eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesławiec › Remont dachu na budynku Miejskiego Przedszkola Publicznego Nr 5 przy ul. Zygmunta Augusta 16 b w Bolesławcu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-07

Bolesławiec: Remont dachu na budynku Miejskiego Przedszkola Publicznego Nr 5 przy ul. Zygmunta Augusta 16 b w Bolesławcu
Numer ogłoszenia: 94405 - 2008; data zamieszczenia: 07.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedszkole Publiczne nr 5, ul. Zygmunta Augusta 16b, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 075 732 26 61.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.boleslawiec.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu na budynku Miejskiego Przedszkola Publicznego Nr 5 przy ul. Zygmunta Augusta 16 b w Bolesławcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dachu na budynku Miejskiego Przedszkola Publicznego Nr 5 przy ul. Zygmunta Augusta 16 b w Bolesławcu w zakresie: 1. Rozebranie obróbek murów ogniowych, pasa nadrynnowego i gzymsu podrynnowego - 91.08 m2; 2. Rozebranie rynien - 93,50 m; 3. Rozebranie rur spustowych z PCV - 40,60m; 4. Pokrycie dachu papą termozgrzewalną - 580,495 m2; 5. Wykonanie obróbki z papy nawierzchniowej ścian bocznych, murów ogniowych oraz kominów - 53,744 m2; 6. Wykonanie obróbki blacharskiej z blachy powlekanej - 34,074 m2; - docisk na ścianie bocznej i kominach - pas nadrynnowy 7.Wykonanie obróbek z blachy cynkowo-tytanowej - 80,420 m2; - gzyms podrynnowy - obróbka wierzchu ogniomurów 8. Wykonanie obróbek z blachy stalowej ocynkowanej - 19,750 m2; - czapki na kominach ponad dachem 9. Montaż rynien dachowych półokrągłych o śr. 15 cm z blachy cynkowo-tytanowej - 93,50m 10. Montaż rur spustowych okrągłych o śr. 10 cm z blachy cynkowo-tytanowej - 40,60 m. 11. Demontaż podejścia odpływowego z rur żeliwnych o śr. 150 mm - 4 szt. 12. Wymiana podejścia z rur PCV o śr. 110 mm łączonych metodą wciskową pod czyszczak - 4 szt. 13. Wstawienie czyszczaka kanalizacyjnego z PCV o śr. 100 mm - 6 szt 14. Spoinowanie kominów z cegły klinkierowej suchą zaprawą do spoinowania wodoodporną - 47,248 m2; 15. Wymianę instalacji odgromowej - 118 m. 16. Wymianę podokienników z blachy powlekanej 40x100 cm - 3 szt. 17. Remont naświetli piwnicznych z płaskownika 100x100 cm - 2 szt. - demontaż - wykonanie i montaż zawiasów oraz zamknięć na kłódkę, malowanie - ponowny montaż

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.19.10 - Naprawa dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.19.10 - Naprawa dachów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 04.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. 2. Warunki dodatkowe: 2.1. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na wykonane prace co najmniej 5 lat gwarancji. 2.2. Zrealizowanie przez Wykonawcę w ostatnich 5 latach co najmniej 2 zamówień (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia. 2.3. Wykonawca dysponuje do kierowania robotami pracownikami posiadającymi uprawnienia do realizacji robót budowlanych określonymi przepisami Prawa budowlanego. 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców metodą spełnia - nie spełnia. 4. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 5. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą ( art. 24 ust. 4 ustawy).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Formularz ofertowy - zał. Nr 1. 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. Nr 2. 4. Wykaz osób, które będą pełnić funkcje kierownicze przy realizacji zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności (Zał. Nr 3) - do załącznika należy dołączyć kserokopie uprawnień do realizacji robót budowlanych oraz aktualne zaświadczenia potwierdzające przynależność wymienionych osób do Izby Inżynierów Budownictwa, 5. Wykaz wykonanych zamówień zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające rodzajem do przedmiotu zamówienia wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (załączyć należy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie np. co najmniej 2 referencje ) - zał. Nr 4. 6. Dane dotyczące podwykonawców i zakresu prac przewidywanych im do przekazania (nazwa i adres podwykonawcy, zakres prac przewidywanych do powierzenia, uprawnienia zawodowe) - (Zał. Nr 5 ). UWAGA: Jeżeli Wykonawca przewiduje podwykonawców, należy wypełnić i załączyć do oferty przetargowej Załącznik Nr 5 wraz z oświadczeniem podwykonawcy o gotowości współpracy. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje podwykonawców, należy wpisać w w/w załączniku nie dotyczy i również załączyć go do oferty. 7. Kosztorys ofertowy. UWAGA: a) dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo poświadczonych przez wykonawcę kopii. b) jeżeli dokumenty podpisuje osoba nie wymieniona w dokumentach z pkt.1, należy dołączyć pełnomocnictwo dla tej osoby. W przypadku kserokopii, pełnomocnictwo musi być podpisane za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa. Zamawiający, przed podpisaniem umowy może zażądać do wglądu oryginał lub notarialnie potwierdzona kopię pełnomocnictwa. c) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych w punkcie 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.boleslawiec.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać osobiście w budynku Miejskiego Przedszkola Publicznego Nr 5 (kancelaria) przy ul. Zygmunta Augusta 16 b w Bolesławcu w godz. 9-14..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Miejskie Przedszkole Publiczne Nr 5, ul. Zygmunta Augusta 16 b, 59-700 Bolesławiec (kancelaria)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.