eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudka › "Termomodernizacja zagrody leśnej w Siemionach"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-08

Ogłoszenie nr 94441 - 2017 z dnia 2017-06-08 r.

Rudka: "Termomodernizacja zagrody leśnej w Siemionach"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 75363-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Rudka, krajowy numer identyfikacyjny 5051174700000, ul. ul. Olendzka 31, 17123 Rudka, państwo Polska, woj. podlaskie, tel. 857 305 800, faks 857 394 265, e-mail rudka@bialystok.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bialystok.lasy.gov.pl/rudka

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa jednostka administracyjna nieposiadająca osobowości prawnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Termomodernizacja zagrody leśnej w Siemionach"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SA 270.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Termomodernizacja zagrody leśnej w Siemionach z zastosowanie odnawialnych źródeł energii: a) KONSTRUKCJA PODZIEMNA - w pomieszczeniu kotłowni przewiduje się częściowe obniżenie poziomu posadzki (rys. A.09 Rzut piwnic). Ścianki wydzielające obniżenie należy wykonać jako monolityczne ścianki oporowe połączone z płytą zbrojoną obniżenia (zbrojenie oraz wymiary wg rysunku A.29 Detal obniżenia posadzki). Całość posadowiona jest na warstwie chudego betonu gr. 10cm. Pomiędzy płytą a chudym betonem należy wykonać warstwę izolacji przeciw wodnej z papy termozgrzewalnej (przebieg izolacji wg Rysunku A.29). Płytę oraz murki oporowe wykończyć należy gresem technicznym na kleju mrozoodpornym. Należy wykonać miejscowe przewyższenie posadzki (nadlewka z betonu B-20 bez zbrojenia na wysokość 20 cm powyżej projektowanego poziomu posadzki), na cele podstawy dla kotła centralnego ogrzewania. W ścianach zewnętrznych piwnicy projektuje się powiększenie 2 otworów okiennych o 30cm w pionie (obniżenie parapetu). W powstałe w ten sposób otwory należy zamontować drzwi stalowe dwudzielne (drzwi nr Dz4), ocynkowane. Na zewnątrz projektuje się murki oporowe z bloczków betonowych gr. 25 cm, posadowione na warstwie chudego betonu gr. 10cm. Pomiędzy murkami schody terenowe z kostki betonowej nastabilizowanej mechanicznie podsypce piaskowej gr. 30cm (rysunek A.09 Rzut piwnic).Do obsługi kotła projektuje się również kanał nawiewny blaszany typu Z (20x14cm),poprowadzony przez ścianę zewnętrzną piwnicy. b) ŚCIANY ZEWNĘTRZNE - Projektuje się uzupełnienie ścian zewnętrznych (w parterze) obiektu o dwie warstwy izolacji termicznej, po uprzednim usunięciu deskowania zewnętrznego i warstw wykończenia wewnętrznego (izolacja z wełny mineralnej mocowana bezpośrednio do bala konstrukcyjnego). Na kondygnacji poddasza projektuje się wymianę poszycia ścian. Projektuje się nową zewnętrzną stolarkę okienną i drzwiową. Stolarka okienna będzie miała wymiary oraz położenie inne niż pierwotna, brakujące fragmenty ścian z bala należy uzupełnić drewnianymi słupkami o grubości odpowiadającej grubości bala. Warstwy wykończenia ścian zewnętrznych: SZ1 - (ściana zewnętrzna, ocieplana ) układ warstw od zewnątrz: o Szalowanie z desek bejcowanych gr. 22mm - drewno naturalne w odcieniu ciemnego brązu o Wiatroizolacja o Wełna mineralna gr. 5cm / Słupki drewniane 50x30mm o Istniejący bal gr. 12cm o Wełna mineralna gr. 9cm / Słupki drewniane 90x30mm o Folia Pe klejona na zakładach o Płyta GKB gr. 12,mm o Gładź gipsowa SZ2 - (ściana zewnętrzna) układ warstw od zewnątrz: o Szalowanie z desek bejcowanych gr. 22mm - drewno naturalne w odcieniu ciemnego brązu o Wiatroizolacja o Słupki drewniane 50x100mm c) ŚCIANY WEWNĘTRZNE - Projektuje się przesunięcie otworów drzwiowych w ścianach wewnętrznych murowanych. Uzupełnienia należy wykonać z bloczków z gazobetonu. Projektuje się również ściany w technologii lekkiej ( rysunek A.10 Rzut parteru oraz A.11 Rzut poddasza). Warstwy wykończenia ścian wewnętrznych: Sw1 - (ściana wewnętrzna istniejąca) układ warstw: o