eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hajnówka › Remont pokryć dachowych na budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Hajnówce (w 2012 roku)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-25

Hajnówka: Remont pokryć dachowych na budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Hajnówce (w 2012 roku)
Numer ogłoszenia: 94367 - 2012; data zamieszczenia: 25.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Parkowa 6, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 085 6823604, faks 085 6825654.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pokryć dachowych na budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Hajnówce (w 2012 roku).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia : ZADANIE NR 1 -BUDYNEK MIESZKALNY,WIELORODZINNY UL.J.FILIPCZUKA Nr 12 W HAJNÓWCE - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pokrycia dachowego polegającego na: wymianie pokrycia z płyt falistych azbestowo-cementowych na pokrycie z blachy powlekanej trapezowej w zakresie: wykonanie pokrycia dachowego z blachy trapezowej powlekanej o T 18, gr.0,50 mm ok.224,70 m2, remont kominów wolnostojących ponad dachem ok.2,56 m3, częściowa wymiana konstrukcji drewnianej dachu, wykonanie izolacji z folii dachowej przymocowanej do konstrukcji drewnianej ok.224,70 m2, wykonanie konstrukcji drewnianej dachowej na potrzeby izolacji z folii ok. 224,70 m2, wymiana rynien z blachy powlekanej ok 32,90 mb, wymiana rur spustowych z blachy powlekanej ok.14,50 mb, wymiana obróbek blacharskich ok. 70,34 m2, wykonanie innych robót niezbędnych do prawidłowego wykonania zadania, (szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót bez poz. 1,2 )Uwaga: Demontaż i utylizacja wyrobów zawierających azbest wykonany zostanie przez innego wykonawcę na zlecenie Urząd Miasta w Hajnówce; ZADANIE NR 2- BUDYNEK MIESZKALNY, WIELORODZINNY UL.GRUNWALDZKA 11 W HAJNÓWCE-Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pokrycia dachowego polegającego na: wymianie pokrycia z płyt falistych azbestowo-cementowych na pokrycie z blachy powlekanej trapezowej w zakresie: wykonanie pokrycia dachowego z blachy trapezowej powlekanej o T 18, gr.0,50 mm ok.181,19 m2, przemurowanie kominów wolnostojących ponad dachem ok.0,48 m3, częściowa wymiana konstrukcji drewnianej dachu, wykonanie izolacji z folii dachowej przymocowanej do konstrukcji drewnianej ok.181,19 m2, wykonanie konstrukcji drewnianej dachowej na potrzeby izolacji z folii ok. 181,19 m2, wymiana rynien z blachy powlekanej ok 26,80 mb, wymiana rur spustowych z blachy powlekanej ok.12,00 mb, wymiana obróbek blacharskich ok. 66,92 m2, wykonanie innych robót niezbędnych do prawidłowego wykonania zadania, (szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót bez poz. 1,2 ) Uwaga: Demontaż i utylizacja wyrobów zawierających azbest wykonany zostanie przez innego wykonawcę na zlecenie Urząd Miasta w Hajnówce ZADANIE NR 3 -BUDYNEK MIESZKALNY, WIELORODZINNY UL.3 MAJA 9 W HAJNÓWCE-Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pokrycia dachowego polegającego na: wymianie pokrycia z płyt falistych azbestowo-cementowych na pokrycie z blachy powlekanej trapezowej w zakresie: wykonanie pokrycia dachowego z blachy trapezowej powlekanej o T 18, gr.0,50 mm ok.232,84 m2, przemurowanie kominów wolnostojących ponad dachem ok.0,66 m3, częściowa wymiana konstrukcji drewnianej dachu, wykonanie izolacji z folii dachowej przymocowanej do konstrukcji drewnianej ok.232,84 m2, wykonanie konstrukcji drewnianej dachowej na potrzeby izolacji z folii ok. 232,84 m2, wymiana rynien z blachy powlekanej ok 39,40 mb, wymiana rur spustowych z blachy powlekanej ok.15,60 mb, wymiana obróbek blacharskich ok. 87,38 m2, wykonanie innych robót niezbędnych do prawidłowego wykonania zadania, (szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót cz. I i cz. II bez poz. 1, 2) Uwaga: Demontaż i utylizacja wyrobów zawierających azbest wykonany zostanie przez innego wykonawcę na zlecenie Urząd Miasta w Hajnówce . ZADANIE NR 4 -BUDYNEK USŁUGOWY U.J. PIŁSUDSKIEGO 4 W HAJNÓWCE- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pokrycia dachowego polegającego na:Pokrycie dwuwarstwowe papą termozgrzewalną z uprzednim przygotowaniem podłoża 315,78 m2, wymiana rynien z blachy powlekanej ok 103,40 mb, wymiana rur spustowych z blachy powlekanej ok.21,30 mb, wymiana obróbek blacharskich ok. 66,28 m2, wykonanie warstwy elewacyjnej na kominie ok.2,10 m2, wykonanie innych robót niezbędnych do prawidłowego wykonania zadania, (szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót ).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wnosi wadium w wysokości 2000 zł na każde z zadań 2. Wadium należy wpłacić na konto 77 1020 1332 0000 1102 0037 4926 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. tj. do dnia 09.05.2012 r godz. 10:00. 3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 zamówienia o wartości 30.000 zł każde. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zadań.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek spełniają wykonawcy, którzy wykażą, iż posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 30.000 złotych ( trzydzieści tysięcy złotych)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - okres gwarancji - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.hajnowka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Hajnówce 17-200 Hajnówka ul.Parkowa 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Hajnówce-sekretariat 17-200 Hajnówka ul.Parkowa 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.