eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów › Renowacja saloniku biedermeierowskiego, wymiana rynien oraz renowacja gzymsów i stolarki okiennej w zabytkowym budynku lamusa dworskiego z XVI w.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-07

Chrzanów: Renowacja saloniku biedermeierowskiego, wymiana rynien oraz renowacja gzymsów i stolarki okiennej w zabytkowym budynku lamusa dworskiego z XVI w.
Numer ogłoszenia: 94232 - 2009; data zamieszczenia: 07.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum w Chrzanowie im. Ireny i Mieczysława Mazarakich , ul. Mickiewicza 13, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 6235173, faks 032 6235173.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.chrzanow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Renowacja saloniku biedermeierowskiego, wymiana rynien oraz renowacja gzymsów i stolarki okiennej w zabytkowym budynku lamusa dworskiego z XVI w..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pierwszego etapu zadania pn. Renowacja saloniku biedermeierowskiego, wymiana rynien oraz renowacja gzymsów i stolarki okiennej w zabytkowym budynku lamusa dworskiego z XVI w. Remont dotyczy siedziby Muzeum w Chrzanowie przy ul. Mickiewicza 13, wpisanego do rejestru zabytków pod numerem A - 151 decyzją z dnia 04.09.1969r. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Zakres robót dla części nr 1 obejmuje: wymianę blaszanych rynien na nowe miedziane i starych rur spustowych na miedziane, a w dolnych partiach do wysokości 2,5 m na tytanowo-cynkowe oraz konserwację drewnianego gzymsu wieńczącego przy rynnach; Zakres robót dla części nr 2 obejmuje: konserwację 5 sztuk okien na parterze i 5 sztuk na poddaszu oraz wymianę w nich wszystkich zniszczonych, nieoryginalnych elementów i skrzydeł zewnętrznych z zainstalowaniem szyb UV, jak również konserwację drewnianych detali architektonicznych lukarn dachowych z rekonstrukcją brakujących elementów; Zakres robót dla części nr 3 obejmuje: renowację saloniku biedermeierowskiego w zakresie sufitu i wszystkich ścian do wysokości lamperii (88 cm nad poziomem podłogi) z wyłączeniem drzwi i gablot ekspozycyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla każdej części, zawiera dokumentacja projektowa dołączona do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały również we wzorach umów, które stanowią integralną część SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.26.13.00 - Kładzenie zaprawy i rynien 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca najpóźniej w dniu składania ofert, przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium, w wysokości: a)900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100) dla części nr 1 b)1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) dla części nr 2 c)2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące zero złotych 00/100) dla części nr 3

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. To jest: a)wykażą odpowiednio dla: części nr 1 - iż wykonali z należytą starannością co najmniej jedno zamówienie w zakresie wymiany rynien i obróbek blacharskich wraz z robotami tynkarskimi i malarskimi w obiekcie zabytkowym; części nr 2 - iż wykonali z należytą starannością co najmniej jedno zamówienie w zakresie robót renowacyjnych stolarki okiennej w obiekcie zabytkowym; części nr 3 - iż wykonali z należytą starannością co najmniej jedno zamówienie w zakresie konserwacji boazerii drewnianej w obiekcie zabytkowym; b)dysponują osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz uprawnienia konserwatorskie do prac w obiektach zabytkowych lub udokumentowane doświadczenie w pracach konserwatorskich przy zabytkach nieruchomych; c)dysponują co najmniej 2 osobami posiadającymi doświadczenie w wykonywaniu prac remontowych. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wskazane osoby, uczestniczyły w pracach remontowych, konserwatorskich lub restauratorskich, przy co najmniej jednym zamówieniu. Wykonawcy składający ofertę na obie części przedmiotu zamówienia zobowiązani są do wskazania 4 osób spełniających wyżej opisany warunek, z kolei składający ofertę na trzy części przedmiotu zamówienia do wskazania 6 osób spełniających ww. warunek. Warunki przedstawione w pkt 2 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełnić łącznie. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 15.000,00 zł - dla części nr 1, 35.000,00 zł - dla części nr 2, 45.000,00 zł - dla części nr 3, w dniu otwarcia ofert. W przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie wystarczy złożenie tego (tych) dokumentów przez jednego z nich, odpowiednio dla każdej części przedmiotu zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-10 i 2 pkt 1-4 ustawy PZP. A. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z metodą 0 - 1, tj. nie spełnia lub spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 5 SIWZ i dołączonych do oferty. B. Wykonawcy niespełniający powyższych warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione lub upoważnione przez Wykonawcę Formularz ofertowy, sporządzony według załącznika nr 1 do specyfikacji; 2.Pełnomocnictwo dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, np. uczestników konsorcjum; 3.