eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › Budowa boiska do piłki nożnej wraz z instalacją oświetlenia płyty boiska, na terenie Szkoły Podstawowej nr 7 w Lesznie, przy Al. Jana Pawła II nr 10

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-08

Leszno: Budowa boiska do piłki nożnej wraz z instalacją oświetlenia płyty boiska, na terenie Szkoły Podstawowej nr 7 w Lesznie, przy Al. Jana Pawła II nr 10
Numer ogłoszenia: 94366 - 2013; data zamieszczenia: 08.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna , ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, tel. 65 5298100, faks 65 5298131.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska do piłki nożnej wraz z instalacją oświetlenia płyty boiska, na terenie Szkoły Podstawowej nr 7 w Lesznie, przy Al. Jana Pawła II nr 10.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) rozebranie 1000 m2 istniejącej nawierzchni bitumicznej wraz z podbudową; 2) wywiezienie i utylizacja materiałów rozbiórkowych; 3) roboty ziemne i ułożenie na gruncie geotkaniny; 4) wykonanie instalacji drenażu i podłączenie do istniejącej kanalizacji; 5) wykonanie warstwy odsączającej z pospółki; 6) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego i grysu granitowego pod nawierzchnię boiska; 7) wykonanie nawierzchni sportowej z trawy syntetycznej wraz z wklejeniem w nawierzchnię linii rozgraniczających dla boiska do piłki nożnej. Wymiary płyty boiska 34,0 m x 57,0 m, wymiary placu gry 30,0 m x 53,0 m 8) wykonanie opaski z kostki betonowej wibroprasowanej o grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej, obustronnie ograniczonej obrzeżem betonowym ustawionym na ławie betonowej z oporem; 9) wykonanie ogrodzenia boiska (piłkochwytu) o wysokości 6,00 m z bramami i furtkami; 10) dostarczenie i montaż kompletu urządzeń wyposażenia boiska do piłki nożnej oraz urządzeń terenowych; 11) wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia boiska wraz z przyłączem. 12) Szczegółowy zakres robót, sposób ich wykonania i wymagania jakościowe są opisane w projekcie Budowy Zespołu Boisk Sportowych i Zaplecza Sanitarno-Socjalnego przy SP 7 Etap I, w części dotyczącej budowy boiska do piłki nożnej, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Wymienione dokumentacje są załącznikami niniejszej SIWZ i wraz z nią są zamieszczone na stronie internetowej zamawiającego www.bip.leszno.pl oraz są dostępne w biurze prowadzącego postępowanie ( ulica Kazimierza Karasia 15, pok. 34).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.00-2, 45.11.00.00-1, 45.21.22.00-8, 45.31.61.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium na obie części zamówienia; - na pierwszą część zamówienia w wysokości 8000,00 zł. - na drugą część zamówienia w wysokości 1000,00 zł.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca załączy do oferty stosowne oświadczenie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na: a) w przypadku składania oferty na wykonanie pierwszej części zamówienia - budowie boisk sportowych o nawierzchni z trawy syntetycznej i wartości co najmniej 400.000,00 zł. każdego z boisk, b) w przypadku składania oferty na wykonanie drugiej części zamówienia - budowie instalacji elektrycznej oświetlenia zewnętrznego o wartości co najmniej 50 000,00 zł. każdej z instalacji;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca będzie dysponował osobami posiadającymi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 ze zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi, uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach oraz doświadczeniu określonym poniżej : I część zamówienia - budowa boiska do piłki nożnej przy SP 7 - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz minimum 5-letnie doświadczenia w danej specjalności i kierowanie minimum dwoma robotami budowlanymi polegającymi na budowie boisk sportowych o nawierzchni z trawy syntetycznej. II część zamówienia - budowa instalacji elektrycznej oświetlenia płyty boiska do piłki nożnej przy SP 7 - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz minimum 5 - letnie doświadczenie w danej specjalności i kierowanie minimum dwoma robotami budowlanymi polegającymi na budowie instalacji oświetlenia zewnętrznego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli: 1) dla pierwszej części zamówienia Wykonawca wykaże że: a) dysponuje kwotą w wysokości co najmniej 500.000,00 na wykonanie przedmiotowego zamówienia- środki finansowe lub/i zdolność kredytowa, b) posiada opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500.000.000 zł., 2) dla drugiej części zamówienia Wykonawca wykaże że: a) dysponuje kwotą w wysokości co najmniej 50.000,00 na wykonanie przedmiotowego zamówienia- środki finansowe lub/i zdolność kredytowa, b) posiada opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 200.000 zł.,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    a) Aprobatę Techniczną lub Rekomendację Techniczną ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, ISA-Sport, Sports Labs Ltd; b) kartę techniczną oferowanej nawierzchni potwierdzoną przez jej producenta. c) atest PZH dla oferowanej nawierzchni. d) autoryzację producenta trawy syntetycznej, wystawioną dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem przez producenta udzielonej 5 letniej gwarancji jakości na tą nawierzchnię; e) dodatkowo dla możliwości weryfikacji oferowanej nawierzchni należy przedstawić jej próbkę z metryką producenta o minimalnych wymiarach 25x20 cm.