eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarne › Zaprojektowanie i wykonawstwo zadańrozbudowa przepompowni ścieków, wyłączenie z eksploatacji oraz rozbiórka stawu doczyszczającego, przebudowa budynku socjalno - technicznego w ramach projektu Modernizacja i rozbudowa miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Czarnem współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-22

Czarne: Zaprojektowanie i wykonawstwo zadań: rozbudowa przepompowni ścieków, wyłączenie z eksploatacji oraz rozbiórka stawu doczyszczającego, przebudowa budynku socjalno - technicznego w ramach projektu Modernizacja i rozbudowa miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Czarnem współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
Numer ogłoszenia: 9423 - 2015; data zamieszczenia: 22.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 255021 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodno-Kanalizacyjne Sp. z o.o., Aleja Zwycięzców 1C, 77-330 Czarne, woj. pomorskie, tel. 9 8333672, faks 59 8333672.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo Wodno-Kanalizacyjne Sp. z o.o. w Czarnem.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonawstwo zadań: rozbudowa przepompowni ścieków, wyłączenie z eksploatacji oraz rozbiórka stawu doczyszczającego, przebudowa budynku socjalno - technicznego w ramach projektu Modernizacja i rozbudowa miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Czarnem współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem Zamówienia jest zaprojektowanie i wykonawstwo zadań: rozbudowa przepompowni ścieków, wyłączenie z eksploatacji oraz rozbiórka stawu doczyszczającego, przebudowa budynku socjalno - technicznego w ramach projektu Modernizacja i rozbudowa miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Czarnem współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Zakres zamówienia obejmuje: projektowanie, realizację Robót budowlano-montażowych, przeprowadzenie Prób Końcowych wraz z dostarczeniem kompletnego wyposażenia BHP, ppoż., wyposażenia konserwacyjnego, szkolenia Personelu Zamawiającego oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie. Zakres inwestycji obejmuje również ubezpieczenie całego zadania, w tym budowy i projektowania. 2. Elementy Robót w zakresie omawianej inwestycji wykonywane będą na terenie czynnego Zakładu pracy. W trakcie wykonywania Robót Wykonawca winien przestrzegać wszelkich przepisów i instrukcji obowiązujących na terenie Zakładu. Wykonywanie Robót nie może spowodować zakłóceń w pracy Zakładu. Wszelkie prace, które mogą wpłynąć na funkcjonowanie Zakładu, muszą być uzgodnione pisemnie z Inżynierem i Zamawiającym. Jeżeli, ze względu na zaproponowane rozwiązania, Wykonawca zmuszony będzie do ingerencji w istniejące i pracujące instalacje technologiczne, należy przewidzieć taki sposób organizacji Robót, który zagwarantuje nieprzerwaną i niezakłóconą pracę Zakładu. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować Roboty w taki sposób, aby zapewnić nieprzerwany odbiór ścieków i oczyszczanie ścieków oraz przeróbkę osadów w czasie wykonywania Robót. Modernizacja i rozbudowa miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Czarnem jest w trakcie realizacji. W związku z tym Wykonawca zobowiązany jest dostosować zakres robót polegających na rozszerzeniu do harmonogramu prac Wykonawcy realizującego to zadanie. 3. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie i ukończenie robót budowlanych, realizowanych według WARUNKÓW KONTRAKTOWYCH FIDIC - ŻÓŁTA KSIĄŻKA DLA URZĄDZEŃ ORAZ PROJEKTOWANIA I BUDOWY dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę, opublikowane przez Międzynarodową Federacje Inżynierów Konsultantów (Fédération Internationale des Ingénieurs-Conseils - FIDIC) P.O. Box 311, CH-1215 Genewa 15, Szwajcaria, czwarte wydanie angielsko-polskie niezmienione 2008 z erratą (tłumaczenie 1. wydania 1999) - ISBN 83-86774-28-2. 4. Do obowiązków Wykonawcy, w ramach niniejszego zamówienia, należy m.in.: a) opracowanie kompletu dokumentacji technicznej opisanej w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, b) uzyskanie niezbędnych uzgodnień, opinii, pozwoleń i decyzji do wydania pozwolenia na budowę, wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę, c) opracowanie projektów organizacji robót z harmonogramem realizacji inwestycji z uwzględnieniem techniczno-technologicznej kolejności budowy i wyposażenia obiektów, pozwalającej zachować ciągłą pracę istniejącej oczyszczalni z utrzymaniem wymaganych parametrów ścieków oczyszczonych, d) wykonanie badań geotechnicznych i hydrogeologicznych podłoża gruntowego w zakresie niezbędnym dla prawidłowego zaprojektowania i wykonania inwestycji, e) sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji zadania inwestycyjnego, f) zapewnienie obsługi geodezyjnej inwestycji, g) przeprowadzenie Robót budowlanych w zakresie wynikającym z dokumentacji projektowej, h) udział w Próbach Końcowych (w rozumieniu FIDIC) oraz udział w szkoleniu personelu Zamawiającego, i) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie zrealizowanej inwestycji; wszystkich innych decyzji, uzgodnień i zgłoszeń itp. niezbędnych dla pracy i eksploatacji obiektów, urządzeń i instalacji, w tym m.in. pozwolenia wodnoprawnego. Realizując zamówienie Wykonawca winien dostosować się do wytycznych zawartych w decyzjach: o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia oraz Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego. Zamawiający wymaga, aby rozwiązania projektowe przyjęte przez Wykonawcę oraz sposób prowadzenia Robót zapewniały utrzymanie ruchu i eksploatacji na wszystkich czynnych obiektach i przewodach oczyszczalni. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w SIWZ - Części III Program Funkcjonalno-Użytkowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.27 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.25.21.00 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.35.00.00 - Instalacje mechaniczne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EkoWodrol Sp. z o.o., ul. Słowiańska 13, 75-846 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1320000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1595310,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1595310,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1595310,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.