eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbkowice Śląskie › REMONT CHODNIKA W M. BRASZOWICE W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ NR 3157D I 3158D

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-18

Ząbkowice Śląskie: REMONT CHODNIKA W M. BRASZOWICE W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ NR 3157D I 3158D
Numer ogłoszenia: 94301 - 2009; data zamieszczenia: 18.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Daleka 19, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 8151657, faks 074 8153541.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp.zabkowice.dsw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT CHODNIKA W M. BRASZOWICE W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ NR 3157D I 3158D.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót do wykonania obejmuje : 1.Ręczne rozebranie chodnika z kostki brukowej na podsypce cementowo-piaskowej - obmiar jak w przedmiarze. 2.Rozebranie części przelotowej przepustu z rur betonowych o śr. 30 cm z uprzednim ich wykopaniem i wywiezieniem - obmiar jak w przedmiarze. 3.Rozebranie ścianek czołowych przepustu z betonu z wywiezieniem materiałów - obmiar jak w przedmiarze.4. Wykonanie mechanicznie wykopu dla ułożenia rur betonowych w gruncie kat. II-IV - obmiar jak w przedmiarze . 5.Ułożenie rur betonowych o śr. 30 cm, rury z odzysku w istniejącym wykopie na podsypce cement-piaskowej, izolacja styków rur papą i lepikiem - obmiar jak w przedmiarze. 6.Wykonanie ścianek czołowych przepustu z betonu B-15 z wykonaniem deskowania, zbrojenia izolacji ścian - obmiar jak w przedmiarze.7. Rozebranie istniejącego krawężnika 15x30x100 cement-piaskowej z wywiezieniem materiału - obmiar jak w przedmiarze. 8.Mechaniczne wykonanie wykopu pod krawężniki i ławę betonową, wykop w gruncie kat. II-IV wraz z wywiezieniem materiału -obmiar zgodnie z przedmiarem. 9.Mechaniczne rozebranie nawierzchni bitumicznej gr. 4 cm na poszerzeniach wzdłuż planowanych robót poprzez obcięcie krawędzi, usunięcie starej nawierzchni wraz z wywiezieniem materiału - obmiar zgodnie z przedmiarem . 10. Ustawienie krawężników betonowych 15x30x100 na ławie betonowej z betonu B-15 z oporem gr. 15 cm - obmiar zgodnie z przedmiarem. 11.Ustawienie krawężników betonowych 15x30x100 na ławie betonowej z betonu B-15 gr. 15 cm, krawężniki ustawione na płasko za zjazdami - obmiar zgodnie z przedmiarem . 12. Regulacja pionowa studzienki telekomunikacyjnej z nadbudową wykonaną betonem - obmiar zgodnie z przedmiarem. 13. Wykonanie koryta wraz z profilowaniem na poszerzeniu głębokość 15 cm, grunt kat. II-IV - obmiar zgodnie z przedmiarem . 14.Wykonanie koryta wraz z profilowaniem, koryto pod chodnik głębokość 15 cm - obmiar zgodnie z przedmiarem. 15.Wykonanie koryta wraz z profilowaniem koryto pod chodnik głębokość 10 cm - obmiar zgodnie z przedmiarem. 16.Wykonanie koryta wraz z profilowaniem pod warstwy konstrukcyjne na zjazdach głębokość 20 cm - obmiar zgodnie z przedmiarem. 17.Usunięcie obrzeży betonowych 8x25x100 na podsypce cement-piaskowej - obmiar zgodnie z przedmiarem. 18.Wykonanie części przelotowej prefabrykowanych przepustów drogowych żelbetowych, średnica przepustu 50 cm - obmiar zgodnie z przedmiarem. 19. Umocnienie wlotu zasypanych rur betonowych skarpy, przeciwskarpy i dna rowu płytkami ażurowymi, wypełnienie wolnych przestrzeni humusem - obmiar zgodnie z przedmiarem. 20. Regulacja pionowa studni ściekowej wraz z przesunięciem, studnia o średnicy 50 cm - obmiar zgodnie z przedmiarem. 21. Montaż nowego włazu kanalizacji ściekowej (wlot od strony krawężnika) - obmiar zgodnie z przedmiarem. 22. Wykonanie studni rewizyjnej z gotowych elementów z włazem wraz z wykonaniem wykopu, średnica studni 100 cm - obmiar zgodnie z przedmiarem . 23.Wykonanie studni ściekowej o śr. 50 cm z kratką ściekową typu ulicznego wraz z wykonaniem wykopu w ilości 2 m3 - obmiar zgodnie z przedmiarem. 24.Wykonanie przykanalika z PCV o śr. 200 m, długość 5,5 mb wraz z wykonaniem wykopu i zasypaniem - obmiar zgodnie z przedmiarem . 25.Ułożenie ścieków z prefabrykowanych elementów betonowych o wymiarach 60x50x15, spoiny wypełnione zaprawą cementową - obmiar zgodnie z przedmiarem . 26.Wykonanie podbudowy z kamienia łamanego na poszerzeniach wraz z dowiezieniem materiału, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - obmiar zgodnie z przedmiarem . 27. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki bitumicznej grysowej, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm - obmiar zgodnie z przedmiarem . 28.Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - obmiar zgodnie z przedmiarem . 29.Wykonanie podbudowy z tłucznia na zjazdach, grubość w-wy po zagęszczeniu 20 cm - obmiar zgodnie z przedmiarem . 30. Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej typu Holand kolorowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - obmiar zgodnie z przedmiarem . 