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu określonych w SIWZ oraz w art. 22 ustawy PZP, jak również nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP - załącznik nr 1 do formularza ofertowego W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z nich. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z nich. 5.W celu potwierdzenia spełniania warunku zawartego w pkt V p. pkt 2 lit a) specyfikacji Wykonawca przedłoży odpowiednio dla każdej części przedmiotu zamówienia na którą składa ofertę: wypełniony i podpisany wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz odbiorców, jak również załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 2a do formularza ofertowego - dla części 1; załącznik nr 2b do formularza ofertowego - dla części 2; załącznik nr 2c do formularza ofertowego - dla części 3; 6.W celu potwierdzenia spełniania warunku zawartego w pkt V p. pkt 2 lit b) oraz c) specyfikacji Wykonawca przedłoży wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według załącznik nr 3 do formularza ofertowego wraz z dokumentami stwierdzającymi, że kierownik budowy posiada uprawnienia wymagana przepisami Prawa budowlanego, jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego oraz spełnia wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Kultury z dn. 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych. 7.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 6, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, według załącznika nr 4 do formularza ofertowego. Dokument nie wymagany w sytuacji zaznaczenia przez wykonawcę w zał. nr 3, iż dysponuje wskazanymi osobami. 8.W celu potwierdzenia spełniania warunku zawartego w pkt V p. pkt 3 SIWZ Wykonawca przedłoży polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9.Informacja o zakresie robót, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom, sporządzona według załącznika nr 5 do formularza ofertowego. Dokument niewymagany w przypadku gdy wykonawca nie przewiduje powierzenia części zamówienia podwykonawcom. 10.Kosztorys ofertowy, sporządzony zgodnie z zasadami kosztorysowania robót na podstawie dołączonych do specyfikacji materiałów, odpowiednio dla każdej części przedmiotu zamówienia. 11.Podpisany przez osoby uprawnione projekt umowy - załącznik nr 2a, 2b, 2c do specyfikacji, fakultatywnie. 12.Dowód wniesienia wadium. W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część zamówienia wadium należy wnieść w sposób wyodrębniony, z wyraźnym wskazanie kwoty wadium i części, której ona dotyczy. 13.W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentu, o których mowa w pozycji 4 wykazu, zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z § 2 Rozporządzenia PRM z dn. 19.05.06r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawców oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.chrzanow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie www.muzeum.chrzanow.pl lub można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Mickiewicza 13, sekretariat, II p. za opłatą.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2009 godzina 14:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego przy ul. Mickiewicza 13, 32-500 Chrzanów, sekretariat, II p..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający przewiduje wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści umowy w stosunku do treści oferty..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Renowacja saloniku biedermeierowskiego, wymiana rynien oraz renowacja gzymsów i stolarki okiennej w zabytkowym budynku lamusa dworskiego z XVI w..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót dla części nr 1 obejmuje: wymianę blaszanych rynien na nowe miedziane i starych rur spustowych na miedziane, a w dolnych partiach do wysokości 2,5 m na tytanowo-cynkowe oraz konserwację drewnianego gzymsu wieńczącego przy rynnach; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa dołączona do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.13.00-7, 45.26.12.10-9, 45.44.21.00-8, 45.42.11.00-5, 45.41.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Renowacja saloniku biedermeierowskiego, wymiana rynien oraz renowacja gzymsów i stolarki okiennej w zabytkowym budynku lamusa dworskiego z XVI w..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót dla części nr 2 obejmuje: konserwację 5 sztuk okien na parterze i 5 sztuk na poddaszu oraz wymianę w nich wszystkich zniszczonych, nieoryginalnych elementów i skrzydeł zewnętrznych z zainstalowaniem szyb UV, jak również konserwację drewnianych detali architektonicznych lukarn dachowych z rekonstrukcją brakujących elementów; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa dołączona do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Renowacja saloniku biedermeierowskiego, wymiana rynien oraz renowacja gzymsów i stolarki okiennej w zabytkowym budynku lamusa dworskiego z XVI w..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót dla części nr 3 obejmuje: renowację saloniku biedermeierowskiego w zakresie sufitu i wszystkich ścian do wysokości lamperii (88 cm nad poziomem podłogi) z wyłączeniem drzwi i gablot ekspozycyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa dołączona do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.