eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-19

POZYCJA 9448

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Stalowa Wola: pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: "Przebudowa ul. gen. L. Okulickiego w Stalowej Woli na odcinku od ul. KEN do ul. ks. J. Popiełuszki" Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Stalowa Wola, do kontaktów: Jacek Brzozowski, ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 6433447, fax 015 6433412, e-mail: jbrzozowski@stalowawola.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.stalowawola.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: "Przebudowa ul. gen. L. Okulickiego w Stalowej Woli na odcinku od ul. KEN do ul. ks. J. Popiełuszki" 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Stalowa Wola. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi wykonywane przez wykonawcę, obejmujące zarządzanie i nadzór nad projektem (pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu) a także pomoc techniczna dla zamawiającego. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla projektu "Przebudowa ul. gen. L. Okulickiego w Stalowej Woli na odcinku od ul. KEN do ul. ks. J. Popiełuszki" odbywać się będzie przez cały okres realizacji rzeczowej projektu, tj. do 30.05.2008 r. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Składając ofertę, wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe na czas równy okresowi związania ofertą. Wadium należy wnieść do dnia 20.02.2007 r. do godz. 13:00 w wysokości 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca spełniający następujące warunki: 1.1. Oferent musi być osobą prawną lub osobą fizyczną, posiadającą zarejestrowaną działalność pozwalającą na występowanie w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem, tj. na świadczenie usług konsultingowych, nadzorów inwestorskich i/lub inwestorstwa zastępczego. 1.2. Oferent składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.3. Oferent musi posiadać doświadczenie w pełnieniu funkcji Inżyniera, Menedżera Projektu, Inwestora Zastępczego lub Nadzoru Inwestorskiego wg procedur Unii Europejskiej (FIDIC/PRAG), zdobyte w minimum 3 zakończonych kontraktach, porównywalnych z przedmiotem zamówienia, realizowanych na rzecz budownictwa drogowego w latach 2002 - 2006. 1.4. Oferent musi zatrudnić osobę posiadającą udokumentowaną znajomość zasad realizacji projektów wg procedur Unii Europejskiej (FIDIC/PRAG) do pełnienia roli zarządzającego projektem, tj. Inżyniera Kontraktu. Pracownik ten musi posiadać odpowiednią wiedzę udokumentowaną świadectwami ukończenia kursów lub szkoleń z procedur Unii Europejskiej (FIDIC/PRAG) oraz doświadczenie zdobyte poprzez zarządzanie w charakterze Inżyniera Kontraktu (Menedżera Projektu) minimum 2 zakończonymi kontraktami, porównywalnymi z przedmiotem zamówienia, udokumentowane odpowiednimi referencjami. 1.5. Oferent musi zatrudniać osobę na stanowisko specjalisty ds. rozliczeń finansowych. Pracownik ten musi posiadać odpowiednią wiedzę, udokumentowaną świadectwami ukończenia kursów lub szkoleń z procedur Unii Europejskiej (FIDIC/PRAG) oraz doświadczenie zdobyte poprzez rozliczanie finansowe minimum 2 zakończonych kontraktów, porównywalnych z przedmiotem zamówienia, udokumentowane odpowiednimi referencjami. 1.6. Oferent musi zatrudnić uprawnione osoby, które będą wykonywać zamówienie, w specjalnościach drogowej (min. 2 osoby, w tym Inżynier Rezydent) i odpowiednich branż infrastruktury technicznej (min. 1 osoba), zdolnych do pełnienia obowiązków Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego (zgodnie z ustawą Prawo budowlane) i posiadających odpowiednią wiedzę, udokumentowaną świadectwami ukończenia kursów lub szkoleń z procedur Unii Europejskiej (FIDIC/ PRAG) oraz doświadczenie zdobyte poprzez udział w realizacji minimum 1 zakończonego kontraktu, porównywalnego z przedmiotem zamówienia, udokumentowane odpowiednimi referencjami. Zgodnie z obowiązującym prawem ww. osoby muszą należeć do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 1.7. Oferent musi zatrudnić uprawnionego geodetę, który będzie wykonywać zamówienie, zdolnego do pełnienia obowiązków Inspektora ds. Obmiarów, posiadającego doświadczenie zdobyte poprzez udział w nadzorowaniu minimum 1 zakończonego kontraktu, porównywalnych z przedmiotem zamówienia. 