eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Usługi holowania, przewozu i parkowania pojazdów i ich części składowych oraz urządzeń i rzeczy na terenie działania 7 jednostek Policji garnizonu warmińsko - mazurskiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-14

Olsztyn: Usługi holowania, przewozu i parkowania pojazdów i ich części składowych oraz urządzeń i rzeczy na terenie działania 7 jednostek Policji garnizonu warmińsko - mazurskiego.
Numer ogłoszenia: 9421 - 2010; data zamieszczenia: 14.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Partyzantów 6/8, 10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5225200, 5225760, faks 089 5225205.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi holowania, przewozu i parkowania pojazdów i ich części składowych oraz urządzeń i rzeczy na terenie działania 7 jednostek Policji garnizonu warmińsko - mazurskiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług całodobowego przemieszczania (holowania, przewozu) i parkowania na parkingach strzeżonych motocykli, pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) do 3,5 t i powyżej 3,5 t, w tym pojazdów członowych i autobusów oraz części składowych pojazdów (części), urządzeń i rzeczy na potrzeby 7 jednostek Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego, wskazanych w pkt. 3.2. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład każdorazowego zlecenia holowania (przewozu) i parkowania obejmuje: a) przyjęcie (pisemnie, faxem, telefonicznie) zlecenia przyjazdu zestawu holującego (wezwania) i udokumentowanie go przez Wykonawcę. Wymagana jest całodobowa dyspozycyjność Wykonawcy przez 7 dni w tygodniu. b) niezwłoczny nie dłuższy niż do 60 min dojazd zestawu holującego (w niezbędnym, wymaganym zestawieniu dla realizacji zamówienia) do wskazanego w zleceniu miejsca postoju pojazdu (części). c) załadunek pojazdu (części, rzeczy) na zestaw holujący (w tym praca dźwigu i dodatkowych holowników, jeżeli okaże się niezbędna), bez względu na warunki atmosferyczne, porę dnia lub nocy oraz utrudnienia wynikające z ukształtowania terenu, warunków zabudowy i inne. d) holowanie (przewóz) pojazdu na parking Wykonawcy lub inny parking wskazany przez Policję. e) uprzątnięcie, zebranie i przewiezienie z miejsca zdarzenia części (materiałów), zleconych do przewiezienia na parking Wykonawcy lub inny parking wskazany przez Policję. f) parkowanie (przechowywanie) pojazdu (części, rzeczy) na parkingu Wykonawcy, obejmujące: - przyjmowanie pojazdów, części i rzeczy, - ewidencjonowanie przyjętych pojazdów i części, - ochronę, - nadzór, - udostępnianie pojazdów, części i rzeczy do oględzin (badań) uprawnionym osobom wskazanym przez Policję, - wydawanie pojazdów (części, rzeczy) na podstawie zlecenia. Wszystkie wykonane czynności musza być każdorazowo na bieżąco dokumentowane przez służbę dyspozytorską parkingu Wykonawcy. Przedmiot zamówienia został podzielony przez Zamawiającego na oddzielnych 7 zadań, obejmujących realizację przedmiotu zamówienia na potrzeby: Zadanie Nr 1 - KPP w Bartoszycach,Zadanie Nr 2 - KPP w Działdowie, Zadanie Nr 3 - KPP w Giżycku, Zadanie Nr 4 - KPP w Iławie,Zadanie Nr 5 - KPP w Mrągowie,Zadanie Nr 6 - KPP w Nidzicy,Zadanie Nr 7 - KPP w Węgorzewie Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania prawa opcji poprzez wydłużenie okresu realizacji umowy do czasu pełnego wykorzystania kwoty przewidzianej w umowie na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający będzie realizował usługi, stanowiące przedmiot zamówienia w formie zamówień cząstkowych, zgodnie z bieżącymi potrzebami Policji. UWAGA! Wybrany w wyniku postępowania Wykonawca zobowiązany będzie po podpisaniu umowy do bezzwłocznego, bezpłatnego przewiezienia wskazanych przez Zamawiającego pojazdów z parkingu dotychczas użytkowanego przez Zamawiającego na własny parking depozytowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10 - Usługi holownicze 98.35.11.00 - Usługi parkingowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium w postępowaniu

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1.posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w tym uzyskali licencję na wykonywanie transportu drogowego rzeczy, określoną w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 ze zm.).; 2. posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia; 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym dysponują parkingiem opisanym w pkt. 3.7 SIWZ i zestawem pojazdów niezbędnych do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r. Nr 32, poz. 262 ze zm.); 4.sytuacji ekonomicznej i finansowej, w tym posiadają aktualne na dzień składania ofert ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; 5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 6.Zamawiający, oceni czy Wykonawca spełnia warunki o których mowa w pkt. 1-4 na podstawie złożonego wraz z ofertą zgodnie z art. 44 ustawy Pzp Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z załączonym wzorem) i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków. 7.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki. 8. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty jakie powinni dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp: 1) licencję na wykonywanie transportu drogowego rzeczy, określoną w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 ze zm.). 2)Wykaz pojazdów, jakimi dysponuje wykonawca, niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie (pojazdy o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) do 3,5 t i powyżej 3,5 t oraz pojazdy członowe i autobusy), zgodnie z formularzem załączonym do SIWZ - załącznik nr 6 do SIWZ., 3)Opis parkingu przeznaczonego do realizacji zamówienia zgodnie z formularzem załączonym do SIWZ - załącznik nr 7 do SIWZ, 4)opłaconą polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 5) Oświadczenie, określone w art. 44 ustawy P.z.p. - zgodnie z wzorem, stanowiącym załącznik nr 3 a do SIWZ. Oświadczenia i dokumenty jakie powinni złożyć wykonawcy w celu potwierdzenia, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania: 1) oświadczenie że, Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 b do SIWZ, 2)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą i potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. W przypadku wykonawców występujących wspólnie w/w dokument składa każdy z wykonawców. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 8.2 SIWZ składa odpowiedni dokument lub dokumenty, określone w § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 31.12.2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817), wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych ul. Partyzantów 6-8, 10-521 Olsztyn fax 089 522-52-05.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2010 godzina 13:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji Wydział Zaopatrzenia i Inwestycji (Sekretariat) ul. Pstrowskiego 3, 10-049 Olsztyn..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1-KPP Bartoszyce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług holowania, przewozu i parkowania pojazdów i ich części składowych oraz urządzeń i rzeczy na terenie działania KPP w Bartoszycach.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2- KPP Działdowo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług holowania, przewozu i parkowania pojazdów i ich części składowych oraz urządzeń i rzeczy na terenie działania KPP w Działdowie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3- KPP Giżycko.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług holowania, przewozu i parkowania pojazdów i ich części składowych oraz urządzeń i rzeczy na terenie działania KPP w Giżycku.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4- KPP Iława.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług holowania, przewozu i parkowania pojazdów i ich części składowych oraz urządzeń i rzeczy na terenie działania KPP w Iławie..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5- KPP Mrągowo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług holowania, przewozu i parkowania pojazdów i ich części składowych oraz urządzeń i rzeczy na terenie działania KPP w Mrągowie..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie Nr 6 -KPP Nidzica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług holowania, przewozu i parkowania pojazdów i ich części składowych oraz urządzeń i rzeczy na terenie działania KPP w Nidzicy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie Nr 7-KPP Węgorzewo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług holowania, przewozu i parkowania pojazdów i ich części składowych oraz urządzeń i rzeczy na terenie działania KPP w Węgorzewie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.