eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Nadzór Inwestorski nad realizacją zadań ujętych w Planie wydatków inwestycyjnych zgodnie z Uchwałą Budżetową Wałbrzyskiego Związku Wodociągów i Kanalizacji na rok 2014 nr 7 XVII 2013 Zgromadzenia Wałbrzyskiego Związku Wodociągów i Kanalizacji ze zmianami dla planowanych inwestycji - ETAP I.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-30

Wałbrzych: Nadzór Inwestorski nad realizacją zadań ujętych w Planie wydatków inwestycyjnych zgodnie z Uchwałą Budżetową Wałbrzyskiego Związku Wodociągów i Kanalizacji na rok 2014 nr 7 XVII 2013 Zgromadzenia Wałbrzyskiego Związku Wodociągów i Kanalizacji ze zmianami dla planowanych inwestycji - ETAP I.
Numer ogłoszenia: 94231 - 2014; data zamieszczenia: 30.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 71817 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wałbrzyski Związek Wodociągów i Kanalizacji, al. Wyzwolenia 39, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 74 8499100, faks 74 8499200.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Celowy międzygminny związek komunalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór Inwestorski nad realizacją zadań ujętych w Planie wydatków inwestycyjnych zgodnie z Uchwałą Budżetową Wałbrzyskiego Związku Wodociągów i Kanalizacji na rok 2014 nr 7 XVII 2013 Zgromadzenia Wałbrzyskiego Związku Wodociągów i Kanalizacji ze zmianami dla planowanych inwestycji - ETAP I..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego nr RZP PN 02 2014 IZ pn Nadzór Inwestorski nad realizacją zadań ujętych w Planie wydatków inwestycyjnych zgodnie z Uchwałą Budżetową Wałbrzyskiego Związku Wodociągów i Kanalizacji na rok 2014 nr XVII 2013 Zgromadzenia Wałbrzyskiego Związku Wodociągów i Kanalizacji ze zmianami dla planowanych inwestycji - ETAP I, a w szczególności reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie stałej kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z ustawą Prawo budowlane, przepisami techniczno budowlanymi i normami oraz specyfikacjami technicznymi. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zobowiązany będzie do pełnienia kompleksowego nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach, niezbędnych do realizacji niniejszych zadań. 3. Odbiór i rozliczenie rzeczowe i finansowe realizowanego zadania. ZADANIE 1 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gorcach w Gminie Boguszów-Gorce - etap I a). Zakres kanalizacyjny: Zakres inwestycyjny obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej w Gorcach zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym pn.: Kanalizacja sanitarna w m. Boguszów-Gorce - etap V II, jak również Decyzją Nr 512 2012 z dnia 22.10.2012r. zatwierdzającą projekt budowlany zamienny i udzielającej pozwolenia na wznowienie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.; Kanalizacja sanitarna w Boguszowie-Gorcach - etap V II. Tematem opracowania projektowego jest rozwiązanie gospodarki ściekowej m.in. w Gorcach w ul. Partyzantów, Górniczej, Cichej, Traugutta. Długość planowanej do budowy sieci kanalizacji sanitarnej w Gorcach wynosi: ok. L=2 000 mb. b). Zakres drogowy: Obowiązkiem wykonawcy robót budowlanych będzie również sporządzenie projektu organizacji ruchu zastępczego dla Gorc, który będzie obowiązywał w trakcie prowadzonych robót kanalizacyjnych w Gorcach - projekt ten musi być zatwierdzony przez Inspektora Nadzoru. W ul. Górniczej, wykonawca robót odtworzy nawierzchnię podbudowy drogi (bez asfaltu) i w trakcie zwrotnego przekazania placu budowy przedłoży badania gruntu, potwierdzające jego właściwe zagęszczenie. Załącznik nr 7 - dokumentacja projektowa pn.: Kanalizacja sanitarna w m. Boguszów-Gorce - etap V II Załącznik nr 7 a - mapa nr 28 z zakresem kanalizacji w Gorcach Załącznik nr 7 b - mapa nr 29 z zakresem kanalizacji w Gorcach Załącznik nr 