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2007 r. Nr 50 poz. 331) albo informację, że nie należy do grupy kapitałowej, 2) oświadczenie o realizacji zamówienia siłami własnymi albo wspólnie z innymi podmiotami w formie konsorcjum lub z udziałem podwykonawców (załącznik nr 9 do SIWZ). W przypadku realizacji zamówienia w formie konsorcjum lub z udziałem podwykonawców wówczas do oferty należy dołączyć dokumenty, o których mowa w rozdz. 12 ust. 2 i 3 odpowiednio do złożonego oświadczenia. 3) Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, że polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów żąda przedstawienia dokumentów dotyczących: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, c) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, d) w przypadku warunków o których mowa w art. 22 ust.4 Ustawy: - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych przez inny podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - wspólne oświadczenie Wykonawcy i innego podmiotu o solidarnej odpowiedzialności innego podmiotu za wykonanie przedmiotowego zamówienia publicznego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) wystąpienia istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa; 2) wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę , jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; 3) wystąpienie robót dodatkowych lub zamiennych, od których wykonania jest uzależnione wykonanie zamówienia podstawowego; 4) wystąpienia siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; 5) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac , które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; 6) wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy robót; 7) przekształcenie lub zmiana siedziby którejkolwiek ze stron umowy; 8) zmiana osób reprezentujących strony oraz innych osób z nazwiska wymienionych w umowie; 9) dostosowanie umowy do zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, nie dotyczy wzrostu stawki VAT (wzrost stawki VAT, nie wpływa na wysokość wynagrodzenia - koszty związane ze wzrostem stawki podatku VAT obciążają Wykonawcę), 10) zajdą inne okoliczności niezależne od Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.leszno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Leszna ul. Kazimierza Karasia 15 64-100 Leszno pok. 34.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Leszna ul. Kazimierza Karasia 15 64-100 Leszno pok. 34.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa boiska do piłki nożnej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Lesznie, Al. Jana Pawła II nr 10,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) rozebranie 1000 m2 istniejącej nawierzchni bitumicznej wraz z podbudową; 2) wywiezienie i utylizacja materiałów rozbiórkowych; 3) roboty ziemne i ułożenie na gruncie geotkaniny; 4) wykonanie instalacji drenażu i podłączenie do istniejącej kanalizacji; 5) wykonanie warstwy odsączającej z pospółki; 6) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego i grysu granitowego pod nawierzchnię boiska; 7) wykonanie nawierzchni sportowej z trawy syntetycznej wraz z wklejeniem w nawierzchnię linii rozgraniczających dla boiska do piłki nożnej. Wymiary płyty boiska 34,0 m x 57,0 m, wymiary placu gry 30,0 m x 53,0 m 8) wykonanie opaski z kostki betonowej wibroprasowanej o grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej, obustronnie ograniczonej obrzeżem betonowym ustawionym na ławie betonowej z oporem; 9) wykonanie ogrodzenia boiska (piłkochwytu) o wysokości 6,00 m z bramami i furtkami; 10) dostarczenie i montaż kompletu urządzeń wyposażenia boiska do piłki nożnej oraz urządzeń terenowych;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.00-2, 45.11.00.00-1, 45.21.22.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa instalacji elektrycznej oświetlenia płyty boiska do piłki nożnej na terenie Szkoły Podstawowej nr 7 w Lesznie, przy Al. Jana Pawła II nr 10..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) roboty ziemne 2) wykonanie przyłącza elektrycznego zalicznikowego, 3) wykonanie linii kablowych instalacji oświetlenia boiska, zasilania kamer monitoringu oraz przesyłu sygnału z kamer monitotingu 4) montaż słupów oświetleniowych o wysokosci 10 m z fundamentami i wysięgnikami, 4) montaż opraw oświetleniowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.