eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › REALIZACJA ZEWNĘTRZNEJ KAMPANII REKLAMOWEJ NA NOŚNIKACH WIELKOFORMATOWYCH ORAZ NA ŚRODKACH KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ na potrzeby projektu W poszukiwaniu pracy - alternatywne formy zatrudnienia osób niepełnosprawnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-08

Katowice: REALIZACJA ZEWNĘTRZNEJ KAMPANII REKLAMOWEJ NA NOŚNIKACH WIELKOFORMATOWYCH ORAZ NA ŚRODKACH KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ na potrzeby projektu W poszukiwaniu pracy - alternatywne formy zatrudnienia osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 94432 - 2013; data zamieszczenia: 08.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 59002 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy, ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REALIZACJA ZEWNĘTRZNEJ KAMPANII REKLAMOWEJ NA NOŚNIKACH WIELKOFORMATOWYCH ORAZ NA ŚRODKACH KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ na potrzeby projektu W poszukiwaniu pracy - alternatywne formy zatrudnienia osób niepełnosprawnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zewnętrznej kampanii reklamowej na nośnikach wielkoformatowych wolnostojących (billboardy) oraz reklam na środkach komunikacji miejskiej na potrzeby projektu W poszukiwaniu pracy - alternatywne formy zatrudnienia osób niepełnosprawnych. Część I. Kampania na nośnikach wielkoformatowych typu billboard Do zadań Wykonawcy należeć będą: dostosowanie przekazanych projektów graficznych (trzy różne wzory) do wskazanych nośników typu billboard, druk (wraz z niezbędnym zapasem wymaganym przez właściciela nośników), rozmieszczenie plakatów na billboardach, monitoring kampanii oraz raport z ekspozycji, według poniższych założeń Zamawiającego: 1. Ogólna liczba nośników - 160 szt. 2. Obszar ekspozycji: województwo śląskie 3. Terminy ekspozycji nośników - kwiecień 2013r. 4. Minimalny czas nieprzerwanej ekspozycji na danym nośniku - dwa tygodnie 5. Opis nośników: a. nośnik wielkoformatowy typu billboard o formacie ekspozycji 5,04m x 2,38m - liczba nośników 100szt. b. nośnik wielkoformatowy typu billboard o formacie ekspozycji 6m x 3m - liczba nośników - 60 szt. - Ww nośniki mają być wolnostojące, podświetlane w 100 procentach, umieszczone na trwałej metalowej konstrukcji o minimalnej wysokości 3 m, zlokalizowane w pobliżu centrów handlowo-przemysłowych, głównych ciągów komunikacyjnych (trasy wylotowe, dojazdowe, mosty, obwodnice, tzw. ciągi miejskie), dworców PKPPKS oraz w pobliżu szkół i uczelni. Każdy billboard (nośnik) ma posiadać estetyczną, wolną od jakichkolwiek graffiti lub innych malowideł, nie zniszczoną i nie uszkodzoną ramę. Reklama umieszczona na bilbordzie winna być w całości widoczna (nie zasłonięta przez krzewy, drzewa itp.). - nośniki zlokalizowane we wszystkich 8 podregionach województwa śląskiego tj. częstochowskim, bytomskim, sosnowieckim, gliwickim, katowickim, rybnickim, tyskim, bielskim. 6. Zadania dla Wykonawcy: a. W dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia podziału nośników na poszczególne miastapowiaty woj. śląskiego oraz szczegółowej propozycji punktów, w których umieszczone będą nośniki, b. W terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, Wykonawca przedstawi projekty reklam dostosowane do nośnika o wymiarach 6mx3m (Zamawiający udostępni projekty reklam dostosowane do nośnika o wymiarach 5,04m x 2,38m) c. Wykonawca zapewni równomierny druk i rozłożenie na nośnikach różnych wzorów plakatów, d. Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp on-line do danych umożliwiających kontrolę kampanii e. W przypadku uszkodzenia lub zniszczenia któregokolwiek z eksponowanych plakatów, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego oraz naprawy na własny koszt danej ekspozycji w ciągu 48 godz. od momentu zauważenia lub zgłoszenia usterki, f. Wykonawca ponadto zobowiązany jest do dostarczenia w ciągu 5 dni roboczych po każdorazowym zakończeniu ekspozycji: podpisanego zestawienia eksponowanych nośników, z wyszczególnieniem dokładnej lokalizacji każdego z nich i czasu ekspozycji oraz fotoserwisu zapisanego na płycie DVDCD; zdjęcia z kampanii wykonane w takim miejscu, aby możliwa była jednoznaczna identyfikacja każdego z nośników (zgodnie z zestawieniem wskazanym w punkcie a. g. Wykonawca, po zakończonej kampanii zapewni utylizację eksponowanych plakatów h. Wykonawca musi opatrzyć nośniki logotypami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, WUP, Śląskie - pozytywna energia, flagą UE z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, adresem strony internetowej www.sprawni-niepelnosprawni.pl, zastosowane zgodnie z dokumentem Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Część II. Kampania na środkach komunikacji miejskiej. 