Tynk gipsowy maszynowy gr. 10mm o Mur istniejący o grubość zmiennej, o Tynk gipsowy maszynowy gr. 10mm Sw2 - (ściana działowa szkieletowa): o Gładź gipsowa - projektowana o 2xpłyta typ GKB 1,25cm - projektowana o Profil CW50 montowany co 40 cm / wypełnienie z wełny mineralnej 5cm -projektowane o 2xpłyta typ GKB 1,25cm - projektowana o Gładź gipsowa - projektowana Sw3 - (ściana wewnętrzna /wypełnienia otworów drzwiowych) układ warstw: o Tynk gipsowy maszynowy gr. 10mm o Bloczek z gazobetonu, grubość wg rysunku A.10 Rzut parteru o Tynk gipsowy maszynowy gr. 10mm d) POSADZKI Istniejące warstwy wykończeniowe posadzek przeznacza się do zerwania. Powierzchnię podłoża należy oczyścić, wyrównać, uzupełnić ewentualne ubytki. Warstwy wykończenia posadzek: P1 - układ warstw od wnętrza: o Gres (wymiaru wg rysunku A.19 Rzut wykończenia parteru) układane na zaprawie klejowej w kolorze jasno-szarym, cokoły systemowe z płytek gres - do wys. 8cm - projektowany; Panele podłogowe, cokoły z MDF o Szlichta cementowa gr. 5cm o 2x folia PE o Istniejący strop monolityczny żelbetowy gr. 11cm o Izolacja termiczna z natryskiwanej pianki poliuretanowej gr. 10cm P2 - układ warstw od wnętrza: o Gres (wymiaru wg rysunku A.19 Rzut wykończenia parteru) układane na zaprawie klejowej w kolorze jasno-szarym, cokoły systemowe z płytek gres - do wys. 8cm - projektowany; Panele podłogowe, cokoły z MDF o Szlichta cementowa gr. 9cm o 2x folia PE klejona na zakładach o Styropian posadzkowy gr. 15cm o 2x folia Pe klejona na zakładach o Podkład betonowy gr. 6cm o Istniejące warstwy wykończenia P3 - układ warstw od wnętrza: o Płytka klinkierowa 20x20cm, układana na mrozoodpornej zaprawie klejowej o Istniejące schody monolityczne e) STROPY Istniejące warstwy wykończeniowe stropu nad parterem przeznacza się do rozebrania. Należy zachować istniejącą konstrukcję z drewnianych belek stropowych, oczyścić, ocenić stan oraz przeprowadzić czynności konserwacyjne i wzmacniające w razie konieczności. Warstwy wykończenia stropu: S1 - układ warstw od zewnątrz: o Płyty OSB3 łączone na klipsy typu H gr. 23mm o Płyty z wełny mineralnej twardej gr. 18cm o Folia PE klejona na zakładach o Deskowanie pełne gr. 3cm - bejcowane w kolorze naturalnego drewna o Istniejące belki stropowe w obuwie wg rysunku detalu f) SCHODY DREWNIANE WEWNĘTRZNE Projektuje się schody drewniane (wg rysunku A.23 Rysunek schodów do piwnicy), w miejsce istniejących, przeznaczonych do rozbiórki. Schody policzkowe z balustradą drewnianą mocowaną jednostronnie na metalowe obejmy. Należy użyć drewna impregnowanego w kolorze naturalnym. g) WYKOŃCZENIE SUFITÓW /SUFITY PODWIESZANE Sufity wykończone jako deskowanie pełne stropu nad parterem, bejcowane w kolorze naturalnego drewna. W pomieszczeniach łazienek i spiżarni projektuje się sufity podwieszane z płyt gipsowo- kartonowych na stelażu z profili stalowych. Na suficie podwieszanym oraz z deskowania pełnego , zamontowano oprawy oświetleniowe, lokalizacja i rodzaj oprawy przedstawiono na rysunkach kładów sufitów. Szczegółowe dane dotyczące opraw wg projektu wykonawczego instalacji elektrycznych. h) STOLARKA OKIENNA I DRZWIOWA Drzwi zewnętrzne drewniane pełne, w kolorze naturalnego drewna o ciemnobrązowym odcieniu. Drzwi o współczynniku przenikania ciepła U=1,5 W/(m2*k). Drzwi wewnętrzne drewniane. Szczegółowe dane dotyczące rodzaju wykończenia wg rysunku Wykaz stolarki okiennej i drzwiowej wewnętrznej. Okna zewnętrzne drewniane izolowane termicznie: współczynnik przenikania ciepła U=1,1 W/(m2*k), szklenie podwójne, okna rozwieralno -uchylne. Profil okienny w kolorze naturalnego drewna w odcieniu ciemno-brązowym. Okna zewnętrzne drewniane nie izolowane termicznie:, szklenie podwójne, okna rozwieralne. Profil okienny w kolorze naturalnego drewna w odcieniu ciemno-brązowym. Parapety zewnętrzne z blachy stalowej powlekanej w kolorze ciemno-brązowym. Parapety wewnętrzne drewniane lakierowane w kolorze naturalnego drewna w odcieniu ciemnego brązu. i) WYKOŃCZENIE WEWNĘTRZNE o Ściany Ściany