eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milanówek › Przebudowa ul. Krasińskiego w Milanówku na odcinku od ulicy Kościuszki do ulicy Wojska Polskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-07

Ogłoszenie nr 94233 - 2017 z dnia 2017-06-07 r.

Milanówek: Przebudowa ul. Krasińskiego w Milanówku na odcinku od ulicy Kościuszki do ulicy Wojska Polskiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 66950 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Milanówka, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Kościuszki 45, 05822 Milanówek, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 022 7583061 w. 109, faks 227 248 039, e-mail przetargi@milanowek.pl
Adres strony internetowej (URL): www.milanowek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa ul. Krasińskiego w Milanówku na odcinku od ulicy Kościuszki do ulicy Wojska Polskiego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP. 271/18/TOM/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.1.Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na: Przebudowie ulicy Krasińskiego na odcinku od ulicy Kościuszki do ulicy Wojska Polskiego. 1.2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)przebudowę nawierzchni: a)na odcinku zaplanowanym do wykonania z kostki kamiennej Zamawiający wymaga, aby była to kostka cięto-łamana 8/11 z jedną powierzchnią płomieniową; b)Nawierzchnię jezdni z kostki kamiennej należy wykonać z podziałem na część jezdną i pieszą poprzez zastosowanie różnych wzorów lub kolorów nawierzchni ( z zastrzeżeniem, iż kolorystyka wykorzystywać będzie także inne kolory niż szary). Zróżnicowanie nawierzchni musi zapewnić wizualne oddzielenie części pieszej od części jezdnej (Ułożenie kostki musi zapewniać komfortowe przemieszczanie się osób w różnym obuwiu, jazdy rowerem, na rolkach itd.). Przed przystąpieniem do prowadzenia prac związanych z ułożeniem kostki kamiennej Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji jej wzór i kolorystykę. Pozostałe wymagania dotyczące kostki szczegółowo określa STWiORB; 2)przebudowę kolidujących urządzeń infrastruktury technicznej (telekomunikacyjnej i elektroenergetycznej; 3)wykonanie odwodnienia; 4)wykonanie prac z zakresu branży sanitarnej; 5)wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia budowy. 1.3.Roboty budowlane będą prowadzone na terenie, na którym występują urządzenia infrastruktury technicznej: wodociąg, kanalizacja sanitarna, gazociąg, linia energetyczna, linia telekomunikacyjna. 1)Do odbioru końcowego inwestycji Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć protokoły przeglądu powyższych urządzeń potwierdzone przez ich Zarządców. 1.4.Pełny zakres przedmiotu zamówienia określony jest w: 1)"Dokumentacji projektowej", stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ; 2)"Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych", stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ; 3)"Przedmiarze", stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ; 1.5.przewiduje stawianie w niżej wymienionym zakresie wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666), o których mowa w art. 29 ust. 3 a ww. ustawy: 1)Zamawiający wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się, iż zatrudni na umowę o pracę, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy P.z.p., osoby skierowane do wykonywania przedmiotu umowy w zakresie wymienionych czynności tj.: wykonywania prac związanych z obsługą maszyn budowlanych, w tym: koparko-ładowarki, walca drogowego oraz wykonywaniem prac związanych z układaniem kostki kamiennej, na cały okres realizacji przedmiotu umowy. 2)Wykonawca nie później niż w dniu zawarcia umowy przedstawi Zamawiającemu wykaz osób, o których mowa w pkt 1) i przedstawi do wglądu Zamawiającemu dowody potwierdzające spełnianie wymagań Zamawiającego w zakresie, o którym mowa w pkt 1) tj. dokumenty potwierdzające zatrudnienie na umowę o pracę pracowników skierowanych do pracy na rzecz Zamawiającego (np. zanonimizowaną kopie umowy o pracę, oświadczenie własne Wykonawcy/Podwykonawcy/Dalszego Podwykonawcy itp.): a)Wykonawca zobowiązuje się, iż ww. czynności będą w okresie realizacji Umowy wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666). b)Oświadczenie własne Wykonawcy/Podwykonawcy/Dalszego Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących ww. czynności powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; 3)Zamawiający zastrzega sobie, iż w przypadku powzięcia wątpliwości lub wiedzy o niewykonaniu przez Wykonawcę obowiązku, o których mowa w pkt 1) może podjąć decyzję o przeprowadzeniu kontroli poprzez poinformowanie Państwowej Inspekcji Pracy. Wykonawca ma obowiązek, na każde wezwanie Zamawiającego, przedstawienia dowodów, o których mowa w pkt 2), potwierdzających spełnianie wymagań Zamawiającego w zakresie, o którym mowa w pkt 1). Przedstawienie dowodów, o których mowa w pkt 2) nastąpi w terminie wskazanym przez Zamawiającego, jednak nie krótszym niż 3 dni robocze. 4)Wykonawca będzie składał u Zamawiającego przez cały okres obowiązywania Umowy, jako załącznik do faktury, sprawozdanie (oświadczenie własne Wykonawcy/Podwykonawcy/Dalszego Podwykonawcy) dotyczące czynności wykonywanych przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę i potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w pkt 1). 5)W przypadku, gdy wynik kontroli PIP wykaże nieprawidłowości w zakresie niedopełnienia warunku o którym mowa w pkt 1), bądź Wykonawca nie przedstawi dokumentów o których mowa w pkt 2) lub przedłożone dokumenty nie potwierdzają postawionego warunku o którym mowa w pkt 1) Zamawiający naliczy kary umowne, których wysokość została określona w "Projekcie umowy". 6)Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zobowiązał Podwykonawców/Dalszych Podwykonawców do zatrudnienia wskazanych osób na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666) oraz do dokumentowania i przekładania stosownych dokumentów umożliwiających przeprowadzenie kontroli Podwykonawcy/Dalszego Podwykonawcy poprzez zastosowanie odpowiednich zapisów np. w zawieranych między Stronami umowach. Wykonawca odpowiada za wykonanie tego obowiązku również w stosunku do Podwykonawców. 7)Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających zatrudnienie na umowę o pracę pracowników w określonym charakterze, skierowanych do pracy na rzecz Zamawiającego, i/lub nieprzedłożenie ich w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób na podstawie umów o pracę. 1.6.Szczegółowe warunki realizacji inwestycji celu publicznego polegającej na przebudowie ulicy Krasińskiego na odcinku od ul. Kościuszki do ul. Wojska Polskiego w stosunku do pomnika przyrody - alei klonów pospolitych: 1)prace nie mogą spowodować zmiany istniejącego poziomu wód gruntowych; 2)prace nie mogą spowodować naruszenia systemów korzeniowych, pni oraz koron drzew; 3)w obrysie koron drzew roboty ziemne wykonywać ręcznie metodą bezodkrywkową; 4)przy drzewach usytuowanych w bezpośrednim sąsiedztwie projektowanej inwestycji stosować rozwiązania zabezpieczające drzewa przed zniszczeniem; 5)w zasięgu oddziaływania na drzewa pomnikowe nie należy składować materiałów budowlanych ani przetrzymywać sprzętu budowlanego; 6)wszelkie prace w zasięgu strefy oddziaływania na pomniki przyrody należy wykonywać pod uprawnionym nadzorem ogrodniczym; 7)o terminie i pełnionym nadzorze nad prowadzonymi pracami należy powiadomić Referat Ochrony Środowiska i Gospodarki Zielenią, a po zakończeniu prac przedłożyć odpowiednio sporządzony protokół; 8)Protokół końcowy podsumowujący prace budowlane wykonane przy pomnikach przyrody i oceniający stan zdrowotny tych drzew po zakończeniu prac budowlanych powinien być podpisany przez przedstawiciela Referatu OŚZ i zawierać informacje m.in.: a)w jaki sposób były wykonane zabezpieczenia drzew na czas trwania robót tzn. wygrodzenie strefy systemu korzeniowego, zabezpieczanie pni drzew, tymczasowe drogi , zabezpieczanie korzeni w czasie trwania wykopu; b)do protokołu powinna być dołączona dokumentacja fotograficzna z każdego etapu wykonywania robót. 45 00 00 00-7 - Roboty budowlane 45 23 31 20-6 Roboty w zakresie budowy dróg

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45233120-6,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1600703.36
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
INSTAL-NIKA Sp. z o. o. Spółka Komandytowa , , Al. Gen. Chruściela 106/4 , 00-910, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1966770.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1966770.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1966770.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.