eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karczmiska › Odnowa centrum miejscowości Karczmiska Pierwsze wraz z rewitalizacją parku - Etap II Roboty budowlane

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-08

Karczmiska: Odnowa centrum miejscowości Karczmiska Pierwsze wraz z rewitalizacją parku - Etap II Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 94428 - 2013; data zamieszczenia: 08.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Karczmiska , ul. Centralna 17, 24-310 Karczmiska, woj. lubelskie, tel. 81 8287026, faks 81 8287026 w. 25.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.karczmiska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa centrum miejscowości Karczmiska Pierwsze wraz z rewitalizacją parku - Etap II Roboty budowlane.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na obszarze zabytkowego zespołu dworsko - parkowego w Karczmiskach Pierwszych, wpisanego do rejestru zabytków województwa lubelskiego pod nr A 786, dz. ew. nr 1108/2, polegających na wykonaniu: w części I zamówienia - rozbudowa oświetlenia parkowego: roboty przygotowawcze, wykopy, kładzenie kabli i rur osłonowych, ustawianie lamp oświetleniowych roboty wykończeniowe. w części II zamówienia - budowa alejki parkowej: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, nawierzchnie, roboty wykończeniowe w części III zamówienia - budowa ogrodzenia wewnętrznego. Opis - jednorodne, lekkie z przęsłami stalowymi w postaci prostych przęseł ujętych w ramę stalową na cokole betonowym, dylatowane co 10 przęseł. Różnice w poziomie terenu należy redukować na słupkach utrzymujących wysokość cokołu nie mniejszą niż 20 cm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi - Załącznik Nr 2 do SIWZ - przedmiary robót i Załącznik nr 8 do SIWZ - dokumentacja techniczna dla poszczególnych robót. Jeżeli w dokumentacji projektowej pojawiają się nazwy własne firm, producentów, urządzeń i materiałów, Zamawiający zastrzega, iż nazwy te należy rozumieć jako określenie wzoru, typu i dopuszcza również zastosowanie rozwiązań równoważnych. Za równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały o nie gorszych właściwościach i parametrach technicznych, których zastosowanie podczas przedmiotowych robót budowlanych nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej i warunkach zawartych w pozwoleniach na budowę. Do zakresu prac będących przedmiotem zamówienia należy także: zorganizowanie we własnym zakresie zaplecza budowy, zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i sprawdzeń, odbiorów oraz ewentualne uzupełnienie dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia, wykonanie i przekazanie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, po zakończeniu robót doprowadzenie do należytego stanu terenu budowy, dostarczenie Zamawiającemu dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.23.30.00-9, 45.31.43.00-4, 45.23.14.00-9, 28.82.53.00-4, 45.31.51.00-9, 45.34.20.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium w następujących kwotach: Dla części nr 1 - 1000,00 zł Dla części nr 2 - 200,00 zł Dla części nr 3 - 4000,00 zł. Wadium dla wszystkich części wynosi - 5200,00 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr 81 8734 0008 0040 0299 2000 0070 w Powiatowym Banku Spółdzielczym w Opolu Lubelskim Oddział w Karczmiskach. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 22.03.2013 r. do godz. 1000. Wadium wnoszone w innych formach niż w pieniądzu należy zdeponować w oryginale w kasie Urzędu Gminy w Karczmiskach, ul. Centralna 17, 24-310 Karczmiska, pok. nr 11.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający poprzestaje na ogólnym sformułowaniu tego warunku. Ocena spełnia nie spełnia na podstawie oświadczenia - którego wzór stanowi zał. nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga od Wykonawcy doświadczenia w prowadzeniu robót budowlanych zgodnych z przedmiotem zamówienia. Należy wykazać wykonanie co najmniej 1 zadania zgodnego z przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż: budowa alejek (parkowych, chodników itp.) - 12 000,00 zł; budowa oświetlenia (parkowego, ulicznego, na terenach zielonych itp.) - 50 000,00 zł, budowa ogrodzenia (z przęseł metalowych) - 200 000,00 zł. Należy przedłożyć wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnia nie spełnia na podstawie oświadczenia - którego wzór stanowi zał. nr 3 do SIWZ, wykazu robót, którego wzór stanowi zał. nr 5 do SIWZ z poświadczeniem czy roboty zostały wykonane należycie, czy nie należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający poprzestaje na ogólnym sformułowaniu tego warunku. Ocena spełnia nie spełnia na podstawie oświadczenia - którego wzór stanowi zał. nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na prowadzenie prac na terenie wpisanym do rejestru zabytków osoby kierujące tymi pracami powinny posiadać uprawnienia, o których mowa w § 23 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań architektonicznych. - Minimum 1 osoba kierująca robotami budowlanymi Ocena spełnia nie spełnia na podstawie oświadczenia - którego wzór stanowi zał. nr 3 do SIWZ, wykazu osób, którego wzór stanowi zał. nr 6 do SIWZ oraz w przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów - pisemne zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy osób w przedmiotowym zamówieniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien przedłożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnia nie spełnia na podstawie oświadczenia - którego wzór stanowi zał. nr 3 do SIWZ oraz stosownych dokumentów. Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, wymaga się przedłożenia: - w przypadku korzystania z zasobów finansowych - informacji o tym podmiocie z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których podmiot posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W niniejszym postępowaniu dopuszcza się zmianę umowy: 1) w przypadku zmian przepisów prawa, których treść oddziałuje pośrednio lub bezpośrednio na postanowienia umowy poprzez dostosowanie treści umowy do bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, 2) zmianę w zakresie osób nadzorujących wykonanie umowy z obu stron, 3) Zmiany wynagrodzenia brutto w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, 4) uzasadnione zmiany w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, a zmian tych nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy, 5) Zmianę umówionego terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: a) z powodu wystąpienia uzasadnionych dodatkowych okoliczności, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy, b) z powodu okoliczności siły wyższej, np. czynników pogodowych, wystąpienia zdarzenia losowego, w szczególności zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniu szkody w znacznych rozmiarach. 6) W przypadku zmian organizacyjno-prawnych występujących po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.karczmiska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Karczmiskach, ul. Centralna 17, 24-310 Karczmiska pok. nr 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Karczmiskach, ul. Centralna 17, 24-310 Karczmiska Sekretariat pok. nr 21.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007 - 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rozbudowa oświetlenia parkowego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje - roboty przygotowawcze, wykopy, kładzenie kabli i rur osłonowych, ustawianie lamp oświetleniowych, roboty wykończeniowe.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi - Załącznik Nr 2 do SIWZ - przedmiary robót i Załącznik nr 8 do SIWZ - dokumentacja techniczna. Do zakresu prac będących przedmiotem zamówienia należy także: zorganizowanie we własnym zakresie zaplecza budowy, zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i sprawdzeń, odbiorów oraz ewentualne uzupełnienie dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia, wykonanie i przekazanie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, po zakończeniu robót doprowadzenie do należytego stanu terenu budowy, dostarczenie Zamawiającemu dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.43.00-4, 45.23.14.00-9, 28.82.53.00-4, 45.31.51.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa alejki parkowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje - roboty przygotowawcze, roboty ziemne, nawierzchnie, roboty wykończeniowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi - Załącznik Nr 2 do SIWZ - przedmiary robót i Załącznik nr 8 do SIWZ - dokumentacja techniczna dla poszczególnych robót. Do zakresu prac będących przedmiotem zamówienia należy także: zorganizowanie we własnym zakresie zaplecza budowy, zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i sprawdzeń, odbiorów oraz ewentualne uzupełnienie dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia, wykonanie i przekazanie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, po zakończeniu robót doprowadzenie do należytego stanu terenu budowy, dostarczenie Zamawiającemu dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.23.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa ogrodzenia wewnętrznego parku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje wykonania ogrodzenia wewnątrz parku. Krótki opis - jednorodne, lekkie z przęsłami stalowymi w postaci prostych przęseł ujętych w ramę stalową na cokole betonowym, dylatowane co 10 przęseł. Różnice w poziomie terenu należy redukować na słupkach utrzymujących wysokość cokołu nie mniejszą niż 20 cm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi - Załącznik Nr 2 do SIWZ - przedmiary robót i Załącznik nr 8 do SIWZ - dokumentacja techniczna. Do zakresu prac będących przedmiotem zamówienia należy także: zorganizowanie we własnym zakresie zaplecza budowy, zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i sprawdzeń, odbiorów oraz ewentualne uzupełnienie dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia, wykonanie i przekazanie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, po zakończeniu robót doprowadzenie do należytego stanu terenu budowy, dostarczenie Zamawiającemu dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.