otynkować tynkami gipsowymi maszynowymi kat. III gr. 10mm. Elementy płyt GK wykończyć gładziami gipsowymi. Tynki malowane farbami lateksowymi w kolorze białym NCS S 0300-N i jasnobeżowym NCS 0605-Y30R . wg rysunku A.10 Rzut parteru. W pomieszczeniach higieniczno - sanitarnych ściany wyłożyć glazurą do wysokości 2,1m (mierzona od wysokości posadzki) zastosowano glazurę jasnobeżową, o wymiarach 30x60, układaną horyzontalnie (wg. Rysunku A.27 Rozwinięcia ścian łazienek oraz A.28 Rozwinięcia ścian łazienki); W pomieszczeniach kuchni i aneksów kuchennych zastosować pas z glazury na wysokość od blatu do spodu szafki wiszącej, na całej jego szerokości - zastosowano glazurę jasno-beżową, jednolitą o wymiarach 30x60cm, układaną horyzontalnie o Posadzki Wykończenie posadzki w pomieszczeniach podzielono na cztery typy: gres techniczny 30x30cm, gres szkliwiony 60x60cm, terakota 60x60cm, gres szkliwiony 30x30cm i panele podłogowe laminowane. Podział, kolorystyka oraz typy zastosowanych wykończeń wg Rzutu wykończenia parteru. Zastosowano listwy dylatacyjne do wykładzin ceramicznych. Ramiona listwy zatopić w kleju do posadzek. Listwa powinna przyjmować ruchy do +5mm, oraz nie powinna wymagać specjalistycznej konserwacji. Zastosowano dedykowane listwy rozdzielające na linię styku posadzki i paneli podłogowych. Listwy w kolorze srebrnym z aluminium anodowanego. j) WYKOŃCZENIE ZEWNĘTRZNE Wykończenie posadzki tarasu: zastosowano płytkę klinkierową w kolorze palonej cegły, o wymiarach 20x20cm, wraz z systemowymi stopnicami klinkierowymi 20x20cm w kolorze palonej cegły. Projektuje się zewnętrzne okiennice drewniane (wg rysunku A.25 Okiennice), w kolorze naturalnego drewna odpowiadającego kolorowi stolarki okiennej. Okucia okiennic oraz blokada otwartej okiennicy w kolorze czarnym. k) WENTYLACJA W pomieszczeniach objętych przebudową projektuje się wykorzystanie istniejącej wentylacji grawitacyjnej. W pomieszczeniu toalety (pom. nr. 20), gdzie dodawana jest wentylacja grawitacyjna, należy wykonać otwornicą otwory w stropie parteru oraz dachu, wg rysunków A.10, A. 11. A.12. Następnie rozprowadzić przewody wentylacyjne za pomocą rur SPIRO do określonych miejsc. Wylot należy zakończyć anemostatem mocowanym w suficie z płyt GKB. l) INSTALACJE ELEKTRYCZNE o Instalacje oświetlenia ogólnego, o Instalacje oświetlenia ewakuacyjnego, o Instalacje gniazd wtyczkowych ogólnych, o Rozdzielnica główna RL1, o Rozdzielnica RL2, o Główny przeciwpożarowy wyłącznik prądu, o Ochrona przeciwporażeniowa, o Ochrona przeciwprzepięciowa, o Połączenia kablowe. Urządzenia związane z elektrownią fotowoltaiczną: o Panele fotowoltaiczne o Falowniki o Połączenia kablowe DC o Połączenia kablowe AC o System nadzoru elektrowni o Instalacja odgromowa o Analiza produktywności elektrowni m) INSTALACJE SANITARNE o instalacje wodociągowo - kanalizacyjne, o instalację centralnego ogrzewania grzejnikową, o instalację technologiczną pompy ciepła powietrze - woda na cele przygotowania cwu oraz kotła na paliwo stałe. 2 Zakres prac obejmuje: a) wykonanie pełnego zakresu robót ujętych w projekcie, b) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (zorganizowanie placu budowy, zaplecza budowy, uporządkowania terenu po pracach itp.), c) prowadzenie pełnej obsługi geodezyjnej w czasie robót, d) wykonanie dokumentacji powykonawczej e) wykonanie instrukcji i oznakowań obiektów zgodnie z obowiązującymi przepisami f) zorganizowanie i przeprowadzenie prób, badań i odbiorów, g) uporządkowanie i odtworzenie terenu po zakończeniu budowy, h) zapewnienie w okresie gwarancji pełnego i nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego i) odpady inne niż niebezpieczne, powstałe w trakcie realizacji inwestycji - gromadzić w sposób selektywny i bezpieczny dla środowiska oraz wykorzystać gospodarczo lub odprowadzić na składowisko komunalne. j) odpady niebezpieczne powstałe w trakcie realizacji inwestycji - gromadzić w sposób bezpieczny dla środowiska oraz przekazać specjalistycznej firmie zajmującej się utylizacją tego typu odpadów. k) Wykonanie kosztorysu powykonawczego sporządzonego metodą kalkulacji szczegółowej na roboty ujęte w audycie energetycznym w oparciu o załączoną do SIWZ dokumentację projektową (dołączone przedmiary robót należy traktować informacyjnie i pomocniczo) Audyt energetyczny zostanie przekazany wykonawcy po zawarciu umowy. 