7 c - mapa nr 30 z zakresem kanalizacji w Gorcach Załącznik nr 7 d - mapa nr 31 z zakresem kanalizacji w Gorcach Załącznik nr 7 e - mapa nr 32 z zakresem kanalizacji w Gorcach Załącznik nr 7 f - mapa nr 33 z zakresem kanalizacji w Gorcach. Zamawiający planuje, że zadanie będzie realizowane w formie obmiaru powykonawczego. ZADANIE 2 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Wiśniowej w Wałbrzychu Zakres inwestycyjny zawiera: - budowę sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Wiśniowej o długości: ok. L= 300mb sieci wodociągowej w ul. Wiśniowej. Załącznik nr 8 - mapa z zakresem inwestycyjnym - kanalizacja sanitarna w ul. Wiśniowej. Zamawiający planuje, że zadanie będzie realizowane w formie obmiaru powykonawczego. ZADANIE 3 - Budowa sieci wodociągowej w ul. Sadowej w Wałbrzychu Zakres inwestycyjny zawiera: - budowę sieci wodociągowej w ul. Sadowej o długości ok. L= 600mb Załącznik nr 9 - mapa z zakresem inwestycyjnym - sieć wodociągowa w ul. Sadowej. Zamawiający planuje, że zadanie będzie realizowane w formie obmiaru powykonawczego. ZADANIE 4 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Zielonej w Wałbrzychu Zakres inwestycyjny zawiera: - budowę sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Zielonej o długości ok. L= 480 mb Załącznik nr 10 - mapa z zakresem inwestycyjnym - sieć kanalizacji sanitarnej w ul. Zielonej. Zamawiający planuje, że zadanie będzie realizowane w formie obmiaru powykonawczego. ZADANIE 5 - Budowa sieci wodociągowej w Strudze - Gmina Stare Bogaczowice: Zamawiający jest w posiadaniu dwóch dokumentacji projektowych dla tego zadania, tj.: A). Projekt Budowlany - sieć wodociągowa przyłączeniowa dla posesji zlokalizowanych wzdłuż ulicy Głównej, Kolejowej i Kolonia w miejscowości Struga, Gmina Stare Bogaczowice - działki 260 3, 260 8, 261 4, 266 1, 265 1, 383 22, 383 10, 383 19, 287 8, 287 10, 287 13, 260 2, 290 3, 294 11, 294 9, 294 8, 288 4, 288 3, 291 6, 294 13, 301, 292, 293 1, 302 1, 302 2, 304 1, 304 3, 307, 425 2, 361, 359 2, 352, 343 obręb 0008 Struga, arkusz nr 2 przy ul. Głównej, Kolejowej i Kolonia Struga, przewiduje się budowę odcinków przyłączeniowej sieci wodociągowej wraz z przyłączami do posesji w miejscowości Struga wzdłuż ulicy Głównej, Kolejowej i Kolonia poprzez włączenia do istniejącej sieci wodociągowej d 110mm PVC - Decyzja nr 92 2014 z dnia 21.02.2014r. zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę. W celu zapewnienia dostawy wody dla w.w. przedsięwzięcia przewidziano trzy wpięcia do istniejącej sieci: - wpięcie W-I przy ul. Kolejowej na poziomie posesji nr 1, - wpięcie W-II na osiedlu Kolonia - wpięcie W-III przy ul. Głównej na poziomie posesji nr 4. Zakres Inwestycji obejmuje budowę: a). Trzy odcinki sieci wodociągowej rozdzielczej dz 110 mmPE100 SDR17 od wpięć W-I (długość ok. L= 200,0m), W-II (długość ok. L= 120,9m ) i W-III (długość ok. L= 645,0m) - o sumarycznej długości ok. 965,9 m. b). Przyłącza wodociągowe dz40 i 63 PE100 SDR17 (15 sztuk; wp1, wp3, wp19, wp18a, wp17, wp14a, wp14b, wp14c, wp9, wp8, wp7a, wp7b, wpg1, wpg2, wp4) na terenie posesji zakończone: - w 14 posesjach zestawem wodomierzowym z zaworem antyskażeniowym i regulatorem ciśnienia zlokalizowane w pomieszczeniu posesji, - dla 1 posesji studzienką wodomierzową SW wyposażoną w wodomierz oraz zawór antyskażeniowy + instalacja za wodomierzem włączająca do istniejącej sieci na posesji - dz 40PE100 SDR17. c). Cztery odgałęzienia hydrantowe dz 90 PE100 SDR17 (4 hydranty dn 80mm ppoż. ) o sumarycznej długości ok. L = 54,0m. Projektowana sieć wodociągowa ma zapewnić dostawę wody do celów przeciwpożarowych i socjalno - bytowych dla odbiorców części mieszkańców miejscowości Struga. Zgodnie w Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji Dz. U. Nr 124 poz. 1030 z dn. 24 lipca 2009 r. w sprawie przeciwpożarowego zaopatrzenia w wodę