku numer 1b do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Partner Papes Edward Sierpowicz, ul. Wagonowa 28a, 53-609 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55477,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 60146,86

  • Oferta z najniższą ceną: 60146,86 / Oferta z najwyższą ceną: 114694,95

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa materiałów biurowych w rodzaju i ilościach określonych w załączniku numer 1c do SIWZ.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Partner Papes Edward Sierpowicz, ul. Wagonowa 28a, 53-609 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9683,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10398,78

  • Oferta z najniższą ceną: 10398,78 / Oferta z najwyższą ceną: 15911,45

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa papieru do faksów 80g A4 w ilościach określonych w załączniku numer 1d do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Celta Andrzej Migdał, Małgorzata Usiatycka Sp.j., ul. Krakowska 29d, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12295,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8784,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8784,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10577,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.