eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielno › Dzierżawa parkomatów na wyposażenie strefy płatnego parkowania w Mielnie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-24

Mielno: Dzierżawa parkomatów na wyposażenie strefy płatnego parkowania w Mielnie
Numer ogłoszenia: 94378 - 2015; data zamieszczenia: 24.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mielno , ul. Bolesława Chrobrego 10, 76-032 Mielno, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3459830, faks 094 3459834.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mielno.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa parkomatów na wyposażenie strefy płatnego parkowania w Mielnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1)wydzierżawienie 10 sztuk urządzeń do pobierania opłat za postój pojazdów na płatnych parkingach na terenie gminy Mielno (parkomatów);2)dostawa i montaż 10 sztuk wydzierżawionych urządzeń w miejscach wskazanych i ustalonych przez zamawiającego;3)przeszkolenie pracowników zamawiającego w zakresie obsługi parkomatów;4)serwisowanie urządzeń do pobierania opłat za postój pojazdów na płatnych parkingach na terenie Gminy Mielno (parkomatów) w okresie funkcjonowania strefy płatnego parkowania;5)dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń do pobierania opłat za postój pojazdów na terenie Gminy Mielno (parkomatów) w okresie w okresie funkcjonowania strefy płatnego parkowania;6)demontaż urządzeń wraz ze znakami informacyjnymi (litera P) przez Wykonawcę, na jego koszt po okresie eksploatacji. Zamawiający informuje, że w miejscach lokalizacji parkomatów istnieją fundamenty z metalową płytą górną o wymiarach 46 x 29 cm, które należy wykorzystać do wykonania zamówienia.Wymagania techniczne dla urządzeń do pobierania i rozliczania opłat parkingowych Wymaga się, aby urządzenie do pobierania i rozliczania opłat parkingowych (parkomat):1)posiadało bezprzewodowe zasilanie, gwarantujące ciągłą eksploatację przez okres minimum 4 miesięcy;2)posiadało zabezpieczenie przed: a)fałszowaniem dowodów wpłat; b)kradzieżą i wandalizmem; 3)akceptowało uiszczenie opłat monetami o nominałach od 10gr do 5zł, pobór opłat w systemie liniowym; 4)spełniało wymagania określone w polskich Normach w zakresie: a)bezpieczeństwa; b)odporności na uszkodzenia mechaniczne; c)niezakłóconego działania i wierzytelności w trakcie pracy na otwartej przestrzeni w naszym klimacie; 5)posiadało na obudowanie czytelną etykietę informacyjną (napisane w języku polskim, angielskim i niemieckim) z informacjami o stawkach opłat parkingowych i godzinach obowiązywania opłat oraz wszelkie niezbędne informacje zapewniające poprawną obsługę; 6)posiadało na obudowie etykietę z regulaminem płatnego parkingu (regulamin - załącznik Nr 2 do uchwały Nr LI54114 Rady Gminy Mielno z dn. 27 marca 2014 r. ) oraz informacją na temat bezpłatnego postoju osób niepełnosprawnych (akceptowalną formą jest naklejka z folii wylewanej) 7)posiadało bezszczelinowy czytnik kart służący do kontroli stanu urządzenia, serwisowania oraz kolekcji monet (Wykonawca w ramach zamówienia dostarczy również 3 komplety kart do obsługi urządzeń - patrz punkt 9 poniżej); 8)dokumentowało wpływy z tytułu parkowania, czas opłaconego parkowania oraz: a)dane specyficzne dla urządzeń (nazwy i numery, miejsce ustawienia, daty oddania do użytku, zmiany dot. nowego miejsca instalacji urządzeń, demontażu itd.); b)liczbę wydanych biletów; c)aktualną sumę przychodów; d)informację o statusie każdego automatu (sprawny, niesprawny); e)meldunek o rodzaju usterki (np. brak papieru, awaria); f)aktualną zawartość kasetki; 9)posiadało system monitorowania pracy serwisu technicznego oraz służb kontrolnych polegających na zastosowaniu specjalnej karty elektronicznej przypisanej do danego pracownika poprzez unikatowy numer, po użyciu której parkomat drukuje bilet stanowiący dowód obecności pracownika w określonym dniu i godzinie przy danym parkomacie oraz zapisuje ten fakt w swojej pamięci, otwarcie drzwi parkomatu bez użycia w/w karty musi spowodować zapis w pamięci parkomatu zdarzenia nieautoryzowanego otwarcia oraz włączenie alarmu dźwiękowego; 10)drukowało jednoczęściowy bilet parkingowy informujący o dacie, czasie rozpoczęcia i zakończenia parkowania, miejscu parkowania, kolejnym numerze biletu zapisanym w postaci alfanumerycznej), wysokości przyjętej wpłaty, sposobie umieszczenia go w pojeździe oraz numerze kontaktowym; urządzenie musi drukować bilety na rolkach o szerokości papieru do 80mm; 11)parkomat powinien posiadać dostęp do funkcji serwisowych jedynie dla osób uprawnionych; 12)parkomat powinien być wykonany ze stali nierdzewnej dwufazowej o grubości min. 2mm, 13)dostarczane urządzenia muszą być sprawne technicznie, 14)urządzenia muszą posiadać powłokę lakierniczą wykonaną w technologii malowania proszkowego w tym samym kolorze, 15)urządzenie musi posiadać wyjmowany bezpieczny (zamykany) pojemnik na monety, dodatkowo należy dostarczyć sześć pojemników na wymianę; 16)każdy parkomat musi być oznakowany przy pomocy znaku informacyjnego z dużą literą P oraz napisem PARKOMAT. Znak powinien być umieszczony na wysokości 2.20m, licząc od podłoża do dolnej powierzchni znaku, Pozostałe obowiązki Wykonawcy Zamówienia: 1)Dozór techniczny oraz kompleksowy serwis gwarantujący stałą gotowość operacyjną urządzeń, obejmujący między innymi naprawy i wymiany wszystkich urządzeń, w tym zwłaszcza urządzeń do pobierania i rozliczania opłat parkingowych lub ich elementów, części zamiennych, oznakowanie urządzeń nieczynnych w okresie funkcjonowania strefy płatnego parkowania. 2)Usuwanie wszelkich awarii w terminie nie dłuższym niż 12 godzin od powzięcia wiadomości o ich zaistnieniu, z zastrzeżeniem, iż wszelkie szkody w zakresie oznakowania, awarii, kradzieży czy uszkodzenia urządzeń, kradzieży kasetek z pieniędzmi usuwa na swój koszt Wykonawca oraz będzie on dochodzić na własny koszt i we własnym zakresie odszkodowania od osoby, która ww. szkody spowodowała. 3)Zagwarantowanie nieodpłatnych dostaw części zamiennych od producenta urządzeń do pobierania i rozliczania opłat parkingowych, wszelkich materiałów eksploatacyjnych w okresie realizacji umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.14.44.00 - Automaty do pobierania opłat 51.21.40.00 - Usługi instalowania parkometrów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonuje, w sposób należyty w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw wraz z montażem parkomatów do pobierania opłat za parkowanie na płatnych parkingach, na kwotę nie niższą niż 50.000,00 zł brutto każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o dysponowaniu odpowiednim do wykonania zamówienia potencjałem technicznym.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50. 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Opisy i fotografie produktów, które mają zostać dostarczone.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Rodzaj parkomatów - 5

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mielno.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Mielnie, ul. B. Chrobrego 10, 76-032 Mielno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Mielnie, ul. Bolesława Chrobrego 10, 76-032 Mielno, lub osobiście w Biurze Obsługi Interesanta (pok.001) Urzędu Gminy..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.