oraz drogi pożarowe, przewidziano: - na sieci wodociągowej przeciwpożarowej zastosowano 3 hydranty zewnętrzne podziemne (HP1, HP2 i HP3) o średnicy nominalnej DN 80 - gdyż stosowanie hydrantów nadziemnych jest szczególnie utrudnione lub nie-wskazane ze względu na powodowanie utrudnień w ruchu oraz 1 hydrant nadziemny (HN1). Zasilanie w wodę odbywać się będzie z istniejącej sieci rozdzielczej dz. 110mm PVC w trzech włączeniach W-I, W-II i W-III. Układ sieci wodociągowej - rozgałęźny umożliwiający połączenie w układ pierścieniowy po osiągnięciu zgody formalnoprawnej na lokalizację połączeniowego odcinka sieci wodociągowej z właścicielem działki. Obecnie na etapie tego projektu brak jest tej zgody; lecz przyszłościowo możliwa będzie realizacja tego połączenia po negocjacjach z nowymi właścicielami. Prowadzenie nowej instalacji sieci wodociągowej - ma być realizowane przy czynnej istniejącej sieci. B). Projekt Budowlany - sieć wodociągowa przyłączeniowa dla posesji zlokalizowanych wzdłuż ulicy Głównej, Kolejowej i Kolonia w miejscowości Struga Gmina Stare Bogaczowice - teren drogi wojewódzkiej nr 376 działki 261 1, 289 6 obręb 0008 Struga, arkusz nr 2 ul. Głowna, Kolejowa, Kolonia Struga, obejmujący projekt zagospodarowania terenu inwestycji wraz z geotechnicznymi warunkami posadowienia obiektów na terenie drogi wojewódzkiej nr 376 w miejscowości Struga - Decyzja Nr I-D-65 14 z dnia 12 lutego 2014r., zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę. Niniejsza dokumentacja projektowa obejmuje wykonanie odcinków sieci wodociągowej zlokalizowanych w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 376 w miejscowości Struga. Jest ono elementem dokumentacji Projektu Budowlanego dla inwestycji pt. BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ PRZYŁĄCZENIOWEJ DLA POSESJI ZLOKALIZOWANYCH WZDŁUŻ ULICY GŁÓWNEJ, KOLEJOWEJ I KOLONIA W MIEJSCOWOŚCI STRUGA- pozwolenie wydane przez Starostwo Powiatowe w Wałbrzychu. Zakres inwestycji objętej niniejszą dokumentacją : a) odcinek sieci wodociągowej B - C w pasie drogi wojewódzkiej nr 376 (działka nr 289 6) - przekroczenia poprzeczne wykonywane metodą przewiertu w rurze osłonowej na głębokości min. 1,5m, licząc od niwelety jezdni do wierzchu rury. Długość odcinka projektowanej sieci wodociągowej w gra-nicach działki nr 289 6 wynosi ok. L = 11,9m b) odcinek sieci wodociągowej D - E w pasie drogi wojewódzkiej nr 376 (działka nr 261 1) - przekroczenia poprzeczne wykonywane metodą przewiertu w rurze osłonowej na głębokości min. 1,5m, licząc od niwelety jezdni do wierzchu rury. Długość odcinka projektowanej sieci wodociągowej w gra-nicach działki nr 261 1 wynosi ok. L = 20,0m. c) odcinek sieci wodociągowej F - G w zatoce autobusowej wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 376 (działka nr 261 1) - wykonany metodą wykopu otwartego na głębokości min. 1,5m. Długość odcinka projektowanej sieci wodociągowej w granicach działki nr 261 1 wynosi ok. L = 24,0m. Działki nr 261 1 i 289 6 będące własnością Skarbu Państwa pod zarządem DSDiK Wrocław - jako droga wojewódzka nr 376 podlegają pod Wojewodę jako organ wydający pozwolenie na budowę. Przewiduje się budowę przyłączeniowej sieci wodociągowej wraz z przyłączami do posesji w miejscowości Struga wzdłuż ulicy Głównej, Kolejowej i Kolonia poprzez włączenia do istniejącej sieci wodociągowej d 110mm PVC. W celu zapewnienia dostawy wody dla w.w. przedsięwzięcia przewidziano trzy wpięcia do istniejącej sieci: - wpięcie W-I przy ul. Kolejowej na poziomie posesji nr 1, - wpięcie W-II na osiedlu Kolonia - wpięcie W-III przy ul. Głównej na poziomie posesji nr 4. Projektowana sieć wodociągowa ma zapewnić dostawę wody do celów przeciwpożarowych i socjalno - bytowych dla odbiorców części mieszkańców miejscowości Struga. Zgodnie w Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji Dz. U. Nr 124 poz. 