3 Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne. 45321000-3 Izolacja cieplna 45332300-6 Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 45331110-0 Instalowanie kotłów 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45311100-1 Roboty w zakresie okablowania 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45315600-4 Instalacje niskiego napięcia 45315700-5 Instalowanie stacji rozdzielczych 45312310-3 Ochrona odgromowa 45317000-2 Inne instalacje elektryczne 4 W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia w szczególności w dokumentacji projektowej lub w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przy realizacji przedmiotu zamówienia materiałów i rozwiązań równoważnych. Za materiały i urządzenia równoważne Zamawiający uzna materiały i urządzenia dopuszczone do stosowania w budownictwie pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji przetargowej. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania równoważności zaoferowanych materiałów i urządzeń w stosunku do materiałów i urządzeń wymaganych przez Zamawiającego, zgodnie z dokumentacją przetargową. 5 Zamawiający wymaga, aby wszystkie materiały i urządzenia użyte do realizacji zamówienia były dopuszczone do stosowania w budownictwie i posiadały oznaczenie co najmniej pierwszego gatunku jakości (I gat.). 6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: a) Projekt budowlany i wykonawczy. b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. c) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. d) Projekt umowy. e) Obowiązujące normy i przepisy w tym przepisy prawa budowlanego, zamówień publicznych i ochrony środowiska. f) Przedmiary robót jako element pomocniczy nie mający wpływu na zakres przedmiotu zamówienia oraz cenę oferowaną za jego wykonanie, którą należy podać zgodnie z zapisami rozdziału XIII SIWZ. 7 Na wykonany przedmiot zamówienia zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jego właściwości i jakości na okres co najmniej 48 miesięcy od daty jego odbioru przez Zamawiającego. Ujawnione w okresie gwarancji wady będą usunięte przez wykonawcę na jego koszt i jego staraniem. 1. Uprawnienia i obowiązki wykonawcy w zakresie udzielonej gwarancji określają art. 577 - 581 Kodeksu cywilnego, z uwzględnieniem, SIWZ oraz zapisów umowy, której projekt stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie szkody i straty, które spowoduje w wykonania swoich zobowiązań z tytułu udzielonej gwarancji. 3. Wszelkie świadczenia związane z realizacją niniejszej gwarancji przez Wykonawcę będą wykonywane bez odrębnego wynagrodzenia. 8 Odpowiedzialność wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy trwa co najmniej 48 miesięcy o daty jego odbioru przez Zamawiającego. 9 Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3 a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał pracowników fizycznych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy do wykonywania robót ogólnobudowlanych, instalacyjnych sanitarnych i instalacyjnych elektrycznych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45321000-3, 45332300-6, 45330000-9, 45332400-7, 45331110-0, 45310000-3, 45311100-1, 45311200-2, 45315600-4, 45315700-5, 45312310-3, 45317000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT590800.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
"TARTAK BRONEK" Mieczysław Bronisz, tartak_bronek@wp.pl, ul. 3 Maja 11, 08-210, Platerów, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 638064.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 638064.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 638064.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.