Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-07
Lubań: Dostawa ścinarki do poboczy
Numer ogłoszenia: 94446 - 2009; data zamieszczenia: 07.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , ul. J. Dąbrowskiego 29c, 59-800 Lubań, woj. dolnośląskie, tel. 075 6463750, faks 075 6462192.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ścinarki do poboczy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rok produkcji: 2008 - 2009 2. Rodzaj: traktorowa 3. Napęd: hydrauliczny z własnego niezależnego układu hydraulicznego zasilanego z wałka odbioru mocy ciągnika 4. Sterowanie pracą: z kabiny ciągnika elektrohydrauliczne 5. Przyrząd ścinający: talerz odcinający i frez ślimakowy z wymiennymi nożami 6. Szerokość robocza: co najmniej 1200 mm 7. Prędkość robocza: ok. 300 ÷ 1600 m/h 8. Głębokość ścinania maksymalna: co najmniej 100 mm regulowana bezstopniowo 9. Wydajność: do 100 m3 10. Załadunek urobku na skrzynię ładunkową (jadącą przed ciągnikiem ze ścinarką) taśmociągiem o długości min. 5 m 11. Taśmociąg z regulacją odległości wyrzutu urobku 12. Ścinarka wyposażona w tylną szczotkę walcową zamiatającą nawierzchnię asfaltową przy poboczu 13. Ścinarka dostosowana do współpracy z ciągnikiem o mocy co najmniej 110 KM wyposażonego w biegi pełzające (możliwość jazdy z prędkością od 300÷350 m/h 14. Gwarancja:12 miesięcy 15. Czas usunięcia awarii: natychmiastowy, w szczególnych przypadkach maksymalnie do 14 dni 16. Gwarancja zostaje przedłużona o czas usunięcia awarii.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.00.00 - Sprzęt drogowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Niniejsza specyfikacja oraz wszystkie dokumenty do niej dołączone mogą być użyte jedynie w celu sporządzenia oferty. Oferent przedstawia ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji. Oferent ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: a) jest sprzeczna z ustawą, b) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, d) zawiera rażąco niską ceną w stosunku do przedmiotu zamówienia, e) została złożona przez dostawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, f) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawiać na podstawie art. 88 ustawy, lub błędy w obliczeniu ceny, g) dostawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodzi się na poprawienie omyki rachunkowej w obliczeniu ceny, h) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Oferta musi zawierać: 1) Formularz oferty 2) Oświadczenie dostawcy o spełnieniu warunków w związku z art.22 i 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych 3) Zamawiający żąda dokumentów w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej zapisanej stronie za zgodność z oryginałem: a) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B) Wymienione w niniejszej SIWZ dokumenty powinny być oryginałami albo kopiami potwierdzonymi za zgodność z oryginałem przez upoważnionych przedstawicieli dostawcy C) Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (kopia dokumentu niepoświadczona za zgodność z oryginałem) spowoduje wykluczenie dostawcy z postępowania lub odrzucenie oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdluban.bip.net.pl;www.bip.powiatluban.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg
59-800 Lubań
ul.Dąbrowskiego 29c.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2009 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg 59-800 Lubań ul.Dąbrowskiego 29c.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z LUBANIA
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń ZSP w Radogoszczy w ramach zadania inwestycyjnego pn. " Utworzenie Klubu Malucha na 20 miejsc opieki w Radogoszczy, Radogoszcz 61b"
- Przebudowa ulic w ścisłym zabytkowym centrum miasta Lubań.
- Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu - etap I - wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej.
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Uniegoszczy- Gmina Lubań
więcej: przetargi w Lubaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.