1. Do zadań Wykonawcy należeć będą: przygotowanie i obsługa kampanii reklamowej na i w autobusach komunikacji miejskiej w województwie śląskim, tj: a. druk 350 plakatów formatu A3 w pięciu wersjach graficznych (druk dwustronny, 4+4) oraz ich montaż, miesięczna ekspozycja i demontaż w autobusach komunikacji miejskiej we wszystkich miastach na prawach powiatu w województwie śląskim. Plakaty mają być wydrukowane na papierze kreda mat o minimalnej gramaturze 220gm3. Plakaty mają być usytuowane w ramkach lub na wewnętrznych szybach bocznych pojazdów obok wejściawyjścia pasażerów. Zamawiający dopuszcza następującą liczbę plakatów w jednym autobusie: - w przypadku autobusu przegubowego - maksymalnie 4 sztuki - w przypadku autobusu krótkiego - maksymalnie 2 sztuki. Termin ekspozycji plakatów - kwiecień 2013r. Uwaga: w dniu podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy projekty graficzne plakatów przystosowane do kampanii na nośnikach wielkoformatowych typu citylight, a Wykonawca dostosuje je do wymaganego nośnika typu plakat A3, przy zachowaniu wszystkich niezbędnych elementów grafiki. b. druk, miesięczna ekspozycja, montaż i demontaż reklam na autobusach komunikacji miejskiej (w trzech wersjach graficznych) w postaci oklejenia 50 autobusów w wersji full back (cały tył) kursujących na terenie wszystkich miast na prawach powiatu na terenie województwa śląskiego. Termin ekspozycji reklam typu full back - kwiecień 2013r. Uwaga: w dniu podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy projekty graficzne plakatów przystosowane do kampanii na nośnikach wielkoformatowych typu billboard/citylight, a Wykonawca dostosuje je do wymaganego nośnika typu reklama autobusowa full back, przy zachowaniu wszystkich niezbędnych elementów grafiki. c. Przygotowanie i miesięczna emisja 30 sekundowych spotów reklamowych (łącznie, emitowane będą 3 różne spoty naprzemiennie) na ekranach LCD w 120 autobusach kursujących na terenie następujących miast: Chorzów, Katowice, Sosnowiec, Siemianowice Śląskie, Świętochłowice, Zabrze, Gliwice, Piekary Śląskie, Ruda Śląska, Jastrzębie Zdrój, Rybnik, Żory, Częstochowa, Dąbrowa Górnicza. Emisja reklam w blokach 10-minutowych, tj. każdy z trzech spotów reklamowych będzie emitowany średnio 6 razy na godzinę. Termin ekspozycji spotów na ekranach LCD: kwiecień 2013r. Uwaga: w dniu podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy gotowe spoty reklamowe przystosowane do emisji telewizyjnej ze ścieżką audio, a Wykonawca dostosuje je do wymaganego nośnika ekran LCD w autobusie (wersja bez ścieżki audio), przy zachowaniu wszystkich niezbędnych elementów grafiki. Wykonawca zaproponuje do akceptacji Zamawiającemu tekst, który będzie wyświetlany jako tło spotu reklamowego. 2. Zadania dla Wykonawcy: a. Zamawiający dopuszcza, aby w jednym autobusie Wykonawca umieścił równocześnie dwie lub trzy formy reklamy o których mowa w pkt 1 a, b, c. b. W dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia podziału nośników na poszczególne miasta woj. śląskiego oraz szczegółowej propozycji punktów, w których umieszczone będą nośniki (z uwzględnieniem nr bocznego autobusu oraz trasy, na której kursuje). c. W terminie 5 dni od dnia podpisania umowy, Wykonawca przedstawi projekty reklam dostosowane do nośników typu plakat A3 oraz do oklejenia autobusów w formacie full back, d. W terminie 8 dni od dnia podpisania umowy, Wykonawca przedstawi projekty spotów dostosowane do emisji na ekranie LCD w autobusie, e. Wykonawca zapewni równomierny druk i rozłożenie oraz emisję na nośnikach różnych wzorów plakatów i spotów reklamowych, f. W przypadku uszkodzenia lub zniszczenia któregokolwiek z eksponowanych plakatów bądź awarii ekranu LCD, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego oraz naprawy na własny koszt danej ekspozycji lub ekranu w ciągu 48 godz. od momentu zauważenia lub zgłoszenia usterki, g. Wykonawca ponadto zobowiązany jest do dostarczenia w ciągu 5 dni roboczych po zakończeniu całej kampanii: podpisanego zestawienia eksponowanych nośników, z wyszczególnieniem dokładnej lokalizacji każdego z nich, jak również czasu ekspozycji i emisji; h. Wykonawca musi opatrzyć nośniki logotypami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, WUP, Śląskie - pozytywna energia, flagą UE z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, adresem strony internetowej www.sprawni-niepelnosprawni.pl, zastosowane zgodnie z dokumentem Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Usługa współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Kampania na nośnikach wielkoformatowych typu billboard

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stroer Media Sp. z o.o. Sp. komandytowa, ul. Belwederska 6A,, 00-762 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 110420,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 135650,60

  • Oferta z najniższą ceną: 116000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 135650,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.