31.Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej typu Holand szarej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - obmiar zgodnie z przedmiarem .Trasa projektowanej odbudowy chodnika przebiega w terenie płaskim . Stan istniejący w miejscu projektowanej przebudowy to chodnik gruntowo - tłuczniowy ograniczony od strony jezdni uszkodzonymi krawężnikami a od strony posesji uszkodzonymi - połamanymi i zaniżonymi obrzeżami betonowymi . Zakres projektowanych robót jak w punktach podanych wyżej . Wykonanie powyższych robót przyczyni się do poprawy komfortu poruszania się pieszych wzdłuż drogi powiatowej i wpłynie na estetykę jej otoczenia ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział Wykonawcy, którzy:1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień . 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 2.1.Wykażą , że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ( w tym okresie) wykonał minimum -1.000,00 m2 nawierzchni chodników o technologii jak w przedmiocie zamówienia lub technologii porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia. 2.2.Dysponują do realizacji robót osobą posiadającą uprawnienia kierownika budowy dla branży drogowej i aktualne zaświadczenie odpowiedniego samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej lub przedstawi pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osoby posiadającej wymagane uprawnienia i ubezpieczenie. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dn.29-01-2004r (Dz.U. Nr 223 poz.1655 z 2007r z póź.zm.). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie analizy dokumentów dołączonych do oferty, które zostały określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z formułą : spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Złoży pisemne oświadczenie ,że spełnienia warunki określone w Art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dn.29-01-2004r. (Dz. U. Nr 223 poz.1655 z 2007r z póź.zm.) wg. wzoru zał. nr 2, 2.Przedłoży aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. / oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę /.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , zamiast dokumentów wymienionych składa dokument lub dokumenty zgodnie z par.2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19-05-2006r w sprawie dokumentów , jakie może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mają być składane ( Dz.U. Nr 87 poz.605). 3.Doświadczenie zawodowe- wg wzoru zał. nr 3, przedłoży dokumenty potwierdzające, że wykonał minimum -1.000,00 m2 nawierzchni chodników o technologii jak przedmiocie zamówienia lub technologii porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia , z podaniem daty, nazwy zamawiającego i adresu załączając dokumenty potwierdzające , że zostały wykonane z należytą starannością - oryginały lub kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę . 4.Załączy wg wzoru. zał. nr 4 wykaz imienny osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Wskazana na kierownika budowy osoba winna posiadać uprawnienia budowlane dla branży drogowej oraz aktualne zaświadczenie odpowiedniego samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej. W celu potwierdzenia w/w przygotowania zawodowego do wykonania robót objętych zamówieniem należy załączyć kserokopie wymaganych uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia odpowiedniego samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej. W przypadku podania w wykazie osób , którymi Wykonawca będzie dysponował, należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia załączając w/w wymagane dokumenty. Kopie wymaganych dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5.Przedłoży zaakceptowany Projekt umowy. 6.Załączy pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę, podpisuje osoba nie będąca ustawowym przedstawicielem Wykonawcy (nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) poświadczone notarialnie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia zgodnie z art. 23 w/w ustawy. Pełnomocnictwo winno być zgodne z przepisami Kodeksu Cywilnego oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie . 7.Złoży pisemne oświadczenie,że spełnienia warunki udziału w postępowaniu Art.44 ustawy z dn.29-01-2004r.Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 223 poz.1655 z 2007r z póź. zm.) wg wzoru zał.nr 1. Przedłożone dokumenty winny spełniać wymogi określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdp.zabkowice.dsw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych, 57-200 Ząbkowice Śl. ,ul.Daleka nr 19, pokój nr 10 od poniedziałku do piątku w dni robocze w godz.7:30 do 14:30 po uprzednim uzgodnieniu.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2009 godzina 08:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych, 57-200 Ząbkowice Śl. ,ul.Daleka nr 19, pokój nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.