1030 z dn. 24 lipca 2009 r. w sprawie przeciwpożarowego zaopatrzenia w wodę oraz drogi pożarowe, przewidziano: - na sieci wodociągowej przeciwpożarowej zastosowano 3 hydranty zewnętrzne podziemne (HP1, HP2 i HP3) o średnicy nominalnej DN 80. - gdyż stosowanie hydrantów nadziemnych jest szczególnie utrudnione lub nie-wskazane ze względu na powodowanie utrudnień w ruchu oraz 1 hydrant nadziemny (HN1). Układ sieci wodociągowej - rozgałęźny umożliwiający połączenie w układ pierścieniowy po osiągnięciu zgody formalnoprawnej na lokalizację połączeniowego odcinka sieci wodociągowej z właścicielem działki. Obecnie na etapie tego projektu brak jest tej zgody; lecz przyszłościowo możliwa będzie realizacja tego połączenia po negocjacjach z nowymi właścicielami. Załącznik nr 11 - dokumentacja projektowa - sieć wodociągowa w Strudze. Zamawiający informuje, że zadanie będzie realizowane w formie obmiaru powykonawczego. ZADANIE 6 - Porządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Głuszyca w ul. Górnośląskiej W trakcie tego zadania zostanie wybudowana sieć kanalizacji sanitarnej w ul. Górnośląskiej w Głuszycy o długości ok. L= 250mb, która umożliwi podłączenie się do nowej kanalizacji budynków zlokalizowanych przy ul Górnośląskiej nr 3, 10, 12, 14, 16, 18, 20, 22, 24. Załącznik nr 12 - mapa z zakresem inwestycyjnym - ul. Górnośląska w Głuszycy. Zamawiający planuje, że zadanie będzie realizowane w formie obmiaru powykonawczego. ZADANIE 7 - Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Kolonialnej w Wałbrzychu planowane przedsięwzięcie dotyczy budowy zewnętrznej sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami w ul. Kolonialnej w Wałbrzychu o długości ok. L=80mb, która umożliwi włączenie się mieszkańcom do zbiorczej sieci kanalizacji sanitarnej budynków nr 23, 25, 27, 29 Załącznik nr 13 - mapa z zakresem inwestycyjnym - ul. Kolonialna w Wałbrzychu. Zamawiający planuje, że zadanie będzie realizowane w formie ryczałtu. 4. Szczegółowy zakres obowiązków i czynności inspektora nadzoru: 1. osobisty pobyt na terenie realizowanej inwestycji oraz bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami prawa, postanowieniami umowy oraz projektu. Czas pracy inspektora powinien być dostosowany do czasu pracy wykonawcy robót, 2. zorganizowanie i prowadzenie procesu przekazania placu budowy, 3. wydawanie poleceń i instrukcji wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z wykonawcą robót, 4. uzgodnienie z wykonawcą robót budowlanych procedur (wzory druków i obieg dokumentów), jakie będą obowiązywać podczas procesu prowadzenia inwestycji, 5. wydawanie wykonawcy poleceń do wykonania robót lub podjęcia niezbędnych przedsięwzięć jakie mogą być konieczne, aby uniknąć lub zmniejszyć ryzyko w przypadku jakiejkolwiek awarii mającej wpływ na bezpieczeństwo życia lub przylegającego majątku oraz powiadamianie o tym Zamawiającego, 6. organizowanie przynajmniej raz w miesiącu Rady Budowy, odrębnie dla każdego zadania inwestycyjnego, o którym mowa w niniejszej SIWZ, sporządzanie z nich protokołów z podjętymi ustaleniami i przekazywanie ich zainteresowanym stronom w terminie do 3 dni po naradzie. Organizowanie Roboczych narad w zależności od potrzeb, sporządzanie z nich protokołów z podjętymi ustaleniami, 7. kontrolę jakości używanych materiałów zgodnie z prawem, żądania dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, 8. zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z dokumentacją projektową dla wszystkich asortymentów robót, 9. potwierdzanie dopuszczenia do pracy sprzętu, urządzeń i narzędzi przewidzianych do realizacji robót w oparciu o obowiązujące przepisy, normy techniczne, dokumentację projektową, specyfikacje techniczne, przepisy BHP i p.poż. 10. opiniowanie wniosków od wykonawcy o przesunięciu terminu wykonania prac (przedłużeniu lub skróceniu), 11. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i badaniach oraz odbiorach końcowych i przekazywania ich do użytkowania 12. wnioskowanie o wykonanie niezbędnych badań technicznych i ekspertyz, 13. wydawanie poleceń kierownikowi budowy dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, które skutkować mogłyby zagrożeniem bezpieczeństwa lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem czy pozwoleniem na budowę, 14. prawo wstrzymania robót jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy, w tym zlecanie usunięcia robót niewłaściwych i wykonanych poniżej obowiązującego standardu, 15. żądanie usunięcia przez Wykonawcę ujawnionych wad w jakości prac oraz odnotowywanie ujawnionych wad i wyznaczania terminu na usunięcie tych wad, 16. wnioskowanie w sprawie niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej, 17. koordynowanie prowadzenia nadzoru autorskiego przez projektantów, stwierdzanie konieczności pobytu projektanta na budowie oraz potwierdzanie wykonania nadzoru, 18. uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli, 19. stwierdzenie o gotowości wykonawcy robót budowlanych do przeprowadzenia odbioru częściowego, końcowego wraz z potwierdzeniem prawidłowości przedstawionych przez wykonawcę robót dokumentów odbiorowych w szczególności: księgi obmiaru, szkice geodezyjne, 20. dokonywanie przy udziale Zamawiającego odbioru robót częściowych, 21. dokonywanie wraz z powołaną przez Zamawiającego komisją odbioru końcowego i ostatecznego zadań inwestycyjnych, 22. udzielanie opinii i sprawdzanie dokumentacji projektowej w zakresie przyjętych rozwiązań projektowych, ich wykonalności, Szczegółowych Specyfikacji Technicznych dla robót, technologii robót, zastosowania materiałów, 23. potwierdzanie faktyczne wykonywanych robót oraz usunięcia wad, 24. kontrolowanie rozliczeń zadania podstawowego, ewentualnych zamówień uzupełniających lub dodatkowych w tym zużycia materiałów, weryfikacji kosztów, w szczególności: przyjmowanie, opiniowanie wniosków Wykonawcy robót w sytuacji, kiedy wystąpi konieczność wykonania robót nieprzewidzianych w umowie (zamówienia dodatkowe, uzupełniające, zamienne) warunkujących jednak zakończenie zadania inwestycyjnego, weryfikowanie kosztorysów ofertowych Wykonawcy na powyższe zakresy, 25. sporządzanie protokołów konieczności na roboty dodatkowe, zamienne i uzupełniające i przekazanie ich do akceptacji Zamawiającego 26. kontrolowanie prawidłowego prowadzenia Dziennika Budowy i Ksiąg Obmiaru, prawidłowego gromadzenia atestów materiałów, orzeczeń o jakości materiałów, kontrolnych wyników badań i innych dokumentów stanowiących załączniki do odbioru robót, 27. prawidłowe przechowywanie wszystkich dokumentów budowy, 28. sprawdzanie posiadania przez Wykonawcę ubezpieczenia placu budowy przez cały okres budowy, 29. dokonanie końcowego rozliczenia inwestycji w terminie 30 dni od daty końcowego odbioru, 30. czynny udział w przeglądach gwarancyjnych - do odbioru ostatecznego. 31. reprezentowanie Zamawiającego (na podstawie odrębnego pełnomocnictwa wydanego przez Zamawiającego) w trakcie obowiązkowej kontroli wykonanych robót budowlanych, zorganizowanej przez właściwy Inspektorat Nadzoru Budowlanego. 32. sprawdzenie kompletności i poprawności wykonania dokumentacji powykonawczej zgodnie z wymaganiami Zamawiającego...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.14.00 - Usługi nadzoru technicznego konstrukcji inżynieryjnych 71.31.80.00 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Projektowania i Usług Technicznych PROKOM inż. Eugeniusz Piłat, ul. Przesmyk 7, 58-200 Dzierżoniów, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58387,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 49200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 49200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 110700,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.