eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raba Wyżna › Realizacja projektu systemowegoNowy zawód - nowa perspektywa - lepsze jutro. Program aktywizacji społecznej i zawodowej w Gminie Raba Wyżna.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-29

Raba Wyżna: Realizacja projektu systemowego: Nowy zawód - nowa perspektywa - lepsze jutro. Program aktywizacji społecznej i zawodowej w Gminie Raba Wyżna.
Numer ogłoszenia: 94471 - 2013; data zamieszczenia: 29.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rabie Wyżnej , Raba Wyżna 41, 34-721 Raba Wyżna, woj. małopolskie, tel. 18 2671231, faks 18 2671231.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopsrabawyzna.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.rabawyzna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja projektu systemowego: Nowy zawód - nowa perspektywa - lepsze jutro. Program aktywizacji społecznej i zawodowej w Gminie Raba Wyżna..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAD. NR 1: ORGANIZACJĘ I PRZEPROWADZENIE INDYWIDUALNEGO PORADNICTWA PSYCHOLOGICZNEGO DLA BENEFICJENTÓW OSTATECZNYCH PROJEKTU SYSTEMOWEGO ORAZ OSÓB Z ICH OTOCZENIA W RAMACH ZADANIA: DZIAŁANIA O CHARAKTERZE ŚRODOWISKOWYM. 1. Opis przedmiotu zamówienia: Przeprowadzenie indywidualnego poradnictwa psychologicznego dla B.O. oraz osób z ich otoczenia. termin realizacji od czerwca do października 2013 r. miejsce realizacji: Raba Wyżna w wyjątkowych przypadkach miejsce zamieszkania osoby korzystającej z porady Ilość godzin - 2 godziny miesięcznie przez okres 5 miesięcy - łącznie 10 godzin. Istnieje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.- do 10 godzin w sytuacji pozyskania środków finansowych. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: Indywidualne poradnictwo psychologiczne musi być realizowane przez odpowiednio przygotowanego psychologa tj: psycholog- posiadający wszelkie niezbędne uprawnienia w tym m.in.: pełną zdolność do czynności prawnych, niekaralność, ukończone 5 letnie studia wyższe na kierunku psychologia, posiadanie obywatelstwa polskiego, doświadczenie w pracy psychologicznej- minimum 5 lat ( udokumentowane). systematyczne uczestnictwo w superwizji . ZAD. NR 2: ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE KURSU KUCHARZ DLA 3 UCZESTNIKÓW PROJEKTU SYSTEMOWEGO Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu Kucharz dla 3 uczestniczek projektu systemowego. Termin realizacji zamówienia pomiędzy 10 czerwca 2013r. do 29 sierpnia 2013r. Miejsce realizacji: Zajęcia teoretyczne Raba Wyżna /lub Rabka-Zdrój/lub Nowy Targ Ilość godzin szkolenia - 50 w tym 15 godzin zajęć teoretycznych oraz 35 godzin zajęć praktycznych pełne godziny zegarowe). Część praktyczna powinna odbywać się w pomieszczeniach przystosowanych do obróbki żywności. Przedmiot zamówienia obejmuje organizację kursu Kucharz, w tym min: a) wynajem sali szkoleniowej, b) wynajem pomieszczenia przystosowanego do obróbki żywności, c) zapewnienie wykładowców/instruktorów, d) zapewnienie instruktora praktycznej nauki zawodu, e) pokrycie kosztów wymaganych badań lekarskich, f) zakup materiałów szkoleniowych - dla 3 uczestników kursu + dodatkowy egzemplarz dla Zamawiającego, g) egzamin h) zapewnienie odpowiedniego sprzętu do praktycznej nauki zawodu, produktów żywnościowych oraz innych niezbędnych do prawidłowej realizacji kursu. i) wydanie zaświadczeń o ukończeniu kursu (dostarczenie Zamawiającemu potwierdzonych za zgodność kserokopii z oryginałem zaświadczeń oraz dokumentu potwierdzającego odbiór zaświadczeń) j) zapewnienie serwisu kawowego dla Uczestników projektu na czas zajęć teoretycznych. k) prowadzenie dokumentacji związanej z udziałem B.O w kursie w tym min: potwierdzone za zgodność z oryginałem - listy obecności na zajęciach teoretycznych, potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych, potwierdzenie skorzystania z serwisu kawowego, potwierdzenie przystąpienia do egzaminu oraz pozytywnego zaliczenia egzaminu , kart przeprowadzonych zajęć. Dokumentacja musi być oznakowana zgodnie z wymogami PO KL. szczegółowy opis w zał. nr 1 do SIWZ.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • tylko dla zad. nr 1 - w ilości ok. 10 godzin w sytuacji pozyskania środków finansowych

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wg zał. nr 3 oraz dokumenty wymienione w zał nr 1

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wg zał. nr 3 oraz wymienione w zał. nr 1 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wg zał. nr 3

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wg zał. nr 3 oraz wymienione w zał. nr 1 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wg zał. nr 3

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

szczegółowo opisano w zał. nr 1 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gopsrabawyzna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rabie Wyżnej 34-721 Raba Wyżna 41.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rabie Wyżnej 34-721 Raba Wyżna 41 (UG).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt finansowany ze środków UE.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie indywidualnego poradnictwa psychologicznego dla beneficjentów ostatecznych projektu systemowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Przeprowadzenie indywidualnego poradnictwa psychologicznego dla B.O. oraz osób z ich otoczenia. - termin realizacji od czerwca do października 2013 r. - miejsce realizacji: Raba Wyżna /w wyjątkowych przypadkach miejsce zamieszkania osoby korzystającej z porady/ - Ilość godzin - 2 godziny miesięcznie przez okres 5 miesięcy ( łącznie 10 godzin). Istnieje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.- do 10 godzin w sytuacji pozyskania środków finansowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: organizacja i przeprowadzenie kursu kucharz dla 3 uczestników projektu systemowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu Kucharz dla 3 uczestniczek projektu systemowego. Termin realizacji zamówienia pomiędzy 10 czerwca 2013r. do 29 sierpnia 2013r. Miejsce realizacji: Zajęcia teoretyczne Raba Wyżna lub Rabka-Zdrój/lub Nowy Targ Ilość godzin szkolenia - 50 w tym 15 godzin zajęć teoretycznych oraz 35 godzin zajęć praktycznych pełne godziny zegarowe). Część praktyczna powinna odbywać się w pomieszczeniach przystosowanych do obróbki żywności..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.