Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-07
Szczecin: Wymiana dźwigu towarowo-osobowego w węźle skarbcowym
Numer ogłoszenia: 94498 - 2008; data zamieszczenia: 07.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Szczecinie, ul. T. A. Starzyńskiego 1, 70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4803502.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana dźwigu towarowo-osobowego w węźle skarbcowym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) kompletny demontaż istniejącego dźwigu typu hydraulicznego, OTIS mdel Europa 2000, wraz z usunięciem zdemontowanych elementów dźwigu i urządzeń oraz ich zezłomowaniem i utylizacją oleju, b) wykonanie niezbędnych prac budowlanych w szybie i na przystankach, c) wykonanie nowej instalacji elektrycznej - wykonanie dokumentacji powykonawczej zasilania dźwigu, d) dostawę, montaż i uruchomienie nowego dźwigu, przystosowanego do przewozu osób i towarów, o udźwigu minimalnym 800 kg, e) uzyskanie akceptacji dokumentacji dźwigu przez UDT, f) odbiór techniczny dźwigu przez UDT (w tym opłacenie kosztów odbioru i rejestracji dźwigu) w celu dopuszczenia dźwigu do eksploatacji, g) dostarczenie kompletnej dokumentacji techniczno - ruchowej dźwigu, h) protokolarne przekazania dźwigu zamawiającemu do eksploatacji wraz z kompletem: atestów, certyfikatów, protokołów pomiarów elektrycznych przewidzianych aktualnie obowiązującymi przepisami, i) przeszkolenie pracowników zamawiającego w zakresie obsługi dźwigu oraz funkcjonowania zespołów do komunikacji awaryjnej i postępowania w przypadku uwięzienia ludzi w kabinie, j) objęcie dźwigu pełną, nieodpłatną obsługą serwisową w okresie udzielonej gwarancji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.22.16.10 - Windy Kod CPV wg słownika 2008: 42.41.61.00 - Windy Oryginalny kod CPV: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Oryginalny kod CPV: 50.75.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji wind Kod CPV wg słownika 2008: 50.75.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji wind .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 120.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - prowadzą działalność gospodarczą zgodną z charakterem zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co oznacza, że wykonali w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu dostawy o podobnym charakterze, co przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 zł, oraz posiadają potwierdzenie należytego wykonania tego zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co oznacza, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na minimalną kwotę 100.000,00 zł a ubezpieczenie obejmuje okres nie krótszy niż termin wykonania przedmiotowego zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów dołączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy mają dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o zamówienie publiczne, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz 1655, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 3) polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia, na minimalną kwotę 100.000,- zł a ubezpieczenie obejmuje okres nie krótszy niż termin wykonania przedmiotowego zamówienia. 4) kserokopie dokumentów (oryginały do wglądu) stwierdzających, że wykonawca, który wykonywać będzie zamówienie posiada odpowiednie uprawnienia wydane przez UDT. 5) wykaz (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ) zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) dostaw o podobnym charakterze, co przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 zł, wraz z potwierdzeniem należytego ich wykonania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Szczecinie ul. Starzyńskiego 1 70-952 Szczecin.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2008 godzina 12:00, miejsce: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Szczecinie ul. Starzyńskiego 1 70-952 Szczecin Sekretariat - pok. nr 1 (parter).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług pralniczych dla Domów Pomocy Społecznej będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Miasto Szczecin
- "Wykonanie pomiarów poziomu zawiesiny ogólnej i substancji ropopochodnych w wodach opadowych i roztopowych dla inwestycji drogowych w woj. zachodniopomorskim. Etap II."
- Dostawa laptopów i komputerów wraz z oprogramowaniem na potrzeby projektów własnych WUP Szczecin - w podziale na Części
- Przebudowa kanalizacji deszczowej w ul. Siewnej w Szczecinie
- "Wymiana stolarki okiennej z PCV wraz z robotami towarzyszącymi w pom. nr 29, 30, 109 w obiekcie dydaktycznym nr 1 Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej 2 w Szczecinie"
- SPRZĘT JEDNORAZOWY
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Demontaż 2 wind, zaprojektowanie, montaż i uruchomienie 2-óch, fabrycznie nowych wind, w SZPZLO Warszawa-Ochota CZP, ul. Skarżyńskiego 1, 02-377 W-WA oraz przy ul. Szczęśliwickiej 36, 02-353 W-WA
- Dobudowa windy w budynku U-3 wraz z przebudową toalety i klatki schodowej dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami na terenie AGH w Krakowie. DE-dzp.272-263/24
- Przebudowa wybranych wnętrz służących działalności kulturalnej w budynku głównym Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu - I Etap
- Rozbudowa budynku Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Szczutowie w zakresie budowy szybu windowego i montażu windy zewnętrznej oraz remont łazienek dla potrzeb niepełnosprawnych mieszkańców
- Remont pomieszczeń w budynku Centrum Usług Społecznych, ul. Wolności 1 w Pniewach oraz montaż zewnętrznej platformy pionowej dla osób niepełnosprawnych
- Wymiana dwóch dźwigów osobowych w budynku biurowo-administracyjnym przy ul. Bieszczadzkiej 5 w Krośnie
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.