1.8. Poprzez kontrakt porównywalny z przedmiotem zamówienia należy rozumieć inwestycję drogową, prowadzoną wg procedur Unii Europejskiej (PRAG/FIDIC) o całkowitej wartości nie mniejszej niż 8 mln PLN. 1.9. Oferent musi przedstawić "Program Zapewnienia Jakości usług Inżyniera Kontraktu", szczegółowo opisujący sposób zapewnienia jakości usług, obejmujący m.in.: a) organizację i sposób wykonywania funkcji Inżyniera Kontraktu; b) metody i sposób monitoringu Kontraktu; c) sposób sporządzania i przechowywania dokumentacji budowy; d) metody rozwiązywania problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji robót; e) sposób odbioru robót; f) tryb składania oraz treść sprawozdań z przebiegu i realizacji prac; g) system zapewnienia jakości prowadzonych usług konsultingowych. 1.10. Oferent musi posiadać aktualną polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1.11. Oferent musi posiadać środki własne lub promesę kredytową na łączną kwotę nie mniejszą niż 100 tys. PLN. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków ich udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez zamawiającego na podstawie wymaganych dokumentów, jakie Inżynier Kontraktu dołączy do oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej potwierdzające, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia, wydane lub potwierdzone o swej aktualności nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. (załącznik nr 2 do SIWZ). 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Informację z Krajowego Rejestru Karnego na temat karalności oferenta w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 4 i 5 ustawy (wydana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku, gdy oferent jest osobą prawną, informacje powinny dotyczyć urzędujących członków zarządu. 5. Informację banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej (załącznik nr 3), w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą że wysokość posiadanych środków finansowych i/lub zdolność kredytowa wykonawcy jest nie mniejsza od kwoty 100 000 PLN. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Dane dotyczące wiarygodności technicznej oferenta: - opis doświadczeń oferenta (załącznik nr 4 do SIWZ) w pełnieniu funkcji Inżyniera, Menedżera Projektu, Inwestora Zastępczego lub Nadzoru Inwestorskiego wg procedur Unii Europejskiej (FIDIC/PRAG) w zakończonych kontraktach, realizowanych na rzecz budownictwa drogowego w latach 2002 - 2006, wraz z referencjami; opis i załączone dokumenty muszą wykazać spełnienie przez oferenta wymagań wg par. 8, p. 1. 4.; - wykaz pracowników oferenta (załącznik nr 5 do SIWZ) posiadających udokumentowaną znajomość zasad realizacji projektów wg procedur Unii Europejskiej (FIDIC/PRAG) do pełnienia roli zarządzającego projektem (Inżyniera) oraz do prowadzenia rozliczeń i sporządzania raportów i sprawozdań (specjalisty ds. rozliczeń finansowych), wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane doświadczenie w zakresie procedur Unii Europejskiej (FIDIC/PRAG), tj. referencje, świadectwa szkoleń, certyfikaty, itp; opis i załączone dokumenty muszą wykazać spełnienie przez pracowników oferenta wymagań wg par. 8, p. 1.5. i p.1.6; - wykaz uprawnionych pracowników oferenta (załącznik nr 5 do SIWZ), zgodnie z ustawą Prawo budowlane, w specjalnościach drogowej oraz innych branż niezbędnych na kontrakcie, zdolnych do pełnienia obowiązków Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego, wraz z kopiami uprawnień i dokumentami potwierdzającymi posiadane doświadczenie w zakresie prowadzenia kontraktów wg procedur Unii Europejskiej (FIDIC/PRAG), tj. referencje, świadectwa, certyfikaty, itp.; opis i załączone dokumenty muszą wykazać spełnienie przez pracowników oferenta wymagań wg par. 8, p. 1.7. i 1.8; - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; - "Program Zapewnienia Jakości usług Inżyniera Kontraktu", zawierający dane wg par. 8, p. 1.10. 7. Dowód wpłacenia (wniesienia) wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip-stalowawola.e-zet.pl/pl/163/2/1304/oferty_miasta_przetargi.html. Opłata: 50; Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: płatność za wydanie kompletnej specyfikacji istotnych warunków zamówienia przelewem na konto zamawiającego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2007 godzina 13:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.02.2007, godzina 14:00, Urząd Miasta Stalowa Wola, ul. Wolności 7, sala nr 17.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak. Projekt pn. Przebudowa ul. gen. L. Okulickiego w Stalowej Woli na odcinku od ul. KEN do ul. ks. J. Popiełuszki, realizowany w ramach Działania 1.1 Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego i współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.