eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemirowice › dostawa części zamiennych do wojskowych pojazdów mechanicznych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-10

Siemirowice: dostawa części zamiennych do wojskowych pojazdów mechanicznych
Numer ogłoszenia: 9439 - 2012; data zamieszczenia: 10.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4653 , 84-313 Siemirowice, woj. pomorskie, tel. 059 8614186, faks 059 8614183.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojskowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa części zamiennych do wojskowych pojazdów mechanicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest sukcesywna dostawa części zamiennych do wojskowych pojazdów mechanicznych typu: Autosan H9-20; Jelcz 315,325,415,417,442,642,662; Urał 4320 (silnik KAMAZ); Urał 375; Star 200, 1142, 266; Ursus 912, 902, 360P, przyczepa transportowa D-46s, D-47a ; Lublin, Honker 2324; Fiat 250 Ducato 2,2Multijet, 2,3Multijet; SCAM SM35 4x4 Sanitarka; Volkswagen T4 Transporter 2,5TDI; Quad Outlander MAX 800 Can-am (Bombardier E, H,EM). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 2 i 3 do SIWZ. Podane w formularzu (załącznik nr 2 do SIWZ) numery katalogowe producenta pojazdu występują wyłącznie w celu precyzyjnego określenia asortymentu (nie oznacza to, że Zamawiający żąda dostawy części zamiennych o wskazanych numerach katalogowych, dopuszczone są części zamienne o równoważnej jakości po uprzednim zaakceptowaniu ze strony Zamawiającego). Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod względem producenta (importera) części i podzespołów. Zamawiający dopuszcza zamienniki, wyprodukowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcyjnymi ustalonymi przez producenta pojazdów o jakości nie gorszej niż części stosowane do montażu tych pojazdów. Zamawiający zastrzega sobie prawo, w przypadku zaproponowania części równoważnych, do zażądania zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczony asortyment odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym, tzn. zostały wyprodukowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami ustalonymi przez producenta pojazdu. Wykonawca dostarczy artykuły objęte gwarancją, których termin ważności nadany przez producenta jest nie krótszy niż 12 miesięcy. Wykonawca dostarczy części zamienne fabrycznie nowe (nieregenerowane), nieużywane, w I kategorii. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć części zamienne, które wykonane są zgodnie z Branżową Normą lub Polską Normą. W przypadku wątpliwości Wykonawca przedstawi Zamawiającemu stosowne poświadczenie. Części zamienne będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb Zamawiającego, od dnia podpisania umowy do 30.04.2012 r. Wielkość dostarczenia każdej partii przedmiotu zamówienia będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy. Wykonawca dostarczy zamówione części, swoim transportem, w ciągu 72 godziny (dni robocze do godz. 15.00), od chwili złożenia zamówienia (telefonicznie lub pisemnie). ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie możliwość telefonicznego lub pisemnego korygowania ilości zamówionego towaru z dobowym wyprzedzeniem. Korekta zamówień w szczególnych wypadkach odbywać się będzie telefonicznie z dnia na dzień. Miejsce dostawy: JW. 4653 Siemirowice i Darłowo. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie n/w zadań: Zadanie nr 1: części do pojazdów Autosan H9-20; Jelcz 315,325,415,417,442,642,662; Urał 4320 (silnik KAMAZ); Urał 375; Star 200, 1142, 266. Zadanie nr 2: części do pojazdów Ursus 912, 902, 360P, przyczepa transportowa D-46s, D-47a. Zadanie nr 3: części do pojazdów Lublin, Honker 2324; Fiat 250 Ducato 2,2Multijet, 2,3Multijet; SCAM SM35 4x4 Sanitarka; Volkswagen T4 Transporter 2,5TDI; Zadanie nr 4: części do pojazdów Quad Outlander MAX 800 Can-am (Bombardier E, H,EM). Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub więcej zadań..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich 34.22.40.00 - Części przyczep, naczep i innych pojazdów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony, jezeli wykonawca zlozy pisemne oświadczenie o jego spełnianiu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony, jezeli wykonawca zlozy pisemne oświadczenie o jego spełnianiu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony, jezeli wykonawca zlozy pisemne oświadczenie o jego spełnianiu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony, jezeli wykonawca zlozy pisemne oświadczenie o jego spełnianiu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony, jezeli wykonawca zlozy pisemne oświadczenie o jego spełnianiu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    oświadczenie wykonawcy, że oferowane produkty posiadają wymagane atesty

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

istotne dla stron postanowienia, które zostana wprowadzone do treści umowy wykonania zamówienia publicznego zawiera załacznik nr 7 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4653 Siemirowice, 84-300 Lębork, budynek nr 8, pokój nr 23.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4653 Siemirowice, 84-300 Lębork, budynek nr 8, kancelaria jawna, pokój nr 125.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.